Ik ga naar een schoolfeest van de HvAquote:
doe je nou weer even gezellig?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
EN DIE DIESELSPIJKERBROEK VOOR 15 EURO LAAT JE HANGEN DIE IS VAN MIJ MORGEN!
Want? Ik heb (m.u.v. eentje) geen problemen met m'n exen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gezellig.. *kuch kuch* Ex? Zou ik nooit kunnen/willen
ang3ls leven is 1 groot feest! of 1 grote orgie.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Ik heb (m.u.v. eentje) geen problemen met m'n exen.
Heb je Prego en mij hier ooit zien schelden op elkaar? neuh.
En op de meet was m'n ex er ook bij (of niet, Wiz!) en daar blijf ik vanavond pitten.
Geen probleem.
En schoolfeesten van de HvA zijn leuk.
Zelfs JIJ kan z eleuk vinden want vorige x was Jim d'r
1 orgie graagquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan kan het hele topque wel opgedoekt worden.
Jawhoor..quote:
En die rden hoeft niet altijd ruzie te zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En tja Ik denk altijd: Exen zijn Exen om een reden..
je kan ook met je vrienden naar ghana gaanquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die rden hoeft niet altijd ruzie te zijn.
Je kunt ook gewoon als vrienden uit elkaar gana. Klinkt cliché, maar het KAN.
Er is nog hoop dusquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
psies! zie tim en ikquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow die.. doe maar de groetenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En op de meet was m'n ex er ook bij (of niet, Wiz!) en daar blijf ik vanavond pitten.
Exen moeten dood! Haske dood!quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
he? had jij OOK iets met ruud??? daar heeft ie mij nooit...quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
psies! zie tim en ik
zie ruud en ik
zie... ownee nancy ging vreemd...
zie lotte en ik!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Exen moeten dood! Haske dood!.
ik ben de enige in nederland die zijn mensjes 300 km verderop zoekt in een dorp waar niemand komtquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
he? had jij OOK iets met ruud??? daar heeft ie mij nooit...![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |