quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:09 schreef Bastard het volgende:
Werd eens tijd dat ze hun trots opzij zetten inderdaad.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
Zou eens tijd worden dat ze hun ego opzij zetten.
Ik lees hier en GoT eigenlijk alleen maar reacties dat het tegenvalt. Toegegeven, het zijn vooral PC gamers maar toch. Van die beloofde geweldige AI en mijlenver kunnen kijken lijkt in elk geval weinig terecht te komen. Ook vind ik de graphics van elk plaatje en filmpje wat ik heb gezien tot nu toe tegenvallen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:20 schreef kepler het volgende:
toch weer zit te twijfelen over BiA, misschien dan toch maar GT4
ik weet het niet meer
Ik wacht even op Rise of the Kansai (opvolger van Mark of Kri) om te gaan slashen. Die komt begin april in de VS uit. En hopelijk komt Tecmo binnenkort eens met de aankondig van Ninja Gaiden 2 (next-gen?).quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
StroooooooooooooooolOtogi is wel aardig, hack 'n slash met RPG elementen
Erg sfeervol en stoer.
daarom... en volgende week komt TS3 ook uit. Ik denk dat ik daar voor ga danquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik lees hier en GoT eigenlijk alleen maar reacties dat het tegenvalt. Toegegeven, het zijn vooral PC gamers maar toch. Van die beloofde geweldige AI en mijlenver kunnen kijken lijkt in elk geval weinig terecht te komen. Ook vind ik de graphics van elk plaatje en filmpje wat ik heb gezien tot nu toe tegenvallen.
Als ik bijvoorbeeld dit soort posts lees weet ik al gewoon dat ik me ga irriteren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:24 schreef kepler het volgende:
daarom... en volgende week komt TS3 ook uit. Ik denk dat ik daar voor ga dan
quote:tsjah.. net als tegen je buddies zeggen van.. schiet op dat muurtje.. CANT DO THAT SIR!... nee duh.. je moet nog wel een paar stappen zetten voordat het muurtje WEL in sight is.. (da's wel klote.. moet je ze eerst ook nog een positie aangeven)
Ja, Otogi zou ik ook nooit kopen, maar het is wel aardigquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht even op Rise of the Kansai (opvolger van Mark of Kri) om te gaan slashen. Die komt begin april in de VS uit. En hopelijk komt Tecmo binnenkort eens met de aankondig van Ninja Gaiden 2 (next-gen?).
quote:
Wat een kutleven moet jij hebben daar bij die toko...quote:
Ja hehe, die vinden alleen spellen voor 10 minuten leuk.. dan volgende gecopieerde spel er inquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik lees hier en GoT eigenlijk alleen maar reacties dat het tegenvalt. Toegegeven, het zijn vooral PC gamers .................tegenvallen.
Ik heb Bia gecancelled voor gt4quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:20 schreef kepler het volgende:
toch weer zit te twijfelen over BiA, misschien dan toch maar GT4
ik weet het niet meer
Laatste moment wijzigingenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al dat twijfelen van jullie... Ik weet precies welke games ik nog ga kopen de rest van het jaar, en 80% daarvan zal ik ook echt kopen. Die andere 20% zijn voor verrassende games.
Gijs je hebt geeeeeeeen ideeeeeequote:Op donderdag 17 maart 2005 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben daar bij die toko...
In principe zijn al mijn geplande aankopen twijfelgevallen. Ik ga in principe alleen maar uit van previews en ervaringen met eerdere delen bij het vaststellen van mijn wishlist. Pas na het lezen van reviews en de meningen van mensen die het spel al gamen besluit ik of ik hem zal kopen of niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al dat twijfelen van jullie... Ik weet precies welke games ik nog ga kopen de rest van het jaar, en 80% daarvan zal ik ook echt kopen. Die andere 20% zijn voor verrassende games.
Ik doe niet meer aan reviews lezen... Vanwege reviews kocht ik GTA en POPWW en Halo2 en Metroid Prima en REmake. Ik moet gewoon lekker voor mezelf uitmaken wat ik wil, dan koop ik veel toffere games. Ik weet namelijk wat ik leuk vind en wat niet, zonder reviews te lezen. Wat dat betreft ben ik gewoon een stukje verder in mijn ontwikkeling dan jullie.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In principe zijn al mijn geplande aankopen twijfelgevallen. Ik ga in principe alleen maar uit van previews en ervaringen met eerdere delen bij het vaststellen van mijn wishlist. Pas na het lezen van reviews en de meningen van mensen die het spel al gamen besluit ik of ik hem zal kopen of niet.
Beelvorming spel --> toetsen beeld aan werkelijkheid --> bepalen aankoop.
tja ik heb nu echt geen tijd voor GT4quote:
Of je voet dikker.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben langer gewordenIk stootte net mijn hoofd tegen de douchkop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |