Het ziet er 'apart' uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:54 schreef Scarecrow het volgende:
kent iemand dit apparaatje? (de bionase)
je moet de "stekker" in je neus doen...en dan heb je na een tijdje nergens meer last van!
klinkt mij te mooi om waar te zijn maar goed....
hij kost rond de 60/80 euro, dus ik wacht eerst de eventuele ervaringen af...
[afbeelding]
geen zuivelproduckten wil ook wel eens helpen, bananen zijn weer heel goed om te eten heb ik wel eens gehoordquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:41 schreef Herr_Ratt het volgende:
Mag ik iedereen aanraden die erge last heeft van hooikoorts eens een keertje 2 weken lang geen suiker te gaan eten? Ik had ook altijd last van hooikoorts (lekker van die jeukende ogen hmmmmm) en ik ben toen gestopt met dingen waar suiker in zit te eten, en na een week merkte ik al verschil![]()
Hooikoorts wil ook nog wel eens samengaan met een melkallergie, dus dat kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:20 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
geen zuivelproduckten wil ook wel eens helpen, bananen zijn weer heel goed om te eten heb ik wel eens gehoord
Idd bij mij begint het nu ook. Had de hele neus dicht zitten vannachtquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef SEMTEX het volgende:
Yay, het graspollenseizoen is begonnen
Ik heb er flink veel last van momenteel
Je moet ook gewoon binnen blijven met ramen en deuren gesloten.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:14 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Idd bij mij begint het nu ook. Had de hele neus dicht zitten vannacht
En jeuk aan de ogen. Zo maar fkes naar de drogist van die tabletten kopen die werken altijd wel goed bij mij
Ja gister iets te lang op het terras gezeten denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon binnen blijven met ramen en deuren gesloten.
Ik heb er trouwens ook veel minder last van dan een aantal jaar geleden.quote:Nee, nu serieus. Ik heb het altijd wel gehad, maar dit jaar tot nu toe nog geen last van gehad.Kan zoiets plotseling overgaan, of wat? Mooi trouwens voor de mensen die er erg aan lijden dat het nu even flink heeft geregend, dat scheelt altijd wel.
eeeh, lees ns ff alle posts in dit topic door Einstein, er worden nl al heel veel tips gegeven..quote:Op maandag 2 mei 2005 17:26 schreef novita het volgende:
Ik heb al van alles geprobeerd tegen die vervelende hooikoorst elk jaar!
Is daar nou dan echt niets aan te doen!!
HELP
Jankt ff met Semtex mee, erg amusant een vergadering vandaag als je niks anders doet dan niesen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef SEMTEX het volgende:
Yay, het graspollenseizoen is begonnen
Ik heb er flink veel last van momenteel
I second that. Kan niets meer doen zonder alles onder te niezenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:54 schreef PS het volgende:
[..]
Jankt ff met Semtex mee, erg amusant een vergadering vandaag als je niks anders doet dan niesen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |