Zoek cultheld even op in het PSV-topic dat is het enige dat hij weetquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef Haushofer het volgende:
he vraagje luitjes hier op deze forum.speel iemand ook het voetbal spel Football Manager 04/05 zoja hebbe jullie talenten gevonde in dit spel?Zoou je die namen kunne geven.
Kijk eens in het FM topic bij Games.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef Haushofer het volgende:
he vraagje luitjes hier op deze forum.speel iemand ook het voetbal spel Football Manager 04/05 zoja hebbe jullie talenten gevonde in dit spel?Zoou je die namen kunne geven.
Henry en Ronaldinho!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef Haushofer het volgende:
Nog een keer? Hoe kan dat dan? Die jongen loopt nog steeds rond op de Toekomst..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij mag nog een keer op proef komen.
Hij revalideert op de Toekomst van z'n blessure. Kan binnenkort weer spelen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Dat is wat ik hoorde hoor. Na zijn zware blessure is hij weer teruggekeerd naar Armenië en als hij weer fit is, mag ie weer komen.
Chakakh wordt derde spits, die armenier vierde dan, tenzij anstaseeyou ons natuurlijk echt gaat verlaten (wat ik liever niet zie).quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Okee. Maar hij moet het contract nog afdwingen iig.
Ja. Vermoed dat hij wel een contract krijgt, anders hadden ze hem direct op het vliegtuig gezet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Okee. Maar hij moet het contract nog afdwingen iig.
Ik had het niet over de hierarchie, gewoon over het aantalquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Chamakh zal nooit derde spits worden natuurlijk, met zo'n transfersom.
grappenmakerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zoek cultheld even op in het PSV-topic dat is het enige dat hij weet
Okee. Dat was echter niet echt duidelijk, aangezien Golfers post wel over de hiërarchie ging.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:30 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik had het niet over de hierarchie, gewoon over het aantal![]()
Dat betekent dus dat Väyrynen in ieder geval vertrekt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:54 schreef One_conundrum het volgende:
Heerenveen zou Rasmus Lindgren willen van Ajax als vervanger van Mika v.
het contract van Lindgren loopt af na dit seizoen, en Rasmus zou alleen bij willen tekenen als hem een plaats in de kern van de A-ploeg gegarandeerd kan worden
Van mij mag hij wel naar R'dam komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat Väyrynen in ieder geval vertrekt.
Een fin erbij, die hadden jullie nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van mij mag hij wel naar R'dam komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |