abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25565605
Hankook is toch het sub-merk van Michelin..
Laat ik het zo zeggen, Michelin heeft toch een belang in Hankook?
pi_25565793
Van hun banden heb ik geen verstand, maar ze hebben een aparte promotietruck
  vrijdag 18 maart 2005 @ 14:14:40 #28
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_25565844
Iedere band heeft zo zijn voor en nadelen. Banden worden gemaakt met achterliggende gedachten als kostbaarheid, duurzaamheid, grip, comfort en snelheid. Iedere gebruiker stelt andere eisen aan de band die hij onder zijn auto wil. Ben je niet zo gehecht aan slijvastheid maar wil je optimaal genieten van snelheid en grip dan neem je een band als de Pirelli Pzero Nero of Dunlop SP9000. Ploeg je het grootste deel van je leven door de bagger of sneeuw dan zal je keuze op een andere band vallen. Overigens kent ook iedere bandenfabrikant een aantal kwaliteiten band met daaraan verbonden prijsverschil. Je moet je wensen kenbaar maken en je goed laten voorlichten. Op die manier hoef je helemaal niet teleurgesteld te raken in een over het algemeen fijne band als een Fulda.
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 14:20:24 #29
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_25565975
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 13:40 schreef Rev- het volgende:
Nou ik wil gewoon goede en veilige banden omdat ik geen zin heb dat ik of mn ma bij een regenbuitje de boch uit tegen een boom aan rijden ofzo
Binnen de grip maakt merk niet uit... En als je ma net zo rijdt als de mijne: Fulda is prima...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_25566867
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:56 schreef Rev- het volgende:

Het zijn fulda Attiro banden in de maatr 175/65 R14 82H

En kan iemand mij uitleggen waarvoor R14 en 82H staan?
Als niemand antwoord:

R14 is de velg diameter in inches, H = geschikt tot 210 km/u
pi_25568274
Ze zitten erop, heb net ff hard door de bochten gereden en een stuk snelweg ff flink hard gereden. Grip lijkt prima in orde, nu alleen de regen performance nog een keer testen.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_25577762
Maranghoni is ook zo'n merk waarvan je op het eerste gezicht denkt oei-oei!!, maar het is gewoon oudere Pirelli technologie / design. Een niet al te snelle auto met een bezadigde rijstijl heeft geen nood aan dure hightech banden.
pi_25582719
Geen probleem met mijn 12" fulda's onder mijn minibusje.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_25584292
Ik heb zelf Fulda winterbandjes van de verhuur gehad en die waren best goed .

Maar toch, ik zeer nog steeds bij Michelin Pilot Exalto's voor op de weg .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')