Je e-mailadres is niet zichtbaarquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
klinkt goed mensen.. stuur me even een mailtje?
Mail me op -weg- en we regelen het..quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:01 schreef Kwarkie het volgende:
Third Eye Blind - Blue
Michael Jackson - Number Ones
Lenny Kravitz - Greatest Hits
Acda & De Munnik - Acda & De Munnik
Jackson 5 - The Ultimate Collection
30 euro inclusief
Dat zou 4 euro per cd zijn en dan mag ik de verzendkosten ook nog voor m'n rekening nemen. Als je je bod iets omhoog gooit, mag je me wel even mailen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:51 schreef doraantje het volgende:
Lenny Kravitz - 5
Lenny Kravitz - Lenny
Lenny Kravitz - Baptism
India.Arie - Acoustic Soul
India.Arie - Voyage To India
20 euro inclusief
Mail me..quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
Norah Jones - Come Away With Me (Deluxe Edition cd + dvd)
Red Hot Chili Peppers - Greatest Hits
10 euro incl. ?
Ik heb je gemaild..quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Graceland 7 Euri incl
Lord_Vetinari@abthite.net
Ik zal hem vanavond lezenquote:
20 euro.quote:Matchbox Twenty - Yourself Or Someone Like You
Matchbox Twenty - Mad Season
Matchbox Twenty - More Than You Think You Are
Ik zal er eens over meimeren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Mad Season heb ik helaas niet meer voor je. De andere twee zend ik je met alle liefde toe.
Ik heb het net met iemand gehad over het verschil tussen peinzen en piekeren.. maar deze mag er ook wezen. Mijn taalgevoel zegt overigens mijmeren.. daar ga ik eens over nadenken..quote:
dat gaan we zeker doen..quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
haha... Ik wil er ook vanaf zijn, vergis je niet. Binnen een week heb je de geluidsdragers in huis, pin me daar maar op vast.
Poe.. als je hem wat omhoog schroeft, mag je me mailen. Adres staat in OP.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:30 schreef kevin33 het volgende:
Counting Crows - Films About Ghosts The Best Of
Van Dik Hout - Het Beste Van 1994-2001 (2cd)
De Dijk - Live
De Dijk - Het Beste Van
25 inclusief?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:20 schreef heiden6 het volgende:
You've got mail.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:14 schreef Enemy het volgende:
Hoi, heb je inmiddels al op de bus gedaan?
Het geld heb ik een week geleden al overgemaakt.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
haha... Ik wil er ook vanaf zijn, vergis je niet. Binnen een week heb je de geluidsdragers in huis, pin me daar maar op vast.
Niet netjes.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:32 stuurde Stanley_Climbfall het volgende mailtje:
...bedankt voor het overmaken van het geld. Ik stuur maandag 4 april naar je
op:
Live - Awake The Best Of
Matchbox Twenty - Mad Season
Al 2 weken?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Omdat ik op plaats A ben en de cd's op plaats B.
Dus geen 4 april?quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als het goed is, krijgt iedereen behalve IJsmeis en Doraantje, morgen z'n bestelde geluidsdragers in huis.
Morgen als in donderdag 31 maart.
En wij dus wel 4 april?quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als het goed is, krijgt iedereen behalve IJsmeis en Doraantje, morgen z'n bestelde geluidsdragers in huis.
Morgen als in donderdag 31 maart.
wat een eer om hetzelfde als ijsmeis behandeld te worden!quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wij dus wel 4 april?.
wat me opzich niet meer uitmaakt hoor.. maar niet dat ik hem om andere redenen niet krijg![]()
Dat vind ik ook wel eens jammer, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:46 schreef everybodysweird het volgende:
Jammer dat je niet in België woont, anders had ik David Gray wel gewild.
de definitie van liefde.. Frank Boeijen! Ja toch? Stuur me even een mailtje, dan maken we een mooie deal.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:13 schreef kevin33 het volgende:
€ 26,50
Ziet er goed uit, SCF.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:28 schreef heiden6 het volgende:
*Zometeen naar de brievenbus gaat.
goede vraag.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:23 schreef ijsmeis het volgende:
Zijn mijn CD's al onderweg?( 4 april geweest )
Als het goed is welquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:35 schreef Prep2Fight het volgende:
Norah Jones - Come Away With Me (Deluxe Edition cd + dvd) al weg?
Dankquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, Doraantje en IJsmeis, TPG maakt jullie vandaag of morgen gelukkig..Bedankt voor stijlvol optreden.
He, dat is nou jammer, maargoed, dan koop ik hem weleens in de winkelquote:
En klinkt idem. Goed zaken doen w.m.b..quote:
Yesquote:Op donderdag 7 april 2005 21:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van Doraantje heb ik een mail gehad. IJsmeis, heb jij ook je 'stuff' binnen?
Ja, ik ga een nieuw topic maken met ook wat dvd's en wat ik over heb.. als deze dicht is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:25 schreef Troel het volgende:
Kan je het lijstje niet wat opschonen misschien, of opnieuw plaatsen wat je nog hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |