abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27627993
me ogen zijn ontstoken door hooikoorts.. rood!!

[ Bericht 4% gewijzigd door LoverBoy op 04-06-2005 08:27:07 (--) ]
pi_27628011
mm mijn ogen willen niet echt meewerken de laatste dagen. Rood, ontzettend jeukend en geirriteerd. lenzen in hebben is dus geen optie, maar gelukkig zal het wel minder worden door al die regen van gisteren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27629050
Ik heb zogenaamde "Honing uit eigen streek" van mn oom! Die is imker!
Ik houd niet echt van honing, maar 't blijkt dat dat helpt ofzoo.. ik wacht nog even af!
pi_27630039
Gister in A'Foort was het echt een hell
pi_27630245
Ik zie er inmiddels uit alsof ik al twee weken niet geslapen heb
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 5 juni 2005 @ 16:25:23 #256
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_27647822
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 11:52 schreef clauwheee het volgende:
Ik zie er inmiddels uit alsof ik al twee weken niet geslapen heb
Ik vanochtend ook, maar das meer omstandigheden .
Ik heb btw ondanks de regen toch nog last, iemand anders ook?
If your shaking it more than twice, your playing with it.
  zondag 5 juni 2005 @ 16:29:36 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_27647947
quote:
Op zondag 5 juni 2005 16:25 schreef PS het volgende:

[..]

Ik vanochtend ook, maar das meer omstandigheden .
Ik heb btw ondanks de regen toch nog last, iemand anders ook?

En ik wel hoor, vooral als ik dan over een grasveld ga lopen..maar dat heeft ook te maken met een allergische reactie erop .
  maandag 6 juni 2005 @ 22:00:05 #258
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_27690970
quote:
Op zondag 29 mei 2005 10:20 schreef Vork het volgende:
......
Ik gebruik trouwens nog altijd Terfanadine. Pilletjes, en die werken bij mij nogsteeds het beste. Er is alleen een probleem, ze zijn nu zo goed als op.
Ik zou maar uitkijken met Terfanadine, dit middel staat erom bekend dat het cardiale bijwerkingen kan hebben, dus een nadelig effect op je hartritme, met mogelijke (zeldzame) fatale afloop. Ik was ook in de veronderstelling dat dit middel ook al lang uit de handel was en definitief werd vervangen door Fexofenadine.

Je kan dus beter Fexofenadine (Telfast) nemen, dit is de werkzame metaboliet van Terfanadine. Dat houdt dus in dat Terfanadine in je lichaam wordt omgezet naar Fexofenadine. Fexofenadine kent geen cardiale bijwerkingen.

Hier wat linkjes over Terfanadine:

http://www.bcfi.be/Folia/1999/F26N04F.cfm
http://www.users.globalnet.co.uk/~aair/terfenadine.htm
http://www.fda.gov/bbs/topics/ANSWERS/ANS00853.html
http://www.achmeahealth.nl/mednet/mednet.php?type=showdoc&id=964&extra=beveiliging

Ik zou hier dus mee oppassen!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  dinsdag 7 juni 2005 @ 08:14:52 #259
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27698556
Vrijdag maar eerder naar huis gegaan en zaterdag heb ik de halve dag niks gedaan. Gelukkig ging het zondag weer wat beter. Ik baal er wel flink van dat ik mijn lenzen al weken niet meer in kan en dat mijn neus zo rood is dat die wel van een clown lijkt. Mijn mondhoeken gaan het nu ook ontgelden. Zondag ga ik door het gras wandelen. Heeft er iemand nog een gasmasker oid over te bescherming?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_27698812
We zijn alweer in juni en ik heb nog altijd mijn lenzen in , ik slik nauwelijks xyzal (of andere soortgelijke dingen) en ik moet zeggen dat het best aardig gaat. Af en toe wat jeukogen, niesen, maar niet in die mate dat het heel vervelend is.
Ben nog maar een half jaar bezig met Oralgen, maar ik begin langzaamaan wel enthousiast erover te worden.

En nu maar hopen dat ik niet te vroeg juich... het hooikoortsseizoen is nog niet voorbij...
Fake it till you make it...
pi_27716841
*zucht
Ik had gisteren echt een rotdag. ´s morgens met mijn collega´s eventjes buiten gezeten (zijn enkele die roken) om over te dragen en het was meteen mis. Er vlogen allemaal van die paardebloempluisjes in de lucht Ik moest de rest van de dag niezen en had vreselijk last van jeuk in neus en ogen. Vooral ogen werden erg rood verder nog benauwd
Dit terwijl ik al genoeg medicijnen slik/inhaleer èn de desensibilisatie sinds nov '04 (alleen daar mag ik het 1e jaar niks van verwachten, het heeft tijd nodig).
Is een tijdje geleden dat ik zóveel last had.
Vandaag ging het gelukkig een stuk beter, alleen nog wat benauwd en vol in de longen.
pi_27731274
"t begint alweer smorgens, Je word wakker met een verstopte neus!
Later kun je niet eens meer ademen door de neus, je hebt een heleboel slijm in je keel, je ogen zien wazig en doen soms zelfs pijn!
Dan fiets je naar school, met medicijnen op..en dan wrijf je alsnog in je ogen en loop je te niezen!
En dit iedre dag weer..
Voor detaills kun je altijd komen!
pi_27731926
Ik heb die spuitenkuur ruim 2 en een half jaar volgehouden (toen met lange vakantie, vergeten etc gestopt en als ikv erder wilde kon ik weer van voren af aan beginnen en daar had ik niet zo'n zin in).
Dit seizoen misschien 3 aerius-tabletjes genomen, maar eigenlijk denk ik dat ik toen eerder verkouden was. Heb m'n lenzen nog altijd in, geen jeukende oogjes. Alleen elke dag een paar keer niezen, maar zolang het daar bij blijft ben ik een gelukkig mens
(en dat terwijl iedereen in mijn omgeving loopt te snotteren )

*afkloppen*
pi_27772635
Er is al eerder na gevraagd in dit topic, maar er is nog niet echt een antwoord op gegeven, daarom nog even opnieuw:

Heeft iemand ervaringen met met het "Medinose - apparaatje" waarbij je de de lichtstaafjes in de neusgaten moet stoppen?! Ik overweeg namelijk ook om dit apparaatje te gaan gebruiken...Hoop dat iemand kan vertellen of het een beetje werkt!

Ohja, weet iemand of de homeopatische tabletten van Dr.Vogel (polinosan) samen kan met de hooikooirts medicijnen van Prevalin?!

Beddankt!
Sonny
  FOK!fossiel donderdag 9 juni 2005 @ 13:43:24 #265
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_27772981
Leuk hooikoorts! Ik heb er pas 2 jaar last van. Sinds vorig jaar gebruik ik Aerius. Nou, dit jaar heb ik er véél meer last van. Ik word 's ochtends wakker met een niesbui, dichte neus, zere keel en rode ogen. Héérlijk!
Dat Aerius helpt dus echt compleet niet. Wil je lekker van 't weer genieten.....
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_27774106
ik heb 4jaar spuiten gekregen (groen spul en weet de naam niet meer) en nu neem ik Sanelor als het erg is en het helpt wel!
pi_27775948
Ik heb hooikoorts + astma
Heb zo een beetje alles al geprobeerd, niks helpt meer. Gister goed beroerd geweest en overweeg eigenlijk al geruime tijd om een nieuw middel in te zetten --> Acupunctuur. Iemand die daar wat vanaf weet/ ervaring mee heeft ?
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_27776017
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 08:14 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand nog een gasmasker oid over te bescherming?
Grasmasker
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_27777692
Vandaag waren de (niet door de dokter voorgeschreven) Reactine-tabletten op.. Nu ga ik dus weer verder met de telfast die de dokter had voorgeschreven........ik had vandaag weer een hele erge dag.. krijg 't idee dat telfast geen donder helpt!
pi_27777737
Hier ook een slechte dag vandaag.
pi_27778048
Krijg net met de post een mooi nieuw formulier of ik mee wil werken aan een nieuw anti allergie onderzoek ! Denk dat ik even contact ga opnemen met de huisarts lijkt me wel wat.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27778365
Watvoor onderzoek Joene? Of wordt er niet echt veel uitgelegd?
pi_27778391
Wat een kutdag!
pi_27778498
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef clauwheee het volgende:
Watvoor onderzoek Joene? Of wordt er niet echt veel uitgelegd?
Het is afkomstig van Artu Biologicals Europe , en is voor ontwikkeling van medicatie tegen huisstofmijt en hooikoorts.

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27778524
Het onderzoek zelf is gewoon door middel van buisjes bloed weet je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')