Voor Parkpop moet je ook niet enkel voor de muziek gaan, daar voor is 't te groot en te lawaai-ig. Parkpop ga je heen voor de leuk en gezelligheid met een boel leuke muziek als extra. En met dingen als Elvis Costello, Killing Joke en Fish stonden er toch echt wel dingen die voor veel mensen een flinke reis waard zijn .quote:Op zondag 26 juni 2005 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mwoa, vorig jaar was Beth Hart de publiekstrekker, vond ik ook bagger, maar toen had je the gathering tenminste aan de andere kant. Nu was er echt helemaal niets waarvoor je zou zeggen, goh, laat ik eens fijn naar Den Haag gaan..
Ali b kreeg bijna een aardappel tegen zijn hoofd aanquote:
Hoe was Killing Joke? Toch meer een band die beter op z'n plaats is en tot z'n recht komt in een kleiner donker zaaltje dan op een festival. Waanzinnige live band wel trouwens.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor Parkpop moet je ook niet enkel voor de muziek gaan, daar voor is 't te groot en te lawaai-ig. Parkpop ga je heen voor de leuk en gezelligheid met een boel leuke muziek als extra. En met dingen als Elvis Costello, Killing Joke en Fish stonden er toch echt wel dingen die voor veel mensen een flinke reis waard zijn .
Hij kreeg die aardappel niet zelf tegen hem aan, maar dat gitaristje ofzo. Blijft wel een zielige kneuzenactie natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:55 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Ali b kreeg bijna een aardappel tegen zijn hoofd aanDaarbij zong hij zelf amper de nummer, moest het hebben van de mensen die hij had meegenomen, maarja.. ik vind ali B zowiezo al helemaal niks
De dijk daarentegen was echt super goed![]()
Die sfeer, al die mensen die meezongen.. geweldig
Killing Joke wasquote:Op zondag 26 juni 2005 23:00 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hoe was Killing Joke? Toch meer een band die beter op z'n plaats is en tot z'n recht komt in een kleiner donker zaaltje dan op een festival. Waanzinnige live band wel trouwens.
Cool! Ze draaien dan ook al zo'n 25 jaar mee. Love like blood nog gespeeld? Requiem en Wardance zeker ook wel?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Killing Joke was![]()
Het verbaasde me hoe goed ze 't deden voor zo'n mensenmassa. Mijn hoogtepunt van vandaag
Sack, had even gezegd dat je ging! Had ik je een biertje gegevenquote:Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Killing Joke was![]()
Het verbaasde me hoe goed ze 't deden voor zo'n mensenmassa. Mijn hoogtepunt van vandaag
Albi B was lomp saai...quote:Op zondag 26 juni 2005 23:01 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Hij kreeg die aardappel niet zelf tegen hem aan, maar dat gitaristje ofzo. Blijft wel een zielige kneuzenactie natuurlijk.
Die vent met die beatbox was wel geinig. De Dijk was juist lomp, saai...
Voor Costello heb ik veel overquote:Op zondag 26 juni 2005 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mwoa, vorig jaar was Beth Hart de publiekstrekker, vond ik ook bagger, maar toen had je the gathering tenminste aan de andere kant. Nu was er echt helemaal niets waarvoor je zou zeggen, goh, laat ik eens fijn naar Den Haag gaan..
Zo die gast van Bolland en Bolland op het laatst met Amadeus, geweldigquote:Op zondag 26 juni 2005 23:55 schreef MikeyMan het volgende:
Killing Joke was echt ongelovelijke teringherrie zeg
De dijk, Haagsche beatnach compilatie (waar ik ook heenga), gabriel rios en elvis costello waren wel leuk...
Maar het geluid was ronduit kut...
Alleen wel ongelooflijk jammer van het kútgekluid. Jezus wat een aanfluiting zeg, die bas dreunde alles weg. Maar wel een leuke set. Fish beseft zelf ook wel dat hij de laatste jaren niet echt iets van betekenis meer heeft gemaakt, dus hij bediende het oude Marillion-legioen perfect met de complete "kant 1" van Misplaced Childhood (waaronder Kayleigh), en Market Square Heroes als uitmsijter.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef Tourniquet het volgende:
Fish was ook goed bezig hoor! Petje af.
IK had bij Killing Joke juist een perfect geluid (stond vooraan) en bij de Dijk (iets verder weg) had ik juist echt een klote geluid.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:21 schreef Gert het volgende:
Killing Joke daarententegen beschouwt zichzelf nog steeds als een band die er toe doét, en weigert om op oude roem te teren. Love Like Blood werd dan ook gewoon niét gespeeld. Ook hier was het geluid helaas belabberd. De kenmerkende ijle synthesizer werd volledig weggedrukt en ook de gitaar was moeilijk te horen. Een snoeiharde brij van drum en bass bleef over. Jammer hoor, want bv De Dijk en Elvis Costello lieten horen dat je ook een perfect afgesteld geluid voor elkaar kan krijgen op Parkpop.
Ik stond bij de dijk mooi vooraan en daar was het geluid in het begin slecht, maar later werd het beter.. halverwege naar Zita Swoon gegaan.. best gaaf.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
IK had bij Killing Joke juist een perfect geluid (stond vooraan) en bij de Dijk (iets verder weg) had ik juist echt een klote geluid.
k dacht al dat ik heksen zag rondvliegen, maar dat moeten hun dan geweest zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:39 schreef Agiath het volgende:
Er liepen trouwens van die kleine vrouwen rond in grote zwarte lederen gewaden die Within Temtation flayers liepen uit te delen....ik word dat gedoe van uber-groticniss echt zat, deel die dingen gewoon normaal uit, je zweet je toch de tering in die dingen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |