abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25581228
Ik vind het allemaal zo verschrikkelijk "spooky", hij zal heus wel "gekke" dingen met die kids hebben gedaan maar hij wordt toch wel vrijgesproken
Ik ga maar even naar "Ghosts" luisteren, misschien snap ik deze gekte dan wat beter...
  zaterdag 19 maart 2005 @ 05:57:45 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_25581374
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Het gaat erom of het waarschijnlijk en bewijsbaar is.
Het lijkt mij waarschijnlijk dat hij geen alcohol aan kinderen geeft waar anderen bij zijn. Ik neem aan dat de jury ook zo denkt.

Dat hij alcohol aan arme kindertjes gaf lijkt mij inmiddels wel duidelijk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 06:03:53 #53
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25581379
Zou hij celstraf wel aankunnen? Toen hij laatst bij de rechtbank niet kwam opdagen hoorde je sommigen ook al bijna denken en afvragen of hij wellicht...

Als hij lang moet zitten geloof ik nooit dat hij het red.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 06:08:44 #54
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25581383
Als hij celstraf krijgt zal hij denk ik zelfmoord plegen, kan het mij anders gewoon niet voorstellen.
Het leven in Amerikaanse jails is kei en keihard en MJ is zo beschermd opgevoed... hij zal zich anders misschien laten opnemen in een soort van kliniek...
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 06:11:40 #55
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25581387
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 06:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Als hij cel straf krijg zal hij denk ik zelfmoord plegen, kan het mij anders gewoon niet voorstellen.
Het leven in Amerikaanse jails is kei en keihard en MJ is zo beschermd opgevoed... hij zal zich anders misschien laten opnemen in een soort van kliniek...
Dat laatste zou misschien een soort van oplossing kunnen bieden. Een soort gedwongen opname ofzo.

Die man heeft een kilo smink nodig om er een beetje toonbaar *kuch* uit te zien. Ik zie hem nog niet in een echte jail met een oogpotlood voor een spiegeltje zitten.
pi_25584420
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Jah, alles kan. Elvis kan ze ook in een onbewaakt moment aan een alcoholinfuus hebben gehangen.

Het gaat erom of het waarschijnlijk en bewijsbaar is.

Maar of de man nu schuldig bevonden of niet; hij zal hoe dan ook de geschiedenis ingaan als "De Grote Kindervriend" , dat is & blijft doodzonde; zeker als je bedenkt wat de man voor de muziekindustrie betekend heeft
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_25584794
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 05:57 schreef APK het volgende:
Dat hij alcohol aan arme kindertjes gaf lijkt mij inmiddels wel duidelijk.
Die kinderen waren compleet losgeslagen. Ze werden onhandelbaar als ze hun zin niet kregen. De jongste bedreigde het personeel zelfs met een mes. Ze gedroegen zich totaal respectloos. Het is dan ook niet ondenkbaar dat die hooligans zelf in MJ's wijnvoorraad hebben gegraaid. Vandaag de dag wordt er door tieners heel wat afgezopen en gesnoven.

Als ik MJ was geweest had ik ze al veel eerder het huis uitgeflikkerd... of in een kelder ingemetseld.
Wat een stelletje 'leeches' zijn die Arvizo's.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 13:05:38 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_25584994
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 12:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is dan ook niet ondenkbaar dat die hooligans zelf in MJ's wijnvoorraad hebben gegraaid.
Sjonge jonge, jij wilt wel érg graag dat hij vrijgesproken wordt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 19 maart 2005 @ 13:10:27 #59
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25585053
Probleem is dat het Beyond Reasonable doubt duidelijk moet zijn dat Jackson ze heeft misbruikt.
En dat wordt sowieso lastig: de 2 broertjes zijn de enige getuigen en hebben wisselende verhalen -> lijkt mij bij voorbaat gerede twijfel.
Dat hij ze alcohol heeft gegegen maakt ook niks uit; de aanklacht is alcohol geven OM te molesteren. Alleen de combinatie is strafbaar.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 14:47:35 #60
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_25586924
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 13:05 schreef APK het volgende:

[..]

En jij noemt die jochies wel erg graag 'arme kindertjes' terwijl al lang duidelijk is dat ze niet zo onschuldig zijn. Gavin had altijd op school al de grootste trammelant en de grootste bek tegen de leraren. En die zou zeker niet tegen Jackson in opstand zijn gekomen als die zijn hand in zijn broek had gestopt?

En het jongste broetje heeft getuigt dat hij de toegangscode wist van de wijnkelder. Ze zijn daar weken achter elkaar geweest en lang niet altijd was Jackson toen ook aanwezig. Ze konden gewoon hun gang en het is dan toch echt niet zo ver gegrepen om te denken dat deze opstandige jongetjes zelf aan de drank zijn gegaan.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_25591015
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 13:05 schreef APK het volgende:
Jij bent wel erg stellig met je conclusies.

Ik zie niet graag een onschuldig iemand achter de tralies verdwijnen.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:33:03 #62
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25593449
schuldig of onschuldig ik denk dat hij al een straf genoeg nu heeft
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:52:32 #63
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_25595608
quote:
Ander slachtoffer Michael Jackson zal getuigen zonder jury.

Rechter Rodney Melville, die het proces tegen Michael Jackson voorzit, heeft vrijdag beslist om op 28 maart de argumenten van de verdediging te aanhoren over het eventueel laten getuigen van een ander vermeend slachtoffer van de superster. Dat zal in afwezigheid van de jury gebeuren. Het openbaar ministerie wil de jongen laten getuigen die in 1993 klacht had ingediend tegen Wacko Jacko. De toen eveneens dertienjarige knaap zei dat de zanger/danser hem ook onwelvoeglijk had betast.

Minnelijke schikking
Maar het kwam toen niet tot een proces omdat de popster een minnelijke schikking van vele miljoenen dollars met de knaap en zijn familie had getroffen. Daardoor moest procureur Tom Sneddon zijn vervolging staken. De wending in die zaak leidde ertoe dat de wetgeving in Californië zodanig werd bijgesteld dat het openbaar ministerie alsnog kan blijven vervolgen indien er een minnelijke schikking zou komen.

Rancune?
De huidige vervolging gebeurt opnieuw door Sneddon, wat de verdediging herhaaldelijk deed verklaren dat de magistraat uit rancune handelt. Rechter Melville voegde aan zijn beslissing toe dat hij voorlopig geen getuigen over de affaire in 1993 wil horen. Hij wil het op 28 maart in eerste instantie houden bij een samenvatting van de feiten door de advocaten van Michael Jackson en van het openbaar ministerie. Waarnemers gaan ervan uit dat het getuigenis van de jongeman wel eens beslissend kan zijn voor de uitkomst van het "proces van de eeuw".
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 23:29:50 #64
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_25599899
Zal interessant zijn wat daaruit komt. Maar is natuurlijk wel een ontzettend zwaktebod in deze zaak als Sneddon er een andere zaak uit het verleden voor nodig heeft. Ergens lijkt het erop dat Sneddon zelf zo graag wil dat Jackson achter de tralies gaat dat hij dit zwakke verhaal van de Arvizo'tjes gebruikt om de zaak uit '93 nieuw leven in te blazen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  maandag 21 maart 2005 @ 21:59:42 #65
15080 static
pi_25646876
quote:
Zieke Michael Jackson weer te laat.

Popster Michael Jackson is weer te laat verschenen in de rechtbank in Santa Maria, waar hij terechtstaat voor kindermisbruik.

Moeizaam
Steunend op een lijfwacht en zijn broer Jackie schuifelde de popster moeizaam naar binnen, enkele minuten nadat de zitting had moeten beginnen. Volgens CNN leek Jackson pijn te hebben. Hij beefde en snikte. Een keer stond hij op en liep hij weg met een zakdoek voor zijn gezicht, alsof hij moest overgeven.

Rugpijn
Toen de zitting drie kwartier later werd hervat, zat er een arts achter de 46-jarige beklaagde. In de rechtbank werd niets gezegd over de late aankomst van Jackson of over zijn ziekte. De popster klaagde de laatste tijd over rugpijn. Op 10 maart kwam Jackson ruim een uur te laat. De rechter dreigde toen zijn borgsom van 3 miljoen dollar verbeurd te verklaren.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_25647103
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:59 schreef static het volgende:

[..]
Een schop onder zijn hol. Dat moeten ze 'm geven.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 03:50:36 #67
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25652763
Mocht hij failliet gaan dan lijkt het mij wel kicken als al zijn bezittingen verkocht gaan worden... een beetje op Ebay naar koopjes snuffelen dus
  dinsdag 22 maart 2005 @ 07:45:05 #68
28167 matthijst
pi_25653077
Gaat niet failliet gok ik. Zeggen ze al jaren en jaren en jaren en jaren...
  dinsdag 22 maart 2005 @ 07:48:39 #69
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25653094
Maar op een gegeven moment is de koek wel op zou je denken... zijn advocaten zouden al een tijd geen salaris gehad hebben bv...
pi_25653128
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Een schop onder zijn hol. Dat moeten ze 'm geven.
dat hebben ze de vorige keer al gedaan en kijk nu wat er van komt, wéér rugpijn
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 22 maart 2005 @ 09:33:09 #71
28167 matthijst
pi_25654074
En al dat kontneuken gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Die jochies zijn natuurlijk nog helemaal niet rekbaar, dat is natuurlijk ook een flink aanslag op Jacksons rug.
pi_25660893
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 07:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar op een gegeven moment is de koek wel op zou je denken... zijn advocaten zouden al een tijd geen salaris gehad hebben bv...
Na de 'Celebration Tour' staat z'n banksaldo weer in de zwarte cijfers.
pi_25711502
quote:
An unfortunate incident happened near the end of proceedings yesterday as Defence attorney Brian Oxman started having breathing problems and collapsed. Michael quickly jumped from his seat to help his attorney and wiped sweat from his forehead, took off his jacket and loosened his tie. Mesereau and a sheriff's deputy then also assisted. Oxman was taken to Marian Medical Center where he was diagnosed with right lung pneumonia. "He is in stable condition and resting comfortably," Kathleen Hernandez (a hospital spokesperson) said.

Once Oxman collapsed Judge Melville dismissed the jurors for the day. Today's proceedings are set to see Dr. Antonio Cantu resume his testimony.
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:43:21 #74
15080 static
pi_25711628
quote:
Getuige zaak Jackson gearresteerd.

Een van de belangrijkste getuigen van de aanklager in de zaak tegen Michael Jackson is gearresteerd. Chris Carter (25) zit vast in Las Vegas en wordt beschuldigd van inbraak, roof en ontvoering, allemaal met gebruik van een ‘dodelijk wapen’.

Carter is enige tijd lijfwacht van Michael Jackson geweest, ook in de periode dat de zanger een destijds 13-jarige jongen misbruikt zou hebben. Carter is de enige, naast de familie van de jongen, die zegt gezien te hebben dat Jackson de jongen wijn gaf.

Geloofwaardigheid
Ondanks de arrestatie zal de voormalige lijfwacht toch getuigen in de zaak, waarschijnlijk in april. Maar of dit gunstig is voor de aanklager is de vraag. Volgens deskundigen is de geloofwaardigheid van de man in het geding. Carter, die al in februari werd gearresteerd, werkt samen met de aanklager. Volgens zijn advocaat is Carter onschuldig en probeert hij de borgsom verlaagd te krijgen.

Wijn
Tijdens verhoor voor de zogenaamde Grand Jury, heeft Carter verklaard dat hij Jackson en de jongen die hem beschuldigt, wijn zien drinken aan boord van een vliegtuig. Dit zou zijn geweest tijdens een vlucht van Miami naar Santa Barbara, vlak nadat de documentaire Living with Michael Jackson werd uitgezonden. Een stewardess die ook voor de aanklager getuigde, verklaarde eerder echter dat ze opdracht had drank van kinderen weg te houden.
pi_25711650
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:38 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

De rug van Jackson is dus weer in orde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')