Hoe dat dan, met oerwoudgeluiden?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit zal wel weer een paar spreekkoren richting Perez opleveren![]()
of met dezelfde woorden die hij heeft gebruikt tegen de grens , kk neger .quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hoe dat dan, met oerwoudgeluiden?
Sparta en creatiefquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
of met dezelfde woorden die hij heeft gebruikt tegen de grens , kk neger .
Er zal vast wel iemand creatief zijn , wie weet wel bij Sparta![]()
De ironiequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit zal wel weer een paar spreekkoren richting Perez opleveren![]()
Nieuw woordje geleerd?quote:Op zondag 26 november 2006 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
On t'encule
Ok. Post het dan niet overal, en als je het doet, doe het dan wel hetzelfdequote:
Vind je het vreemd dat het woord " neger" in iemand vocabulair zit? Maar Jood of homo is voor jou geen probleem?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dus iedereen die de ironie in jouw posts niet ziet moet maar uitloggen?![]()
![]()
Perez, sukkel. Dat zulke woorden uberhaupt al in je vocabulair zitten zegt al genoeg. Al ben je nog zo emotioneel. Excuses zullen heus wel worden aanvaard, vergeven? Ja tuurlijk. Vergeten? Nee, dat denk ik niet.
Het gaat specifiek om een clinic in de Bijlmer waar een zeer groot deel van de bevolking " neger" is. Dat is je zelf kwetsbaar opstellen want dan kunnen die lui ook makkelijk wat tegen je terugzeggen. Dit is een veel beter signaal dan iemand schorsen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Een clinic geven is geen straf! Een clinic geven is leuk.
Dit is hetzelfde als op snelheid flitsen. Is dat nog straf, een naheffing. Alsof iemand daar wakker van ligt. Racisme moet je ernstig nemen, bedoeld of onbedoeld, het gaat om een scherp signaal vanuit je voorbeeldfunctie. Zet Perez maar eens op de middenstip van de ArenA. Ik denk niet dat ie dan makkelijk zijn woorden zal vinden. Een clinic is niet de manier, dat is mijn mening. Aardig gevonden dat in combinatie met de bijdrage, maar voor een in het oog springende voetballer is dat nogal makkelijk.
edit: de KNVB zal vast meenemen wat de speler onderneemt, indien in staat van beschuldiging gesteld
en nee, ik zou niet weten waarom je een ander voor zoiets moet uitmaken, sta je zelf zo voor lul
Omdat het iemand met een wat donkere huidskler was was misschien? Als-ie weinig haar op z'n hoofd had gehad was het een kanker kale geweest.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:15 schreef rednajt het volgende:
waarom uitgerekend kankerneger???
Inderdaad Jelmer doe eens normaalquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:16 schreef Jelminho het volgende:
Doe normaal man, gek.
Omdat Den Haag niet onder gelopen isquote:Op zondag 26 november 2006 12:56 schreef BigFire het volgende:
volgens mij is Nederland het enige land waar 'kanker' zo gebruikt wordt. hoe komt dat?
Het gaat er om dat als eerste gereageerd op wordt op het meest opvallende uiterlijke kenmerk.quote:Op zondag 26 november 2006 12:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Neger is het zelfde als een Kale :´)
Omdat dat klinkt.... Dat is hetzelfde vragen waarom we in Nederland niet net als de Amerikanen en Britten verschillende namen van uitwerpselen gebruiken om te vertellen dat iets ons niet aanstaat. Of waarom we niemand neucker noemen, waar dat in het engels wel gebeurd....quote:Op zondag 26 november 2006 12:56 schreef BigFire het volgende:
volgens mij is Nederland het enige land waar 'kanker' zo gebruikt wordt. hoe komt dat?
Inderdaad .... en hoe je het wendt of keert en of er nu wel of niet ergere dingen op een veld gezegd worden ... Perez heeft gewoon duidelijk een grens overschreden en zal daar terecht voor gestraft wordenquote:Op zondag 26 november 2006 13:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Het gaat er om dat als eerste gereageerd op wordt op het meest opvallende uiterlijke kenmerk.
Of dat nou kaalheid of huidskleur is of schele ogen of weet ik veel maakt dan weinig uit.
Het belangrijkste verschil met Perez en andere incidenten is dat dit door een microfoon opgevangen is. Voor de meeste betrokkenen hadden het niets eens echt onthouden of hadden het niet relevant geacht.quote:Op zondag 26 november 2006 13:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad .... en hoe je het wendt of keert en of er nu wel of niet ergere dingen op een veld gezegd worden ... Perez heeft gewoon duidelijk een grens overschreden en zal daar terecht voor gestraft worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |