abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25587550
euhhh? hij doet het nu goed, heeft DHCP met snelheid te maken?
Want direct op de livebox, zonder router, is de snelheid hetzelfde
-
  zaterdag 19 maart 2005 @ 15:20:43 #27
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_25587610
dus hij werkt met router ?
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_25587741
jup, goed nu
-
pi_25877135
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 13:56 schreef Ishtar het volgende:
> Username : username@wanadoo.nl
> password: password
> allemaal goed volgens wanadoo

Dat heeft wanadoo dan <I>fout</I>.

Als je PPPoE gebruikt, moet je als username je access naam gebruiken. Dat is een 'c' gevolgd
door 7 cijfers (welke, dat stond in je inlogbrief, samen met je wachtwoord, dat overigens het wachtwoord van je hoofd-email-account is, als je dat hebt veranderd moet je het veranderde
wachtwoord invoeren) en dan @wanadoo erachter (niet @wanadoo.nl).
Voor de goede orde, dit gaat alleen op bij Wanadoo Cable..
pi_25877747
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 11:46 schreef slakkie het volgende:

[..]

Voor de goede orde, dit gaat alleen op bij Wanadoo Cable..
Goeje kick
Nee, livebox is, voor zover ik begrijp en kan zien, alleen voor ADSL
-
pi_25877803
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:13 schreef mechatronics het volgende:

[..]

Goeje kick
Nee, livebox is, voor zover ik begrijp en kan zien, alleen voor ADSL
Jup. Bij Casema krijg je god mag weten wat voor een modem.. Com21 en die andere dingen...
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:33:52 #32
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_25878122
Motorola surfboards
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_26207014
Schopje, met link ook naar ander forum in dit gebied.
Wanadoo ADSL Direct + Livebox
Iemand misschien met een beetje ervaring? Ik zit namelijk met een klein probleem. De livebox doet het niet altijd goed, telefoon valt weg en dan moet ik via KPN bellen. Verder gaat de verbinding soms weg, en dan moet ik de modem opnieuw opstarten. Allemaal gedoe in elk geval, en Wanadoo is niet echt snel (namelijk helemaal niet) met het antwoorden van mijn mailtjes, en bellen kost soms wel een uur in de wacht.

HELP!
pi_26218387
redleader, kun je ff je contact info mailen naar: slakkie@opperschaap.net? Misschien kan ik je helpen.
  donderdag 14 april 2005 @ 12:41:57 #35
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_26219305
waarom niet gewoon hier? misschien voor andere mensen ook handig...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_26219591
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:41 schreef MikeyMan het volgende:
waarom niet gewoon hier? misschien voor andere mensen ook handig...
Omdat jullie niet zijn klantgegevens nodig hebben om het een en ander na te kijken in de systemen.
pi_26251036
Beste lezers, ik kreeg net de volgende brief (heb hem maar ingetypt), over de problemen met de Livebox. Heeft iemand anders dit ook gehad? Ik zou graag willen weten of er andere mensen ook nog iets te melden hebben, zodat dit "probleem" opgelost kan worden.

Amsterdam, 13 april 2005

Betreft: Livebox

Geachte Wanadoo abonnee,

Allereerst willen we u bedanken dat u, net al seen snel groeiende groep andere mensen, hebt gekozen voor de Wanadoo Livebox en Wanadoo Telefonie, waarmee u voordelig belt via ADSL. De nieuwe dienst voor ‘eindeloos bellen’ is revolutionair in de markt. Soms leidt de inzet van nieuwe technologie helaas tot kleine opstartproblemen.

Zo is het mogelijk dat uw Livebox in het verleden is uitgevallen en dat u uw Livebox zelf opnieuw hebt moeten opstarten. Dit heeft te maken met de software in uw Livebox. Deze software werkte in het begin niet altijd goed, maar is vervolgens aangepast. U zult waarschijnlijk gemerkt hebben dat bellen aanmerkelijk is verbeterd.

Onze helpdesk is de spil in de dienstverlening van Wanadoo. Door de combinatie van bovenstaand probleem en het ongekende succes van Wanadoo Telefonie is onze helpdesk soms lastig bereikbaar. Uiteraard doen we er alles aan om dit te verhelpen. Momenteel trainen we een groot aantal nieuwe helpdeskmedewerkers. We verwachten eind april op volle sterkte te zijn om al uw vragen snel en adequaat te beantwoorden. We zullen vanaf dat moment weer de dienstverlening kunnen leveren die u van ons mag verwachten.

Hebt u een vraag over Wanadoo Telefonie ingediend via e-mail? Door de eerder genoemde drukte is het mogelijk dat uw vraag nog niet is behandeld. Wellicht is uw vraag door de verbeterde software inmiddels niet meer van toepassing of hebt u antwoord op uw vraag gevonden via de online helpdesk of de handleiding. Zo niet, dan verzoeken wij u uw vraag opnieuw te stellen. Intussen kunt u de meest gestelde vragen vinden op www.wanadoo.nl onder ‘helpdesk’. Daarnaast kunt u op onze website onder ‘Telefonie’ de gebruikershandleiding en tips voor Wanadoo Telefonie vinden.

Gelukkig gaat het gebruik van Telefonie in de meeste gevallen in een keer goed, maar wanneer u tot op heden problemen hebt ondervonden bieden wij u onze welgemeende excuses aan. Wij danken u voor uw geduld en het vertrouwen dat u in Wanadoo hebt gesteld. Omdat we onze excuses niet als een loos gebaar willen aanbieden, drukken we deze ook uit in de vorm van een financiёle tegemoetkoming. Op uw volgende factuur zult u een korting terugvinden van ¤10,-.

Achter de schermen blijven we druk bezig met de perfectionering van de Livebox. Dat betekent dat u niet alleen zonder zorgen onbeperkt kunt internetten, maar ook eindeloos kunt blijven bellen tegen minimale kosten. In de toekomst zult u bovendien van nog veel meer diensten gebruik kunnen maken.

Met vriendelijke groet,
Wanadoo Nederland BV
pi_26278998
waar ik niet zoveel last van heb, maar degene die ik bel wel, die hoort zijn of haar stem teruggalmen
ik dacht nou het zal wel, maar toevallig zag ik net op kassa ook iemand die dat had

dus dat is wel een hekel puntje...
-
pi_26279842
Yup, dat heb ik ook, dat het geluid niet altijd even perfect is.
pi_26279861
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Yup, dat heb ik ook, dat het geluid niet altijd even perfect is.
ik ben Skype gewend, zou wanadoo ook via Skype werken ofzo ?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')