De BP6 is een Socket370 moederbord, geen Slot1quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:23 schreef JosvG het volgende:
heb je een koelblok + fan die op een slot1 moederbord gaan (voor een celeron 366 op een BP6)
Waarschijnlijk gebruikt ie een convertor..quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:21 schreef Croga het volgende:
[..]
De BP6 is een Socket370 moederbord, geen Slot1
ff wat toevoegen =quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:31 schreef MasterMido het volgende:
1 x 128 MB SDR-PC133 Bieden vanaf: 10 euro + verzend
Heb je een zelfde (defect) model en belang bij de printplaat oid?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
20 IBM GB Deskstar, status echter onbekend. Geeft aan bij Drivefitness dat ie gevallen is, (Excessive Shock). Schijf maakt rare geluien, heeft soms een reboot nodig voor ie opspint, maar kan eventueel nog
gebruikt worden voor opslag onbelangerijke grote data.
Heb je voor mij precieze type nummer?
???quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:14 schreef T42 het volgende:
1 x 256 MB SDR-PC133 Bieden vanaf: 20 euro
1 x 128 MB SDR-PC133 Bieden vanaf: 10 euro
alle 2 voor ¤ 25? ex verzend
In 1 van mijn vorige post staat : Alle boden staanquote:
Zoals het er naar uitziet, is mijn printje exact gelijk aan de jouwe. Alleen het witte stickertje heeft een iets ander nummer, maar ik neem aan dat dit een serienummeer is, geen typenummer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
-printplaat verhaal-
Ik wil het wel proberen. Wat stel je voor?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:29 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Zoals het er naar uitziet, is mijn printje exact gelijk aan de jouwe. Alleen het witte stickertje heeft een iets ander nummer, maar ik neem aan dat dit een serienummeer is, geen typenummer.
Ik ga proeren iemand te vinden met een fatsoenlijke Torx ( of hoe schrijf je het) set, want heb deze zelf niet. Dan kan het printje in een bubbelenvelop, want aan de schijf zelf heb je ben ik bang weinig...quote:Op maandag 21 maart 2005 08:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen. Wat stel je voor?
OK, wanneer je meer weet: edvandeberg AT zonnet . nlquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:54 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Ik ga proeren iemand te vinden met een fatsoenlijke Torx ( of hoe schrijf je het) set, want heb deze zelf niet. Dan kan het printje in een bubbelenvelop, want aan de schijf zelf heb je ben ik bang weinig...
tenk joequote:Op woensdag 23 maart 2005 16:23 schreef StonedKinG het volgende:
Iedereen die betaalt heeft : pakketjes zijn vandaag verzonden!
O gloedje dat werkt zeker niet naast geheugen dat niet ecc registered is? Als dat niet werkt dan hoeft dat niet. Wil nog wel trouwens die andere 2 dingen. Stort dat ander geld dan maar weer terugquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:11 schreef StonedKinG het volgende:
Euw master mido... sorry, maar kom er achter dat het 128 MB ECC registered is :$ (het 100% goede reepje) , zag het toen ik bij het postkantoor aan het inpakken was... nog steeds intresse er in? Zoja, dan heb je het pas woensdag, ik zit namelijk morgen in mallorca... Heb de gok niet genomen dat je het kon gebruiken en het daarom maar op te sturen....
Nexhil en Koelkast hebben hun pakketje hoop ik morgen, zoniet, overmorgen
Ben dinsdag weer bereikbaar via mail/dit topic.
Captain_Le_Chuck, 20,50 inclusief verzending, dan heb ik mijn vraagprijs, en jij een ijsje minder in de zomerDeal?
Miereneukerquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:11 schreef StonedKinG het volgende:
Euw master mido... sorry, maar kom er achter dat het 128 MB ECC registered is :$ (het 100% goede reepje) , zag het toen ik bij het postkantoor aan het inpakken was... nog steeds intresse er in? Zoja, dan heb je het pas woensdag, ik zit namelijk morgen in mallorca... Heb de gok niet genomen dat je het kon gebruiken en het daarom maar op te sturen....
Nexhil en Koelkast hebben hun pakketje hoop ik morgen, zoniet, overmorgen
Ben dinsdag weer bereikbaar via mail/dit topic.
Captain_Le_Chuck, 20,50 inclusief verzending, dan heb ik mijn vraagprijs, en jij een ijsje minder in de zomerDeal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |