combi-magnetron, ik was aardappelballetjes aan het maken voor in de oven (magnetron).. dus ff voorverwarmen. tot ineens de kaboem.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:48 schreef Angeles het volgende:
Een magnetron hoef je toch niet voor te verwarmen?
nou ik wil weten waardoor die gebarst is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:51 schreef jitzzzze het volgende:
Dat wordt 45 euro betalen.
dat plateau was nog niet warm toen ik de schaal erin deed... en ja waarom geen rekje.. omdat het enige rekje wat hier is,, een vrij hoog rekje is waardoor de schaal zowat tegen het plafond zitquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:00 schreef Lienekien het volgende:
Een koude schaal op een opgewarmd glazen plateau zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. Te groot temperatuursverschil?
In mijn combi zet ik een rekje als ik de ovenfunctie gebruik. Hoezo zet jij de schaal rechtstreeks op het plateau?
Dagenlang rompslomp? Valt best mee hoor. Gewoon ff bellen, ze doen niet altijd zo moeilijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Verzekering? Dagenlang rompslomp om wat? Een paar tientjes? Maar als dat ding idd al redelijk verrabbezakt was, dan kan je toch ieder de helft lappen of zo?
Wat hij zegt. Dat is precies waarvoor je zo'n verzekering hebt, schade door jou veroorzaakt aan andermans eigendommen. Niet moeilijk gaan doen over wiens schuld het was. Gewoon jouw verzekering bellen, die vergoedt de schade en niemand hoeft er voor op te draaien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef Lemmeb het volgende:
Ben je niet verzekerd voor dit soort dingen? WA-verzekering?
Als dat ding pas na 10 minuten kapot sprong heeft 't niks met dat temperatuur verschil te maken tochquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:06 schreef multilul het volgende:
[..]
dat plateau was nog niet warm toen ik de schaal erin deed... en ja waarom geen rekje.. omdat het enige rekje wat hier is,, een vrij hoog rekje is waardoor de schaal zowat tegen het plafond zit
na ongeveer 10 minuten knapttte die
Wat een kutantwoord van jou....quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:55 schreef Foo_niks het volgende:
Jou schuld ,jij hebt hem gebruikt.
Gewoon nieuwe kopen en de rest van de maand bij je moeder eten.
(Ziet zij haar spruit ook nog eens)
P.S Wat een smeerkees ben jij als je op een ontzettend ranzig plateau jou voer gaat bereiden.
Hebben we het nog geeneens over de rest van die combi gehad.
Het is wel een win win situatie he,jij molt, hun moeten meebetalen en als je aan de scheiterij was gegaan was het door hun disguisting oven.
Had je ze dan gesued wegens emotionele culinaire schade?
handyman kwam op 49,95quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga gewoon naar de Handy man of een andere onderdelen boer die kan dat soort dingen vaak voor een prikkie bestellen
ja...plaat is gemaakt voor combi-magnetronquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:47 schreef multilul het volgende:
of had ie bij iedereen zo kunnen knappen omdat ie gewoon al gaar was.
precies, doe ik ook en werkt prima. Ik had die plaat van de trap laten donderenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:42 schreef pacandor_ het volgende:
je hebt vast wel wat oude borden staan.... werkt ook prima!!!!! heb ik ook tijdje gedaan toen ik op mezelf woonde...
oh ik ga dat ff prioberen....quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:06 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
precies, doe ik ook en werkt prima. Ik had die plaat van de trap laten donderen![]()
Kan iemand dit bevestigen? Op deze manier kun je dus alles wat je van een ander in je handen hebt als geleend beschouwen... Dat beperkt de claims voor de WA wel een heleboel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:43 schreef lesley het volgende:
mensne die over verzekering blaten daat gaat dus niet op
op het moment dat jij de magnetron mag gebrukiken leen je hem in principe tijdelijk
voor dingen die je leent geldt je wa niet
En anderzijds valt het nooit te bewijzen dat TS die plaat heeft gemold, en niet zijn huisgenoot. Nogal een brakke suggestie, lijkt me.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:05 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Kan iemand dit bevestigen? Op deze manier kun je dus alles wat je van een ander in je handen hebt als geleend beschouwen... Dat beperkt de claims voor de WA wel een heleboel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |