aaaawwww........ Daar ben je dan inenequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat mes, waarom begint iedereen toch steeds weer over dat mes en nooit over bijvoorbeeld deze foto..

Groot Geweld maakt nou eenmaal Grote Indruk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Mes, altijd weer dat mes..

Jeetje.quote:Jongeren doen meer aan anale seks: 3 procent in 1995 tegen 7 procent in 2005. Vanaf 18 jaar neemt dat percentage toe tot 27 procent.
In dat licht noemt Ton Coenen, directeur van Soa Aids Nederland, de cijfers over condoomgebruik bij anale seks zorgelijk: 55 procent van de heterojongens en 71 procent van de meisjes zegt nooit een condoom te gebruiken bij anale seks. Bijna eenderde van de homojongens doet het onveilig.

Wax!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeyy man!Ja flex, en bij jou?
En dat werk nog een beetje vol te houden...?

Het is vooral de combinatie van Mes/Groot Geweld en G_E die het hem doet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind die fascinatie voor messen en geweld een beetje griezelig..

Ik heb alleen maar foto's die buiten de policy vallen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Is die Mister Fok verkiezing niet iets voor jou, Beavje? Kun je eindelijk een keertje je gezicht laten zien..

quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!![]()
Ga je nog mee naar NYC?
Werk? Bagger! We gaan komend weekend verhuizen, dus het is nu al vreselijk hectisch..
Met Wax alles goed?

www.alternate.nlquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ik wil heeeeeeeelllll, heeeeeeellll graag....... ben op zoek naar een bijbaan, als dat gelukt is ga ik gegarandeerd mee, en anders moet ik echt een financieel "plan de campagne" maken binnen heeellll korte tijd...![]()
En verder gaat'ie goedKamer schoon, regelmaat, ik blijf het zeggen
Maarja, ik mag verder wel wat productiever zijn nu... Oh ja, Kiki heeft een nieuwe, grotere kooi
En je werk gaat verhuizen?? Leuk is dat, als je daarin ook nog wordt meegesleept

Dus je hébt wel foto's van jezelf, alleen dan staat er een erectie op ipv een lachend gezicht??quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar foto's die buiten de policy vallen..

Hahaha met een boos gezicht???quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.alternate.nl
Zaterdag is de winkel nog open op de oude locatie, maandag openen we op de nieuwe locatie met spectaculaire openingsaanbiedingen

Erecties toch ook?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus je hébt wel foto's van jezelf, alleen dan staat er een erectie op ipv een lachend gezicht??![]()
![]()
Want billen mogen, tepels mogen.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |