abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26582042
Ik heb wel Xyzal, maar ik gebruik het alleen in het hooikoortsseizoen.
Dit jaar nog niet nodig gehad, maar de bloeiende grasjes laten denk ik niet zo heel lang meer op zich wachten...
Fake it till you make it...
  donderdag 28 april 2005 @ 23:54:14 #102
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_26585411
Ik gebruik ook alleen Xyzal in het hooikoortsseizoen, alleen heb ik hier dus in Nederland in de winter ook last van huisstofmijtallergie en astma en gebruik sinds afgelopen winter Nasonex en als het me te gek wordt Xyzal.

Heb vandaag mijn eerste Xyzal pilletje genomen, kan namelijk niet meer normaal slapen.

In Spanje waar ik hiervoor woonde had ik nooit ergens last van, niet van huisstofmijtallergie, niet van hooikoorts en niet van astma.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_26601226
kent iemand dit apparaatje? (de bionase)
je moet de "stekker" in je neus doen...en dan heb je na een tijdje nergens meer last van!
klinkt mij te mooi om waar te zijn maar goed....
hij kost rond de 60/80 euro, dus ik wacht eerst de eventuele ervaringen af...

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
pi_26602411
Mag ik iedereen aanraden die erge last heeft van hooikoorts eens een keertje 2 weken lang geen suiker te gaan eten? Ik had ook altijd last van hooikoorts (lekker van die jeukende ogen hmmmmm) en ik ben toen gestopt met dingen waar suiker in zit te eten, en na een week merkte ik al verschil
pi_26603279
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:54 schreef Scarecrow het volgende:
kent iemand dit apparaatje? (de bionase)
je moet de "stekker" in je neus doen...en dan heb je na een tijdje nergens meer last van!
klinkt mij te mooi om waar te zijn maar goed....
hij kost rond de 60/80 euro, dus ik wacht eerst de eventuele ervaringen af...

[afbeelding]
Het ziet er 'apart' uit
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_26603508
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:41 schreef Herr_Ratt het volgende:
Mag ik iedereen aanraden die erge last heeft van hooikoorts eens een keertje 2 weken lang geen suiker te gaan eten? Ik had ook altijd last van hooikoorts (lekker van die jeukende ogen hmmmmm) en ik ben toen gestopt met dingen waar suiker in zit te eten, en na een week merkte ik al verschil
geen zuivelproduckten wil ook wel eens helpen, bananen zijn weer heel goed om te eten heb ik wel eens gehoord
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:07:24 #107
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_26604637
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:20 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

geen zuivelproduckten wil ook wel eens helpen, bananen zijn weer heel goed om te eten heb ik wel eens gehoord
Hooikoorts wil ook nog wel eens samengaan met een melkallergie, dus dat kan wel kloppen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_26614423
* Tamea heeft nu nog nergens last van maar dat zal wel geen weken meer gaan duren.

Vorig jaar slikte ik Aerius tabletten en die werkten behoorlijk goed. Die mag ik nu niet meer slikken (ik probeer zwanger te worden en Aerius is dan niet geschikt), dus ik heb nu Tavegil. Hopelijk reageer ik daar net zo goed op.
pi_26616409
Ik heb echt jaaaaren heel veel last van hooikoorts gehad, ook ooit zo'n kuur desensi en dan nog iets.. Allemaal verschillende soorten pillen, waarvan de meesten nou niet echt werkten. Soms had ik het idee dat ik vaak meer last van al die pillen had dan dat ik er baat bij had.

Tot ik een paar jaar geleden een collega sprak die een neusspray gebruikte: Nasacort. Ik heb het toen ook aan mn huisarts gevraagd en kreeg het ook voorgeschreven. En het WERKT!!!!!

Bijna geen last meer in het hele hooikoortsseizoen (dat bij mij ongeveer altijd rond koninginnedag begint, bedankt Bea )

Dus misschien een aanrader voor anderen. Het is wel een middel dat je niet zomaar kunt kopen want er zitten corticosterioiden (of zoiets) in.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:34:06 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_26629066
Yay, het graspollenseizoen is begonnen
Ik heb er flink veel last van momenteel
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_26630700
Sinds ongeveer een maand gebruik ik nu weer Aerius, en een week geleden (toen de klachten verergerden) ben ik bovendien gestart met neusspray Budesonide. Voor zover ik weet is dat hetzelfde spul als de Rhinocort die ik vorig jaar had, alleen dan 'merkloos'; ik heb nergens meer last van, geweldig!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 2 mei 2005 @ 12:14:19 #112
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_26662875
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef SEMTEX het volgende:
Idd bij mij begint het nu ook. Had de hele neus dicht zitten vannacht
En jeuk aan de ogen. Zo maar fkes naar de drogist van die tabletten kopen die werken altijd wel goed bij mij
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 2 mei 2005 @ 12:19:56 #113
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26663080
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:14 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Idd bij mij begint het nu ook. Had de hele neus dicht zitten vannacht
En jeuk aan de ogen. Zo maar fkes naar de drogist van die tabletten kopen die werken altijd wel goed bij mij
Je moet ook gewoon binnen blijven met ramen en deuren gesloten.

Nee, nu serieus. Ik heb het altijd wel gehad, maar dit jaar tot nu toe nog geen last van gehad. Kan zoiets plotseling overgaan, of wat? Mooi trouwens voor de mensen die er erg aan lijden dat het nu even flink heeft geregend, dat scheelt altijd wel.
  maandag 2 mei 2005 @ 12:33:34 #114
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_26663463
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:19 schreef BrauN het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon binnen blijven met ramen en deuren gesloten.
Ja gister iets te lang op het terras gezeten denk ik.
quote:
Nee, nu serieus. Ik heb het altijd wel gehad, maar dit jaar tot nu toe nog geen last van gehad. Kan zoiets plotseling overgaan, of wat? Mooi trouwens voor de mensen die er erg aan lijden dat het nu even flink heeft geregend, dat scheelt altijd wel.
Ik heb er trouwens ook veel minder last van dan een aantal jaar geleden.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_26666357
ze zeggen dat je er overheen kan groeien.

mn medicijnen zijn op. heb vandaag herhlingsrecept gevraagd en medicijnen liggen pas morgen klaar. lekker. 3 dagen zonder medicijnen
pi_26667262
ik heb nasonex, neusspray, vroeger altijd vet last van hooikoorts, zelfs koorts enzo, altijd niesen, nu nooit meer ergens last van, elke dag 1x sprayen in beide neusgaten en klaar.
  maandag 2 mei 2005 @ 14:34:08 #117
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26667319
Vandaag weer kennis gemaakt met mijn favoriet: de berk .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26667343
Ook al aantal jaren last van hooikoorts. Het is tot vorig jaar ieder jaar erger geworden, maar nu heb ik nog nergens last van

Gebruik nu ook nog geen medicijnen, maar ik heb Aerius tabletten en Budesonide neusspray, voor mijn ogen ook nog Prevalin druppels. Moet zeggen dat ik de zomers daarmee aardig doorkwam
  maandag 2 mei 2005 @ 17:26:45 #119
119979 novita
Lush is geweldig
pi_26670334
Ik heb al van alles geprobeerd tegen die vervelende hooikoorst elk jaar!

Is daar nou dan echt niets aan te doen!!

HELP
pi_26674108
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:26 schreef novita het volgende:
Ik heb al van alles geprobeerd tegen die vervelende hooikoorst elk jaar!

Is daar nou dan echt niets aan te doen!!

HELP
eeeh, lees ns ff alle posts in dit topic door Einstein, er worden nl al heel veel tips gegeven..
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 2 mei 2005 @ 19:54:01 #121
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_26674593
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef SEMTEX het volgende:
Jankt ff met Semtex mee, erg amusant een vergadering vandaag als je niks anders doet dan niesen.
If your shaking it more than twice, your playing with it.
pi_26810947
Net terug van een weekje vakantie, erg mooi weer gehad, helaas ook erg veel pollen (gras) in de lucht daar. Gelukkig had ik mn xyzal bij me. En mijn broertje die vorig jaar nagenoeg geen last had, is de hele week aan het snotteren geweest met van die rooie soepogen...
Ik geloof dat het feest weer van start is gegaan...
Fake it till you make it...
pi_26810996
Voorals nog geen last van gehad.

Hoop dat dat zo blijft.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:59:14 #124
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_26812841
quote:
Op maandag 2 mei 2005 19:54 schreef PS het volgende:

[..]

Jankt ff met Semtex mee, erg amusant een vergadering vandaag als je niks anders doet dan niesen.
I second that. Kan niets meer doen zonder alles onder te niezen
pi_26813054
Ach na een tijdje geeft dat niezen ook wel een lekker gevoel
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')