quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
The treasure trail is a sexy line of fur that leads down toward a man's home entertainment center.
Tis wel een binnenkomer natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Oh,ja, anders open je je programma met de mededeling dat het aantal jongeren dat anale seks heeft, de afgelopen tien jaar is verdubbeld![]()
alleen ho-jongeren of iha?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Oh,ja, anders open je je programma met de mededeling dat het aantal jongeren dat anale seks heeft, de afgelopen tien jaar is verdubbeld![]()
Jaja, en een derde van de homo's doet het onveilig.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
quote:Jongeren doen meer aan anale seks: 3 procent in 1995 tegen 7 procent in 2005. Vanaf 18 jaar neemt dat percentage toe tot 27 procent.
In dat licht noemt Ton Coenen, directeur van Soa Aids Nederland, de cijfers over condoomgebruik bij anale seks zorgelijk: 55 procent van de heterojongens en 71 procent van de meisjes zegt nooit een condoom te gebruiken bij anale seks. Bijna eenderde van de homojongens doet het onveilig.
Ow, dat had ik niet herkendquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie het!
Een fragment uit Queer as Folk
Goed, slaap lekker lieverdjes![]()
![]()
Juk, wat lijk ik een plaknicht nu
Is de poll al aangemaakt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
En wie van de homo's hier zou het dan ook onveilig doen, vraag je je af..
quote:
Ja, dat is dan weer een beetje overdreven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:
......en 3% van de hojo's pijpt mét condoom. Dat weet ik dan weer...
Peter R. Waxxer strikes again.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:
......en 3% van de hojo's pijpt mét condoom. Dat weet ik dan weer...
Is het heel flauw om het woord 'latent' nu te gebruiken?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Wel raar dat hetero's het blijven hebben over poepstampers en homo's zijn vies want je kont is daar niet voor bedoeld, enzovoort, maar intussen zitten ze zelf heel sneaky ook een beetje anaal te ehm... dingesen..
En die link doet het niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat mes, waarom begint iedereen toch steeds weer over dat mes en nooit over bijvoorbeeld deze foto..
zwem?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:33 schreef Sunjammer het volgende:
Zooooo.... nieuwe snelle bandjes onder m'n scheurijzer![]()
Alsik je niet meer zie posten. VEEL PLEZIER!!!!! En pas op voor geile atheense mensen. Die zijn gevaarlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:49 schreef Jerruh het volgende:
zo!
straks met de bus naar school, punt ophalen, zuipen in de stad, naar De Rechter, naar huis, eten, koffer halen, naar eindhoven, slapen, opstaan, naar tu lopen met koffer en dan met bus richting brussel, inchecken, vliegtuig athene en dan twee weken fun,cultuur, reizen, lol etc!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |