die emoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:34 schreef mr_Brown het volgende:
en bidden dat Fok in de lucht blijft
Bastard
najaaaa in mijn quote doet ie het welquote:
lekker gijs..... ik vond het zaterdag echt onwijs gezellig..... die Daanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:37 schreef Chocobo het volgende:
Het loopt aardig nu !
Neger.... hoe is het
Dat was het ook Gijs ! Dat geluid iddquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker gijs..... ik vond het zaterdag echt onwijs gezellig..... die Daanmet de volumeknop van mijn versterker
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat was het ook Gijs ! Dat geluid iddNou ik ga maar even douchen !
Ik heb je niet toegevoegd in mn adressen lijst, dus iemand anders heeft dom gemeeldquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:34 schreef mr_Brown het volgende:
en bidden dat Fok in de lucht blijft
Bastard
ja ...... dat was quinnyquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb je niet toegevoegd in mn adressen lijst, dus iemand anders heeft dom gemeeld
Ik heb het aan die collega gevraagd. Hij wil er nog even over nadenken.quote:
Alsof die een huis kooptquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het aan die collega gevraagd. Hij wil er nog even over nadenken.Maar laat je dat niet tegenhouden om hem ergens anders te verkopen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alsof die een huis kooptOver nadenken ook......
check anders gevraagd bij marktplaats B.
Net gescheiden en 4 kinderen. Dan geef je wat minder makkelijk 125 euro uit denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Alsof die een huis kooptOver nadenken ook......
check anders gevraagd bij marktplaats B.
en dan ook nog eens 125 euro aan een GC...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net gescheiden en 4 kinderen. Dan geef je wat minder makkelijk 125 euro uit denk ik.![]()
Geen idee, stuk of 7 dacht ik.. maar je hebt er al 1 tochquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, hoeveel games heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |