Dat wassie, maar of dat correct is weet, zoals ik net schreef, bijna niemand.quote:Was deze meneer al niet tot Alexander de Grote bestempeld?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:59 schreef Gellius het volgende:
[afbeelding] terug-vind-post [afbeelding]
JAAAAAAAA-HAAAAAAAAAAAAAAAA, zoals de Finno-Ugrieken zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:44 schreef Z het volgende:
[..]
Dat wassie, maar of dat correct is weet, zoals ik net schreef, bijna niemand.
Vanuit een gezichtspunt van Westerse onwetendheid zou ik dit goed kunnen rekenen, maar m'vrouw's landgenoten beschouwen zichzelf niet als Arabieren. Koninging was zij.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:01 schreef beeer het volgende:
Arabische koningin?
Wel degelijk niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maori hoofddekseltje?
Neeen, beeer, zojuist was je warmer. Westerlingen zien alle volken in het Midden-Oosten en een stukje verder naar het Oosten voor het gemak als Arabieren. In die regio bevinden zich echter ook landen waarvan de bevolking etnisch gesproken niet Arabisch is, en waar men ook geen Arabisch spreekt, althans niet als eerste taal. Als u of ik zo'n etnische niet-Arabier op straat zouden tegenkomen, zouden wij hem niet als etnische niet-Arabier herkennen, maar hij zal zich terdege bewust zijn van zijn niet-Arabische achtegrond en daar ook trots op zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef beeer het volgende:
Europeane?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |