2 x draaitafels - Reloop RP-4000 MK2 silver quote:
Quartzgestuurde direct drive DJ turntable met HIGH TORQUE. Metalen chassis met geborstelde zilveren aluminium afwerking. Aluminium draaiplateau. Extra zware constructie. Uitschuifbare naaldverlichting. 45,33 en 78 RPM. S-arm met antiskating. Pitch bereik +/- 10/20%. Quartz lock. Stroboscoop speed control. Electronische motor rem. Knop voor achteruit draaien.
Te koop:Mijn 2 Reloop draaitafels en mengpaneel.
Tijd terug gekocht, draaien goed onder de knie maar ik heb er nu al een hele tijd niks mee gedaan!
Ze gaan daarom de deur uit. Beide zijn in goede staat. Nooit echt heel veel mee gedraaid. Ze zijn verder compleet, heb zelfs de originele dozen nog
![]()
Moeten wel nieuwe naalden op maar deze doen het ook nog prima. Het zijn dus 2 Reloops RP-4000 MK2 silver. Voor meer info moet je maar ff google'n. Ook nog een mengpaneel erbij. Dit is een Blue Effex titan mixer. Ook nog een Koptelefoon van Reloop erbij. Dit is de RH-2900 Pro..
Ik zit aan zo'n 400 euro te denken voor de 2 draaitafels, mengpaneel en koptelefoon.
Ook heb ik er nog een dikke stapel platen bij. Deze zal ik in een appart topic aanbieden maar alles is natuurlijk als set te verkrijgen. Zie ook:
[TK] 26 platen (vinyl) + tas
[ Bericht 3% gewijzigd door flat_erik op 15-03-2005 12:06:26 (Linkje) ]