Da's wel heel voorzichtig uitgedruktquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:19 schreef -DailaLama- het volgende:
Wat een drammerig topic dit btw.
Lul niet, een beetje student heeft er ook een auto bij...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pff, een beetje student hoort uberhaupt geen benzine te gebruiken. Daar heb je een fiets voor!
Kijk, dat noem ik nou nog eens een suggestieve uitspraak! Heerlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:56 schreef trith het volgende:
TS wil graag horen hoe goed hij is dat hij wel een kamer heeft en hij wel zelfstandig is en geen koudwatervrees hebt. Stakker. Laat iedereen lekker in zijn waarde.
quote:Op zondag 20 maart 2005 02:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nou nog eens een suggestieve uitspraak! Heerlijk.
Merde! Ik zeg ook nergens dat mensen die bij hun ouders wonen 'minder' zijn. Wat een bullocks. Ik zeg alleen dat ik denk dat op jezelf wonen als je studeert zelfstandiger en wijzer maakt en het mij derhalve beter lijkt om zulks te ondernemen.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:13 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Da's wel heel voorzichtig uitgedrukt
Als iemand het thuis prima naar z'n zin heeft en ook nog eens de broodnodige vrijheid krijgt, zie ik het probleem niet. Iemand die liever z'n eigen stekkie heeft... so be it... geen probleem toch? Alsof de één minder is dan de ander (dacht het niet).
Zie ik hier een verkapte doodverwensing?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik val verder niemand aan, ik deponeer alleen een stelling en hee, als we geen enkele kritische noot mochten plaatsen bij een ander zijn gedrag dan hadden we op FOK! maar 1 subforum nodig: "Het geef elkaar hier gelijk en knuffel elkaar maar lekker dood-forum"
Ah, volgens mij raak ik een gevoelig punt.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:23 schreef nozem het volgende:
Merde! Ik zeg ook nergens dat mensen die bij hun ouders wonen 'minder' zijn. Wat een bullocks. Ik zeg alleen dat ik denk dat op jezelf wonen als je studeert zelfstandiger en wijzer maakt en het mij derhalve beter lijkt om zulks te ondernemen.
Ik val verder niemand aan, ik deponeer alleen een stelling en hee, als we geen enkele kritische noot mochten plaatsen bij een ander zijn gedrag dan hadden we op FOK! maar 1 subforum nodig: "Het geef elkaar hier gelijk en knuffel elkaar maar lekker dood-forum"
Niet met geld of tijd om kunnen gaan is precies wat ik bedoel. Verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:28 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Psst, koken is het probleem niet. Niks hebben om te koken is wel het probleem. Dat is een geldkwestie. Als je gewoon niet genoeg financiële middelen kan opbrengen met werk dat naast een drukbezette studie gedaan moet worden, dan kan je heel stoer elke avond op een houtje bijten en met een glaasje water naar bed gaan, maar dat houd je niet te lang vol.
Voor wurgsex moet je in het Keldertje wezen.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:23 schreef nozem het volgende:
[..]
hadden we op FOK! maar 1 subforum nodig: "Het geef elkaar hier gelijk en knuffel elkaar maar lekker dood-forum"
Maar dat stond er niet. Het geld niet kunnen opbrengen cq verdienen is totaal iets anders dan er niet mee om kunnen gaan. Sterker nog: als je het niet kan verdienen dan heb je niks om uit te geven.quote:Niet met geld of tijd om kunnen gaan is precies wat ik bedoel. Verantwoordelijkheid.
Ja, en dan ben je dus niet goed bezig. Is het nu zo ingewikkeld?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:50 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Maar dat stond er niet. Het geld niet kunnen opbrengen cq verdienen is totaal iets anders dan er niet mee om kunnen gaan. Sterker nog: als je het niet kan verdienen dan heb je niks om uit te geven.
Nee op mezelf.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nou nog eens een suggestieve uitspraak! Heerlijk.
Je woont bij je ouders he?
Ingewikkeld niet, maar wel een reden waarom iemand genoodzaakt is weer thuis te gaan wonen. Niet omdat hij niet zelfstandig of verantwoordelijk genoeg is zoals jij suggereert, maar puur om het feit dat niet iedereen (tijdens een studie) dik kan verdienen.quote:Ja, en dan ben je dus niet goed bezig. Is het nu zo ingewikkeld?
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:56 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ingewikkeld niet, maar wel een reden waarom iemand genoodzaakt is weer thuis te gaan wonen. Niet omdat hij niet zelfstandig of verantwoordelijk genoeg is zoals jij suggereert, maar puur om het feit dat niet iedereen (tijdens een studie) dik kan verdienen.
Zucht, niet genoeg kunnen verdienen heeft niks met zelfstandigheid te maken. Maar goed, jij je zin.quote:Als je jezelf niet kunt onderhouden ben je blijkbaar niet zelfstandig genoeg om jezelf te kunnen onderhouden. Dat vind ik een beetje sneu, als je achttien bent, of zelfs nog ouder
Jawel.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Zucht, niet genoeg kunnen verdienen heeft niks met zelfstandigheid te maken. Maar goed, jij je zin.
Man, wat maakt dat nou uit ....quote:Op zondag 20 maart 2005 17:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je jezelf niet kunt onderhouden ben je blijkbaar niet zelfstandig genoeg om jezelf te kunnen onderhouden. Dat vind ik een beetje sneu, als je achttien bent, of zelfs nog ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |