Ja, dan steken ze bomen in de fik, enzo...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:23 schreef MrCrowley het volgende:
Boomfeestdag ?
Kruizen!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:25 schreef Anguisy het volgende:
Ja, dan steken ze bomen in de fik, enzo...![]()
Het is vooral erg onbeschoft om eerst iemand uit te nodigen, maar later te roepen dat zo iemand de dag verpest en daarmee naar de media te lopen. Zoals ik al zei: van tevoren opgezet plannetje.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:29 schreef deedeetee het volgende:
Het stond vandaag in de krant dat ze in ' t Gaia park ook het verblijf van de muskus ossen zou openen......![]()
Het is toch wel het toppunt van onbeschaamdheid om het dan nog af te zeggen.
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:37 schreef more het volgende:
Jezus of moet ik zeggen Allah [afbeelding]
is dit ook al nieuws
Natuurlijk is dat erg! maar dat is toch al bekend. Het zegt meer over de kwaliteit van de beveiliging in Nederland, dat ze twee kamerleden niet eens fatsoenlijk kunnen beveiligingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is nogal niet niks dat dat arme mens niet eens meer ergens naar toe kan. Daar kan ik me ontzettend boos over maken![]()
Zoiets hoort hier in Nederland niet te kunnen. Het is ongehoord godsgeklaagd !!
juist en de opzet is terecht ze willen hun naam niet verpesten aan iemand die mensen beledigtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:22 schreef op_dreef het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/116-01.html
Wat ontzettend kinderachtig (en onbeschoft) om iemand eerst uit te nodigen, en later te roepen dat iemand niet meer welkom is omdat die persoon de dag verpest door haar verplichte bewaking. Maar ja, ik had eigenlijk niet anders verwacht van een stel bomenknuffelaars. Waarschijnlijk is hier opzet in het spel...
Nou, wat loop je dan te miepen over dicriminatie?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:51 schreef Meki het volgende:
juist en de opzet is terecht ze willen hun naam niet verpesten aan iemand die mensen beledigt
En dat allemaal om haar plannen te dwarsbomen...quote:Op woensdag 16 maart 2005 05:51 schreef Ruubstar het volgende:
wat somiggen betreft krijgt ze een boom en een plantsoen op haar buik
ze zeggen altijd waar gehakt wordt vallen spaandersquote:Op woensdag 16 maart 2005 06:09 schreef HarigeKerel het volgende:
En dat allemaal om haar plannen te dwarsbomen...
Preferably them.quote:Op woensdag 16 maart 2005 06:34 schreef Ruubstar het volgende:
ze zeggen altijd waar gehakt wordt vallen spaanders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |