quote:
Computers maken geen foutenquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
GODVERDOMME! 2 uur werk weg door een foutmelding in dat klote-kut programma!!!![]()
![]()
![]()
STERRRRRRRRRRRRRRRRRRFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF![]()
![]()
Ach, morgen is onze ambtenaar weer vrij en lacht tie ons (terecht) uitquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:50 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zon idee dat die grap niet in zon goeie aarde valt bij hem![]()
![]()
Jullie mogen mij uitlachen, ik “mag” waarschijnlijk morgen gewoon komen werken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Ach, morgen is onze ambtenaar weer vrij en lacht tie ons (terecht) uit![]()
Is ie standaard iedere vrijdag vrij dan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, morgen is onze ambtenaar weer vrij en lacht tie ons (terecht) uit![]()
Ze heeft het alleen te druk om zich overal mee te bemoeienquote:
Ze ook.. ja vrouwen kunnen maar 1 ding tegelijk, zelfs dat is moeilijk soms.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft het alleen te druk om zich overal mee te bemoeien
of bij de Makro in het restaurantquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
StressKom hier maar eens werken dan
Ja dat is ook werkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:25 schreef kepler het volgende:
[..]
of bij de Makro in het restaurant
gister stonden we met 4 man ipv 9 normaal![]()
4 is toch normaal tegenwoordig?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:25 schreef kepler het volgende:
[..]
of bij de Makro in het restaurant
gister stonden we met 4 man ipv 9 normaal![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jullie mogen mij uitlachen, ik “mag” waarschijnlijk morgen gewoon komen werken.
jah, en het ergste was: 2 van die vier kwamen uit de winkel en hadden dus totaal geen idee wat ze moesten doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
4 is toch normaal tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |