Waarom? Ellebogen worden ook altijd 10x herhaald bij talpaquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
Wel weer die vuile Borst die het nog effe aan de kaart stelt hebah
Tsja zondag Sparta - Ajax he.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
Wel weer die vuile Borst die het nog effe aan de kaart stelt hebah
Nou het ging mij meer om Borst.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Waarom? Ellebogen worden ook altijd 10x herhaald bij talpa
Kenneth, waarom?quote:"Als het echt zo is, is het toch emotie denk ik. Ik speel niet meer. Dit neemt Ten Cate me kwalijk. En terecht. Dit is niet netjes. Dit is erg. Ik heb hier spijt van. Heb jij het nummer van die grens…”
Amper na dat gezegd te hebben: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61086quote:Daarom: hij moet zijn spijt publiekelijk uiten.
quote:Kenneth Perez geeft een verklaring voor wat er tijdens de wedstrijd Ajax - FC Twente voorviel.
Verklaring Kenneth Perez.
Tijdens de wedstrijd Ajax – FC Twente van zondag 19 november heb ik mij in het vuur van het spel ernstig misdragen door een discriminerende opmerking te maken naar grensrechter Siebert.
Ik schaam mij diep voor de kwetsende uitlatingen en biedt, naast de heer Siebert, eenieder daarvoor mijn oprechte excuses aan.
De stommiteit van mijn opmerking staat in schril contrast met hoe ik werkelijk in het leven sta en met de normen en waarden waarmee ik mijn eigen kinderen opvoed.
Met schaamte,
Kenneth Perez
Hij heeft al Praag op de bank gezeten en Twente gemist. Ten Cate straft hem wel met paar wedstrijdjes op de bank. Daarna weer knallen, want blijft fantastische gozer en voetballer.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:21 schreef Doornenburg het volgende:
Ik neem aan dat hij gewoon gestraft gaat worden?
Hij bedoelt gestraft door de KNVBquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:22 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Hij heeft al Praag op de bank gezeten en Twente gemist. Ten Cate straft hem wel met paar wedstrijdjes op de bank. Daarna weer knallen, want blijft fantastische gozer en voetballer.
Die knjb toch he!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik denk dat Perez er wel mee wegkomt, gezien het shirt wat ie draagt.
Kijk waar KJH mee wegkwam een Kerkrade (naschoppen + vuistslag)...quote:
We zullen zien of de KNVB hier actie gaat ondernemen. Huntelaar die wegkomt (2 keer zelfs) plus Perez die wegkomt, dat is geen toeval meer.quote:
Jij vergeeft dan wel weer overdreven snel, na een fraai verwoord huilverhaaltje van Perez.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:20 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Amper na dat gezegd te hebben: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61086
[..]
Excuses aanvaard
Kenneth, topper![]()
6 wedstrijden. Maar dat was geen discriminatie....quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat kreeg die gek van een Rodriquez destijds voor straf?
Dat was kwetsend en NA de wedstrijd maar 4 wedtsrijden hiervoor lijken me idd gepast.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:44 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
6 wedstrijden. Maar dat was geen discriminatie....
Van Hooijdonk die wegkwam, Buijs die genoeg keren wegkwamquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
We zullen zien of de KNVB hier actie gaat ondernemen. Huntelaar die wegkomt (2 keer zelfs) plus Perez die wegkomt, dat is geen toeval meer.
Ik vind dat de KNVB hier actie moet ondernemen als ze nog serieus genomen willen worden.
Precies. Het kan natuurlijk niet....maar lekker hypocriet weer alle mensen die week in week uit kankerjood (of kankerboer/havenslaaf) zitten te roepen nu opeens verontwaardigd zijnquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat was kwetsend en NA de wedstrijd maar 4 wedtsrijden hiervoor lijken me idd gepast.
Vind trouwens wel veel mensen hier hypocriet, iedereen heeft wel is zo'n opmerking gemaakt... En dan hier net doen of het heel erg is.
Nee, ze zeggen gewoon: He mattie, heb je zin om te gaan stappen met deze kankernegers? Zand er over.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:38 schreef koningdavid het volgende:
Urby en Babel lijken me niet echt haatdragende types, dat komt wel goed verwacht ik.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen gewoon: He mattie, heb je zin om te gaan stappen met deze kankernegers? Zand er over.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen gewoon: He mattie, heb je zin om te gaan stappen met deze kankernegers? Zand er over.
Geld dat niet voor iedereen, hij zo overigens pas neit arrogant zijn als ie het niet deed...quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:44 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja ik vind Perez geen racist, maar arrogant is ie wel. Hij zal zn excuses wel menen, maar is vast vooral bang voor zn eigen hachje.
Waarom die smilie? Het is geen troll hoor. Je denkt toch niet serieus dat ze hem zo maar ff vergeven voor zo'n uitspraak? En als je de ironie van mijn post niet in ziet, dan kun je beter uitloggen.quote:
Ik vond het geen leuke uitspraak klaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom die smilie? Het is geen troll hoor. Je denkt toch niet serieus dat ze hem zo maar ff vergeven voor zo'n uitspraak? En als je de ironie van mijn post niet in ziet, dan kun je beter uitloggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |