Ik geloof omdat het een aantal hanggroepjongeren die zichzelf in hun eer aangetast voelden de daad heeft gepleegd. Maar sappiger blijft natuurlijk a la Telegraaf stijl de nationaliteiten te beschuldigenquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:02 schreef Tikorev het volgende:
En de gedachtenpolitie heeft ook gemeend de titel te moeten veranderen.
Wat was er mis met: Nederlander gedood bij racistische aanslag?
Ik beschuldig niemand, ik stelde een vraag.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar sappiger blijft natuurlijk a la Telegraaf stijl de nationaliteiten te beschuldigen
Dit is in A'dam. Nu weet ik dat de topografie van NL niet je sterkste kant is, maar A'dam ligt niet in het zuiden van NL.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vraag je dat eventjes aan de mensen in het zuiden van Nederland...of lonsdalers vaak ook hangjongeren zijn of niet....
Ik weet dat redeneren niet echt je sterkste kant is, maar dat zou volgens jou dus betekenen dat er geen hangjongeren (lonsdale) uberhaupt KUNNEN zijn in A'dam.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:45 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Dit is in A'dam. Nu weet ik dat de topografie van NL niet je sterkste kant is, maar A'dam ligt niet in het zuiden van NL.
Misschien kun je je registreren bij huillie.nl, ik vermoed dat het hakenkruis moet betekenen dat de aanslag ofwel een kaalkoppige achtergrond dan wel boedhistische achtergrond heeft gehad. De enige andere optie die overblijft lijkt me dat de aanslag is gepleegd door hanggroepjongeren of te vinden is binnen het criminele milieu.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand, ik stelde een vraag.
Ik lees dat iemands huis in brand is gesoken, dat er een hakenkruis op gekalkt is en dat het slachtoffer het aan de stok heeft gehad met een groep allochtonen. Het eerste wat bij mij opkwam was de vraag of dit een racistische aanslag was. Dan lijkt mij een kop als:
Huilie.nl is al geregistreerd door Mea_Culpaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Misschien kun je je registreren bij huillie.nl, ik vermoed dat het hakenkruis moet betekenen dat de aanslag ofwel een kaalkoppige achtergrond dan wel boedhistische achtergrond heeft gehad. De enige andere optie die overblijft lijkt me dat de aanslag is gepleegd door hanggroepjongeren of te vinden is binnen het criminele milieu.
Identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend, maar iedereen gaat er vanuit dat het de bewoner van het pand is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:57 schreef Monidique het volgende:
Is al bekend dat het slachtoffer een autochtoon is?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
En er snel even een vraagteken achteraan gooien verandert daar niets aan.
Wat was de uitslag van je cito toets ook alweer? Of hebben jullie die nog niet binnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:06 schreef Tikorev het volgende:
[..]Een topictitel kun je niet meer veranderen hoor als die eenmaal is ingevoerd...
Die heb ik nooit gedaan, ik mocht zo door naar het VWOquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat was de uitslag van je cito toets ook alweer? Of hebben jullie die nog niet binnen?
Je weet dat dat onder pedofilie valt toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:09 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gedaan, ik mocht zo door naar het VWO![]()
Ik doel niet op een edit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:06 schreef Tikorev het volgende:
[..]Een topictitel kun je niet meer veranderen hoor als die eenmaal is ingevoerd...
Dit bericht was neem ik aan bedoeld voor het Yousuf forum?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je weet dat dat onder pedofilie valt toch?
Het is een 65-jarige gozer met een Nederlandse naam....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend, maar iedereen gaat er vanuit dat het de bewoner van het pand is.
En dat zou een 'echte Amsterdammer' zijn volgens sommigen, die 'de buitenlanders' zo'n beetje van alles de schuld gaf.
Van Elsevier.nl. En let ook eens op die titel! Wat suggestief en racistsich zeg. En dan nog zo'n vraagteken erbijquote:Brand Amsterdam-West racistisch gemotiveerd?
Burgemeester Job Cohen (PvdA) van Amsterdam weet het zeker: de brand die in de nacht van woensdag op donderdag het leven kostte aan een 65-jarige net gepensioneerde loodgieter uit Amsterdam Geuzenveld, is aangestoken.
Na een explosie brandde het huis af. Er zijn politie aanwijzingen dat de brand is aangestoken en racistisch gemotiveerd is. Op de woning staat een hakenkruis gekalkt. Ook is er een jerrycan aangetroffen.
De man stond in de buurt bekend als iemand die geen blad voor de mond nam tegen de allochtone jongeren die in Geuzenveld op straat rondhangen.
Vuur
De brandweer had het vuur snel onder controle, en trof de man in de slaapkamer op de eerste verdieping aan. Reanimatie mocht niet meer baten. Van de daders van de brandstichting ontbreekt elk spoor. De politie probeert getuigen te vinden.
Een buurtbewoonster heeft tegen Het Parool gezegd de man, een weduwnaar met twee volwassen kinderen, te kennen als een echte Amsterdammer met het hart op de tong. 'Toen zijn box een tijd geleden was opengebroken, stond hij te vloeken op alle buitenlanders hier,' zegt de buurvrouw.
De politie is een uitgebreid sporenonderzoek begonnen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:11 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Van Elsevier.nl. En let ook eens op die titel! Wat suggestief en racistsich zeg. En dan nog zo'n vraagteken erbij
Helaas zijn de jongeren-die-nu-al-door-hun-eigen-verleden-worden-gebombardeerd-tot-de-daders, waarschijnlijk niet van komaf zoals jij suggereert, maar zijn zo laag bij de grond dat ze tot alles in staat zijn, zeker het verloochenen van hun afkomst(denk oa aan de kleine groep die zich wel positief inzet) en dat hakenkruis is niets meer dan een tactische zet van deze kneusjes om anders te laten vermoeden, ofwel een verwijzing naar het racistich-zijn van de man.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Misschien kun je je registreren bij huillie.nl, ik vermoed dat het hakenkruis moet betekenen dat de aanslag ofwel een kaalkoppige achtergrond dan wel boedhistische achtergrond heeft gehad.
OK, dat had ik nog niet gehoord. Nog een extra reden om maar rustig het onderzoek af te wachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het is een 65-jarige gozer met een Nederlandse naam....
Hij schijnt zelfmoord te hebben gepleegd, en hiervoor de allochtonen te willen laten opdraaien
met andere woorden, er is nog niets bekend dus ga ook niet gelijk lopen oordelen (geldt niet speciaal voor jou indien je je nu aangesproken voelt..)
Ben jij lid van het Yousuf forum? Waar kan ik dat forum vinden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dit bericht was neem ik aan bedoeld voor het Yousuf forum?
Nooit op twee fora tegelijk actief zijn...![]()
Geenstijl.nlquote:Een dag na de aanslag in de Amsterdamse Gazastrook, waarbij de 65-jarige zojuist gepensioneerde D. de Haas het loodje legde, komen er langzaam maar zeker wat meer details boven drijven. Het meest pikante is dat enkele minuten na de explosie van de woning een auto met twee inzittenden plotseling vlam vatte. Dit gebeurde op een steenworp afstand van de afgefakkelde woning. Beide inzittenden raakten hierbij gewond. Beetje dom: benzine op je kleding en het tevreden roken van een sigaretje na een geslaagde aanslag gaat namelijk niet samen. De politie weigert natuurlijk weer ieder commentaar op deze sigaar uit eigen doos. Het ogenschijnlijk zo rustige hofje waar de aanslag plaatsvond, blijkt overigens landelijke bekendheid te genieten. Zo vochten de Tokkies hier een vete uit met de buren, maar na een gedwongen verhuizing van de buurtregisseur, is het hard achteruit gegaan daar...
Inderdaad.. ik vond het ook al zo raar.. vanmorgen op de radio in de file alleen een korte mededeling in de file "man die dood werd aangetroffen in woning, slachtoffer allochtonen jongeren". Ik denk .. nou gaan we het krijgen he, rellen. Kijk ik verder op nieuws pagina's vandaag.. NIETS!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |