Ik zit nu op 166 uur WoWquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:56 schreef Magneet het volgende:
maar wat word nu het spel wat alle Gijsjes tegen elkaar gaan doen of zal at nooit meer gebeuren?komt wel weer een nieuwe rainbow six aan meen ik
Hu hu huquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:00 schreef Chocobo het volgende:
Gijs, Muriel heeft tranen hier van het lachen om die movies !!![]()
![]()
Timesplitters gaat iig populair worden onder de gamescrew, Tain, Kepler, ik en vast nog een aantal anderenquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:56 schreef Magneet het volgende:
maar wat word nu het spel wat alle Gijsjes tegen elkaar gaan doen of zal at nooit meer gebeuren?komt wel weer een nieuwe rainbow six aan meen ik
*meldt*quote:
Euh? Strolie?quote:
TS3quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Timesplitters gaat iig populair worden onder de gamescrew, Tain, Kepler, ik en vast nog een aantal anderen
Gijsssssssssssssssssquote:
Neuken, maar vanavond ben ik thuisquote:
Gijs! Alles goed? Gaat 't lekker?quote:
Yup alles prima, hele weekend ga ik weer naar 020...quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs! Alles goed? Gaat 't lekker?
Fijn om te lezen dat alles goed gaat Gijsquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Yup alles prima, hele weekend ga ik weer naar 020...
Ik vermaak me echt prima...
Ben er wat minder, maar dat komt vooral ook omdat ik druk op mijn werk ben met een hoop migraties...
Ik ben ook heel erg blijquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat alles goed gaat GijsWe gunnen je de liefde en aandacht !
Ik ben blij voor je
Dat is coolquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg blij
Voel me een ander mens...
Kom binnenkort wel weer eens in Hoofddorp langs!
lijkt me ook wel kewl jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Timesplitters gaat iig populair worden onder de gamescrew, Tain, Kepler, ik en vast nog een aantal anderen
Een vrouw uit duizenden, wat zeg ik, miljoenen is het... ben helemaal van de kaart...quote:
Speaking of.... hoe is het met Quin ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:01 schreef ChOas het volgende:
Hete, ongeremde, zoete, smerige, waanzinnige sex trouwens ook
Nuchter is prima te doen!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
Fijn om te lezen dat alles lekker in je leven gaat PjeeZie je wel dat het nuchter niet tegenvalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |