abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28257329
ali b
Op zondag 26 juni 2005 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Mwoa, vorig jaar was Beth Hart de publiekstrekker, vond ik ook bagger, maar toen had je the gathering tenminste aan de andere kant. Nu was er echt helemaal niets waarvoor je zou zeggen, goh, laat ik eens fijn naar Den Haag gaan..
Voor Parkpop moet je ook niet enkel voor de muziek gaan, daar voor is 't te groot en te lawaai-ig. Parkpop ga je heen voor de leuk en gezelligheid met een boel leuke muziek als extra. En met dingen als Elvis Costello, Killing Joke en Fish stonden er toch echt wel dingen die voor veel mensen een flinke reis waard zijn .
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28257738
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:43 schreef Internationalist het volgende:
ali b
Ali b kreeg bijna een aardappel tegen zijn hoofd aan Daarbij zong hij zelf amper de nummer, moest het hebben van de mensen die hij had meegenomen, maarja.. ik vind ali B zowiezo al helemaal niks
De dijk daarentegen was echt super goed
Die sfeer, al die mensen die meezongen.. geweldig
pi_28257795
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Voor Parkpop moet je ook niet enkel voor de muziek gaan, daar voor is 't te groot en te lawaai-ig. Parkpop ga je heen voor de leuk en gezelligheid met een boel leuke muziek als extra. En met dingen als Elvis Costello, Killing Joke en Fish stonden er toch echt wel dingen die voor veel mensen een flinke reis waard zijn .
Hoe was Killing Joke? Toch meer een band die beter op z'n plaats is en tot z'n recht komt in een kleiner donker zaaltje dan op een festival. Waanzinnige live band wel trouwens.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_28257819
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:55 schreef Cornerman het volgende:

[..]

Ali b kreeg bijna een aardappel tegen zijn hoofd aan Daarbij zong hij zelf amper de nummer, moest het hebben van de mensen die hij had meegenomen, maarja.. ik vind ali B zowiezo al helemaal niks
De dijk daarentegen was echt super goed
Die sfeer, al die mensen die meezongen.. geweldig
Hij kreeg die aardappel niet zelf tegen hem aan, maar dat gitaristje ofzo. Blijft wel een zielige kneuzenactie natuurlijk.
Die vent met die beatbox was wel geinig. De Dijk was juist lomp, saai...
Op zondag 26 juni 2005 23:00 schreef bartrid het volgende:

[..]

Hoe was Killing Joke? Toch meer een band die beter op z'n plaats is en tot z'n recht komt in een kleiner donker zaaltje dan op een festival. Waanzinnige live band wel trouwens.
Killing Joke was

Het verbaasde me hoe goed ze 't deden voor zo'n mensenmassa. Mijn hoogtepunt van vandaag
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28257892
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Killing Joke was

Het verbaasde me hoe goed ze 't deden voor zo'n mensenmassa. Mijn hoogtepunt van vandaag
Cool! Ze draaien dan ook al zo'n 25 jaar mee. Love like blood nog gespeeld? Requiem en Wardance zeker ook wel?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  zondag 26 juni 2005 @ 23:10:14 #83
521 ruby
Hell yeah!
pi_28258103
Weet je wat me nou zo tegenviel van Killing Joke....? Dat ze "Love like blood" niet hebben gespeeld en volgens mij was dat een behoorlijke hit en daar zat ik nou op te wachten. Of heb ik iets gemist?

Voor de rest heb ik me prima vermaakt. Lekker chillen op het gras met een roseetje erbij en uiteraard ben ik wat verbrand.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 26 juni 2005 @ 23:29:26 #84
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_28258748
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Killing Joke was

Sack, had even gezegd dat je ging! Had ik je een biertje gegeven

Ik vond Elvis Costello erg goed! Ondanks het slechte geluid

Voorderest een relaxte middag gehad
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  zondag 26 juni 2005 @ 23:30:14 #85
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_28258778
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:01 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Hij kreeg die aardappel niet zelf tegen hem aan, maar dat gitaristje ofzo. Blijft wel een zielige kneuzenactie natuurlijk.
Die vent met die beatbox was wel geinig. De Dijk was juist lomp, saai...
Albi B was lomp saai...

De Dijk was best ok
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Mwoa, vorig jaar was Beth Hart de publiekstrekker, vond ik ook bagger, maar toen had je the gathering tenminste aan de andere kant. Nu was er echt helemaal niets waarvoor je zou zeggen, goh, laat ik eens fijn naar Den Haag gaan..
Voor Costello heb ik veel over
Tim's LastFM Charts
  zondag 26 juni 2005 @ 23:48:28 #86
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_28259447
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
  zondag 26 juni 2005 @ 23:55:27 #87
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_28259691
Killing Joke was echt ongelovelijke teringherrie zeg

De dijk, Haagsche beatnach compilatie (waar ik ook heenga), gabriel rios en elvis costello waren wel leuk...
Maar het geluid was ronduit kut...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_28259836
Fish was ook goed bezig hoor! Petje af.
  maandag 27 juni 2005 @ 00:11:35 #89
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_28260130
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:55 schreef MikeyMan het volgende:
Killing Joke was echt ongelovelijke teringherrie zeg

De dijk, Haagsche beatnach compilatie (waar ik ook heenga), gabriel rios en elvis costello waren wel leuk...
Maar het geluid was ronduit kut...
Zo die gast van Bolland en Bolland op het laatst met Amadeus, geweldig

Die Hell's Angels Toen ze weggingen allemaal security gastjes de weg vrijmaken, schijnt een traditie te zijn dat de Angels beste plaatsen en backstage krijgen, ook een heel terrein voor ze afgezet. Kom over een paar jaar ook maar op een dikke motor in leren pak met Maluku achterop
  Moderator maandag 27 juni 2005 @ 10:21:40 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28265267
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef Tourniquet het volgende:
Fish was ook goed bezig hoor! Petje af.
Alleen wel ongelooflijk jammer van het kútgekluid. Jezus wat een aanfluiting zeg, die bas dreunde alles weg. Maar wel een leuke set. Fish beseft zelf ook wel dat hij de laatste jaren niet echt iets van betekenis meer heeft gemaakt, dus hij bediende het oude Marillion-legioen perfect met de complete "kant 1" van Misplaced Childhood (waaronder Kayleigh), en Market Square Heroes als uitmsijter.

Killing Joke daarententegen beschouwt zichzelf nog steeds als een band die er toe doét, en weigert om op oude roem te teren. Love Like Blood werd dan ook gewoon niét gespeeld. Ook hier was het geluid helaas belabberd. De kenmerkende ijle synthesizer werd volledig weggedrukt en ook de gitaar was moeilijk te horen. Een snoeiharde brij van drum en bass bleef over. Jammer hoor, want bv De Dijk en Elvis Costello lieten horen dat je ook een perfect afgesteld geluid voor elkaar kan krijgen op Parkpop.

Al met al een heel interessante en afwisselend bandaanbod, en een fantastisch weertje. Eén van de betere Parkpops.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_28267446
bij ali b storte t rolstoelpodium bijna in.....ik stond daar dus ook met mn rolstoel maar de securitylul liet alles toe op t podium......leuk hoor om bijna op de grond teliggen door al die kids en ouders
pi_28267659
quote:
Op maandag 27 juni 2005 10:21 schreef Gert het volgende:
Killing Joke daarententegen beschouwt zichzelf nog steeds als een band die er toe doét, en weigert om op oude roem te teren. Love Like Blood werd dan ook gewoon niét gespeeld. Ook hier was het geluid helaas belabberd. De kenmerkende ijle synthesizer werd volledig weggedrukt en ook de gitaar was moeilijk te horen. Een snoeiharde brij van drum en bass bleef over. Jammer hoor, want bv De Dijk en Elvis Costello lieten horen dat je ook een perfect afgesteld geluid voor elkaar kan krijgen op Parkpop.
IK had bij Killing Joke juist een perfect geluid (stond vooraan) en bij de Dijk (iets verder weg) had ik juist echt een klote geluid.
pi_28267680
Was er gister ook

Hoogtepunten:

Tokio Ska band
14 gratis snickers!

Dieptepunten:
Ali B (hoe durft men dat een artiest te noemen, hij praat alleen maar en rapt ze liedjes half, laat de rest door 't publiek doen)

En waar stonden jullie bij die japanse ska-band? ik bijna helemaal vooraan aan de linkerkant met een PUMA shirt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 27 juni 2005 @ 11:52:43 #95
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_28267711
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

IK had bij Killing Joke juist een perfect geluid (stond vooraan) en bij de Dijk (iets verder weg) had ik juist echt een klote geluid.
Ik stond bij de dijk mooi vooraan en daar was het geluid in het begin slecht, maar later werd het beter.. halverwege naar Zita Swoon gegaan.. best gaaf.

Bij Costello was het geluid ook zo slecht afgesteld.. teveel bas, teveel drums, te weinig vette gitaarsound
Tim's LastFM Charts
pi_28268562
Het was weer erg gezellig Het geluid was wel niet altijd super, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik ben nu wel alle respect voor Ali B verloren.. wat een nepper zeg.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:30:54 #97
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28268855
Zoals ik in een ander topic al zei:

Parkpop was erg leuk. Tokyo Ska Paradise Orchestra was een leuk begin voor mij. Daarvoor moesten de 2 dames uit ons gezelschap van 4 natuurlijk winkelen op de markt. Na korte tijd hebben we ze daar maar achtergelaten en zijn we bier gaan zoeken.

Killing Joke was gaaf. Redelijk wat nummers van de meest recente cd gehoord. Dat was ook gelijk zo'n beetje het enige dat ik kende van de nummers. Ik had wel graag nog iets van Outside the gate gehoord, Tiahuanaco bijvoorbeeld. Maar ze hebben gewoon continu staan beuken.

Toen Fish. Geweldig. Van zijn solo-werk ken ik niet zoveel, maar toen werd wel al duidelijk dat zijn stem nog steeds erg goed is. Ik was blij dat hij al vrij snel Marillion werk ging spelen. De titels die op de lichtkrant boven het podium langskwamen klopten niet, maar daardoor werd al wel duidelijk dat Fugazi nog langs zou komen. Geweldig.

Daarna zijn we even rond gaan lopen, bier drinken, naar de wc, bier drinken. Nog enkele bekenden tegen gekomen. En toen naar Zita Swoon. Dat vond ik na 2 nummers wel vervelen en toen ben ik met een vriendin toch nog maar even de markt op gegaan. Met bier was het te doen, beetje rondlopen, ja zeggen als er gevraagd wordt of iets leuk is en na niet al teveel tijd weer weg.

Elvis Costello vonden we weinig aan. Within Temptation vinden we allemaal niet leuk. We zijn dus maar een pendelbus gaan zoeken. Doordat die niet naar Den Haag CS ging, maar naar Den Haag HS, waren we wel wat langer onderweg. Maar ja, hadden we maar op moeten letten.

Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_28269139
Er liepen trouwens van die kleine vrouwen rond in grote zwarte lederen gewaden die Within Temtation flayers liepen uit te delen....ik word dat gedoe van uber-groticniss echt zat, deel die dingen gewoon normaal uit, je zweet je toch de tering in die dingen...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_28269305
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:39 schreef Agiath het volgende:
Er liepen trouwens van die kleine vrouwen rond in grote zwarte lederen gewaden die Within Temtation flayers liepen uit te delen....ik word dat gedoe van uber-groticniss echt zat, deel die dingen gewoon normaal uit, je zweet je toch de tering in die dingen...
k dacht al dat ik heksen zag rondvliegen, maar dat moeten hun dan geweest zijn.

Vandaag op mijn werk nog steeds bezig om een beetje bij te komen.

Maar was wel weer een leuk feestje gisteren in het zuiderpark.

De beste optredens vond ik killing joke en fish.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:44:46 #100
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28269314
Wij hebben dergelijke mensen ook meerdere malen ietwat uitgelachen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')