Ik gok tot een uurtje of 10:00quote:
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssss...alles lekker?quote:
Daar wordt het nu wel weer het weer voor ja. Dit weekend zou het zelf 18 graden worden!quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren enn eergisteren lekker motor gereden. Heerlijk pntspannen met het kuiken
Kun je niet aangeven dat je dat simpelweg niet red? Of doe je nu maar 40% van hetgeen je zou moeten doen?quote:Nu weer werkehnzooooooooo geen zin
Gisteren te horen gekregen dat mijn collega die zo`n 60% van het werk doet er mee stop zodat ik alles moet gaan doen![]()
![]()
Serieus![]()
Yep.. twijfel nog een beetje.. maar ik denk ik een tweedehands ps2 ga kopen, tis tenslotte maar voor 1 spel he.quote:
Je hebt meer leuke games erop hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:22 schreef Bastard het volgende:
Yep.. twijfel nog een beetje.. maar ik denk ik een tweedehands ps2 ga kopen, tis tenslotte maar voor 1 spel he.
Na Gt4 word het weer Forza tijdquote:Op donderdag 17 maart 2005 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt meer leuke games erop hoor.Je kunt ook voor die platte gaan.
![]()
Nog meer rondjes rijdenquote:
Ik begrijp wel dat je racen cool vindt, maar wil je niet af en toe wat afwisseling?quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:40 schreef Bastard het volgende:
Jij zal het nooit begrijpen ben ik bang..
Heb ik toch.. PGR2, burnout3, NFSU2, CMR3, RallySport challenge 2.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je racen cool vindt, maar wil je niet af en toe wat afwisseling?
Gijs ik heb alweer zo`n 10 uur PGR 2 gedaan, ben weer helemaal verslaafdquote:Op donderdag 17 maart 2005 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij zal het nooit begrijpen ben ik bang..
Zat al aan een BBQ te denken voor Zaterdagquote:Op donderdag 17 maart 2005 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar wordt het nu wel weer het weer voor ja. Dit weekend zou het zelf 18 graden worden!
[..]
Heb het al aangegeven maar ze zeggen dat ze het toch even willen proberenquote:Kun je niet aangeven dat je dat simpelweg niet red? Of doe je nu maar 40% van hetgeen je zou moeten doen?
Dat is wel praat ja!quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Zat al aan een BBQ te denken voor Zaterdag![]()
![]()
Na 2 dagen gewoon ziekmelden wegens stress.quote:Heb het al aangegeven maar ze zeggen dat ze het toch even willen proberen![]()
Thuisquote:Op donderdag 17 maart 2005 08:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs ik heb alweer zo`n 10 uur PGR 2 gedaan, ben weer helemaal verslaafd
Waar ben je dan `s avonds
Werd eens tijd dat ze hun trots opzij zetten inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:02 schreef Magneet het volgende:
yupIk las net in het nieuwe servers topic dat er ook al 2 dagen ofzo een script kiddie bezig was die probeerde fok plat te leggen. Ook word er nu flink overlegd met de tweakers die iets meer ervaring hebben in het beheren van servers in een situatie als die op Fok!
Zou eens tijd worden dat ze hun ego opzij zetten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:02 schreef Magneet het volgende:
yupIk las net in het nieuwe servers topic dat er ook al 2 dagen ofzo een script kiddie bezig was die probeerde fok plat te leggen. Ook word er nu flink overlegd met de tweakers die iets meer ervaring hebben in het beheren van servers in een situatie als die op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |