zijn zon beetje dezelfde platen als die ik wil hebben (check bod in je draaitafels topique)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:32 schreef T42 het volgende:
Sensation - Anthem 2004
Marco V. - GODD
Cosmic gate - The Truth
Deepack - a: 100% - b:Zero Crossing
Deepack - Heres Johnny
Mindcontroller - Mindcontroller
Tindy tunes - a: Brazilian mix - b: JAP's mix
JAP - The wicked tune
Mike Heart - Sex machine
Ferry Corsten - PUNK
System F (Armin van Buren) - Exhale
wat moet je voor deze hebben???
Thxz... Al ff gedaanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:28 schreef trance40 het volgende:
Tip: plaats ook linkie naar hier in Dj's welke platen het laatst gekocht topic
Daar kijken veel mensen die platen kopen
Ik heb helaas geen interrese in spelcomputer... Pest hekel aan die dingen... sorryquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:36 schreef HOPit het volgende:
[..]
zijn zon beetje dezelfde platen als die ik wil hebben (check bod in je draaitafels topique)
Ja pakt wel de vette titels hequote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:32 schreef T42 het volgende:
Sensation - Anthem 2004
Marco V. - GODD
Cosmic gate - The Truth
Deepack - a: 100% - b:Zero Crossing
Deepack - Heres Johnny
Mindcontroller - Mindcontroller
Tindy tunes - a: Brazilian mix - b: JAP's mix
JAP - The wicked tune
Mike Heart - Sex machine
Ferry Corsten - PUNK
System F (Armin van Buren) - Exhale
wat moet je voor deze hebben???
jajaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:11 schreef flat_erik het volgende:
Ja pakt wel de vette titels he60,- verzendkosten voor mij
maakt nie uit, succes met verkoopquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:11 schreef flat_erik het volgende:
Ik heb helaas geen interrese in spelcomputer... Pest hekel aan die dingen... sorry![]()
Ik woon in Leeuwarden!! Ik zal ze goed verpakken in van dat schuinspulquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:17 schreef T42 het volgende:
[..]
jaja![]()
wil ik ze!![]()
waar woon je ongeveer bij de post zijn ze niet zo zuinig op pakjes
Mits goed verpakt gaat dat heel erg goed hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:17 schreef T42 het volgende:
[..]
jaja![]()
wil ik ze!![]()
waar woon je ongeveer bij de post zijn ze niet zo zuinig op pakjes
wil ze afzeggen sorry.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Mmm, als die verkoop hierboven door gaat, haak ik af, succes met de verkoop.
Primaquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:11 schreef WeirdMicky het volgende:dan ben ik weer in de race hoeveel wil je voor die tas hebben?
Daar gaan 50 platen in jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Als er net als op die link van die andere tas ongeveer ook 50 platen in kunnen, dan wil ik wel voor 50 euro een deal maken![]()
Prima, dan is het een dealquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |