Wie ?quote:
Die is dus weg, k_man ook.quote:
Ik hoop voor een lange tijd...quote:
Hoe gaat ie verder Pepijn?quote:
3 maanden is een lange tijdquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:24 schreef fotoloog het volgende:
Ik hoop voor een lange tijd...
Lees je anders even in.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:24 schreef fotoloog het volgende:
Ik hoop voor een lange tijd...
Helemaal ruk, vinger gekneusd (uiteraard licht, maar tochquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:25 schreef fotoloog het volgende:
Hoe gaat ie verder Pepijn?
Begin langzaam uit het dal van echtscheiding en faillissement te komen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:28 schreef elcastel het volgende:
Ow ! Alles onder controle daar foto ?
Gefeliciteerd 14.gifquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:05 schreef elcastel het volgende:
Grip BG-E1 en zonnekap voor de Canon 100mm macro gekocht vandaag..
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:27 schreef elcastel het volgende:
Helemaal ruk, vinger gekneusd (uiteraard licht, maar toch.). Uit pure frustratie heb ik maar wat accesoires gekocht vandaag.
.
Damn.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:32 schreef fotoloog het volgende:
Begin langzaam uit het dal van echtscheiding en faillissement te komen.
Kheb iig nu weer vast werk...
Ik wou ze al zolang kopen en het bedrag valt te overzien (lees : dit was het goedkoopste in mijn verlanglijst). Ik had wat geld over opeens (nou ja, eigenlijk ook dat nietquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik dacht dat vrouwen dat alleem maar deden!!!
Jeetje!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:32 schreef fotoloog het volgende:
Begin langzaam uit het dal van echtscheiding en faillissement te komen.
Kheb iig nu weer vast werk...
Een MOL !!!!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:33 schreef yvonne het volgende:
Had me maar eerder gemaild mailer
Had er eerder ingegrepen kunnen worden
5 maanden thuiszitten is echt niksquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Damn.. Dawassik niet ? Sterkte met die dingen dus !! En gefeliciteerd met een vaste baan, best heel belangrijk enzo.
Men.
Zo ! En ik wist weer niet, dat jij dat niet wist. Afschuwelijk toevallig allemaal dit zo.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Jeetje!
Dat wist ik, net als elcastel, ook niet!
dank ,Sharkquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jeetje!
Dat wist ik, net als elcastel, ook niet!
Maar het is goed dat je uit je dal aan het geraken bent! 14.gif
Ikzie het helemaal zitten !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |