Maar Perez was die grens niet aan het dollen hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je werkt. Ik heb in een fabriek gewerkt met veel negers waarbij we elkaar genoeg verrot "scholden" voor kaaskop en schijtneger, puur om elkaar te dollen. En na het werk gezellig met elkaar een biertje drinken.
Dan gaat het er bij andere bedrijven een stuk schijnheiliger aan toe vermoed ik.
Je maakt een geintje?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt zo'n gast moeilijk werkeloos laten. Maar laat zijn sv maar gelden zolang hij geschorst is en daarna voor wedstrijden waarin hij zelf niet speelt / bij de selectie zit.
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
*Omdat dat terecht zou zijn
*Omdat racisme niet mag?
*Wie gaat er vrijuit dan?Perez?
Jawel johquote:Op donderdag 30 november 2006 11:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar Perez was die grens niet aan het dollen hoor![]()
Nee? Hij kan zijn beroep gewoon uitoefenen dan hoor.quote:
Omdat het krom is.Als ik iemand neerhoek in het stadion krijg ik een sv.Slaat een speler iemand in het veld neer dan krijgt ie een schorsing(als het gezien is), maar geen sv.Daar hoor je ook niemand over.Kijk, ik snap je punt wel maar het zou gewoon krom zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 11:13 schreef DarkShine het volgende:Waarom zou hij dan geen SV moeten krijgen en supporters wel?
We zijn het er iig wel over eens dat iemand met een voorbeeldfunctie dit dus niet hoort doen. Voelen mag die het dus.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Omdat het krom is.Als ik iemand neerhoek in het stadion krijg ik een sv.Slaat een speler iemand in het veld neer dan krijgt ie een schorsing(als het gezien is), maar geen sv.Daar hoor je ook niemand over.Kijk, ik snap je punt wel maar het zou gewoon krom zijn
Gilles de Bildequote:Op donderdag 30 november 2006 11:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
We zijn het er iig wel over eens dat iemand met een voorbeeldfunctie dit dus niet hoort doen. Voelen mag die het dus.
Hoe heet die Belg nog eens wat toen een flinke schorsing kreeg nadat hij iemand neerhoekte? PSV had hem gehaald toen volgens mij...
Die heeft toen ook lang erover mogen nadenkenquote:
Idd,volgens mij lag die andere speler nog in het ziekenhuis ookquote:Op donderdag 30 november 2006 11:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die heeft toen ook lang erover mogen nadenken
Krist Porte kon toen wat minder goed nadenkenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die heeft toen ook lang erover mogen nadenken
Ja?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Perez en de grens waren allebei aan het werk. Ze deden, na ik mag aannemen, allebei hun best. Toch besloot Perez dat de grens toch niet zo goed z'n best deed en schold hem op een niet zo'n nette manier uit.
Als jij dit op je werk deed zou je ook op z'n minst een berisping krijgen....
Ja, idd een berisping, en desnoods een boete. Maar als het bijv voor mij de eerste keer is, de ander opzich niet echt een drama maakt en mijn excuses accepteert is er toch niets aan de hand?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Perez en de grens waren allebei aan het werk. Ze deden, na ik mag aannemen, allebei hun best. Toch besloot Perez dat de grens toch niet zo goed z'n best deed en schold hem op een niet zo'n nette manier uit.
?? Hij heeft zijn excuses aangeboden en gaat een workshop doen in de Bijlmer.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar er is niks naar buiten toe gedaan en met een publiek figuur is dat toch wel de bedoeling....
Misschien valt ie vanavond wel in.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Die speelt dit jaar niet meer.
Haha, als ik dit op m'n werk zeg wordt ik per direct ontslagenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lijkt me niet, als een scheidsrechter een elleboogstoot niet ziet, wordt de speler toch geschorst. Het is eerder andersom: als de scheidsrechter iets wel waarneemt, maar er niks tegen doet kan je volgens mij niet geschorst worden.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef assie het volgende:
Schiet me trouwens ineens te binnen?
Hij wordt nu (waarschijnlijk) geschorst op basis van televisiebeelden. Dacht me te herrineren dat er meerdere partijen (4e official, scheids) dan ook een verklaring op het wedstrijdformulier dienen te zetten.
Stel dus dat de grens (of scheids) verklaren niets gehoord te hebben. Gaat ie dan vrij uit???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |