quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:35 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, en het ergste was: 2 van die vier kwamen uit de winkel en hadden dus totaal geen idee wat ze moesten doen
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:36 schreef Chocobo het volgende:
Serieus........ is dit niet de slechtste shop ooit
[afbeelding]
Oh.... Bastard, Strol en ik vonden van wel namelijkquote:
tja, die nieuwe mensen werken achter de schermen (spoelkeuken), dus de klant merkt daar niet zoveel van. Echter sta ik soms alleen in de keuken en dan moeten de mensen langer wachten, en dat kost de Makro zeker klanten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe reageren de klanten daar nou op? Dit kan toch niet
Ligt eraan hoe je hem bekijkt natuurlijk, het paard is best goed geshopped, alleen het thema is triest. Als je kijkt naar Surfer the Hut bijvoorbeeld is het net andersom, fantastische thema, maar slecht geshopped.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh.... Bastard, Strol en ik vonden van wel namelijk
Terecht, opzouten ermeequote:Op donderdag 17 maart 2005 16:42 schreef kepler het volgende:
Het ergste is dat er overdag teveel mensen zijn en 's avonds te weinig... Maar ze gaan nu verplichten om ook 's avonds te werken, en als je dat niet wil worden ze overgeplaatst naar een andere afdeling of zelf ontslagen
ja het was echt niet leuk meerquote:
Goed nieuws Gijs.... voor onbepaalde tijdquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:53 schreef kepler het volgende:
[..]
ja het was echt niet leuk meer
en het ergste is dat het al maanden zo gaat. Als er iemand op vakantie gaat gaan ze pas op het laatste moment een vervanger regelen. En ze mogen ook geen nieuwe mensen aannemen, dus iedereen die weg gaat, laat een gat achter. En wij maar werken.
En ik kan het ook niet in de soep laten lopen, dus je gaat elke keer toch net ietsje harder werken. Voordeel hiervan is wel dat ik een contract voor onbepaalde tijd heb gekregen, als één van de weinige van de Makro
ik ben volgend jaar weg, zodra ik stage ga lopen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goed nieuws Gijs.... voor onbepaalde tijdalhoewel ik me afvraag hoelang je daar wilt blijven
Het helpt zeker niet als je hier een opmerking over maakt aan je manager ofzo
? Luisteren ze niet !
wie is datquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:36 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Hij is idd wel heel erg slecht...quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:36 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
dit gaat een gezellige avond worden.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
GODVERDOMME! 2 uur werk weg door een foutmelding in dat klote-kut programma!!!![]()
![]()
![]()
STERRRRRRRRRRRRRRRRRRFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF![]()
![]()
Ben benieuwd wat je ervan vind Gijsquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, ik heb Tales of Symphonia gekocht
Kreeg nog best een aardige korting met die oude games die ik inleverde.
Heb...heb jij hem ook gespeeld?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:43 schreef Chocobo het volgende:
Ben benieuwd wat je ervan vind GijsVRESELIJK groot spel...... ik moest erg wennen aan de battle engine en de overal look !
Dat wordt de volgendequote:SC3 scoort trouwens eng hoog![]()
Zijn ze al 3 jaar mee bezig !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |