Van die partyflock sletjes.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:39 schreef Xebrozius het volgende:
Je vergeet een ander type vrouw Kasta:
De middelmatige vrouw die er van overtuigd dat ze minstens een 9+ is op de schaal van 10.
Niets kan mijn uitgaan meer bederven als zo'n type de dansvloer opkomt en met haar valse arrogantie kokketeert en dankzij haar 4 kilo make-up ook nog eens wegkomt met dat gedrag omdat ze er met al die plamuur - waar een stukadoor jaloers op zou worden - er uitzien als een 8,5.
Dat soort vrouwen vind ik persoonlijk erger dan de walvisjes en de skeletjes...![]()
Niets mis mee hoor!quote:Op maandag 14 maart 2005 22:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Van die partyflock sletjes.
Nah, voor een avondje is 't leuk. Beetje diepgang mag best, op de langere termijn.quote:
Ja wel, heel veel zelfs... Van die figuren die een deklaag, een primer en 4 basislagen make-up ophebben. En als die langs je kleding heengaan je kunt wassen wat je wilt. Mijn kleding krijgt die dikke laag plamuur er niet af.quote:
Dikke vrouwen, die hebben pas DIEPgang...quote:Op maandag 14 maart 2005 22:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nah, voor een avondje is 't leuk. Beetje diepgang mag best, op de langere termijn.
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nah, voor een avondje is 't leuk.
Idd!quote:Op maandag 14 maart 2005 22:39 schreef Xebrozius het volgende:
Je vergeet een ander type vrouw Kasta:
De middelmatige vrouw die er van overtuigd dat ze minstens een 9+ is op de schaal van 10.
Niets kan mijn uitgaan meer bederven als zo'n type de dansvloer opkomt en met haar valse arrogantie kokketeert en dankzij haar 4 kilo make-up ook nog eens wegkomt met dat gedrag omdat ze er met al die plamuur - waar een stukadoor jaloers op zou worden - er uitzien als een 8,5.
Dat soort vrouwen vind ik persoonlijk erger dan de walvisjes en de skeletjes...![]()
En het mooie is dat jullie soort ze eigenlijk maar wat graag zouden willen neuken.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:49 schreef WebForce het volgende:
[..]
Idd!! En als er van die kansloze ballen dan dat soort kan proberen te 'regelen'
!
!
Goed stuk Kasta! Nu nog even submitten
Okay deal... Jij neemt de plamuurschuur en ik de meiden die natuurlijke schoonheid hebben.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:50 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
En het mooie is dat jullie soort ze eigenlijk maar wat graag zouden willen neuken.
'natuurlijke schoonheid' kan versterkt worden door make-up.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Okay deal... Jij neemt de plamuurschuur en ik de meiden die natuurlijke schoonheid hebben.
quote:Op maandag 14 maart 2005 11:55 schreef Brutus2k het volgende:
Geniaal stuk tekst
He gadver, yvonne!quote:Op maandag 14 maart 2005 12:21 schreef yvonne het volgende:
Opeens heb ik een facial van een giechelende Kasta
Ik krijg op een of andere manier door jouw posts en je avatar het idee dat je maagd bent eigenlijk...quote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
'natuurlijke schoonheid' kan versterkt worden door make-up.
Een laag plamuur zit ik ook niet op te wachten, maar feit is wel dat dit heerlijke spul meestal wel een lekker snuitje heeft.
En natuurlijke lelijkheid kan verbloemd worden door make-upquote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef KonnieKipke het volgende:
'natuurlijke schoonheid' kan versterkt worden door make-up.
Ja, oke ik weet wat je bedoeltquote:Op maandag 14 maart 2005 23:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
En natuurlijke lelijkheid kan verbloemd worden door make-up.
Ik houd simpelweg niet van verrassingen en laat dat nu net het probleem zijn bij dergelijke creatieve metselwijven.
Als ik na een avond flink stappen met zo'n meid in bed beland en geneukt heb, wil ik daarna slapen...
En als ik dan de volgende morgen wakker wordt met een kater, dan wil ik niet tegen een totaal ander én per definitie lelijker wijf aankijken...
Ik wil wel een foto plaatsen die illustreert wat ik bedoel met neukteugels, maar Xen geeft geen toestemmingquote:Op maandag 14 maart 2005 23:14 schreef Aventura het volgende:
Maareh, dus jij valt op van die zadeltassen dan?
Of wat bedoel je met neukteugels?
Ik zie sowieso liever geen make up; maar als je het dan toch doet, doe het goed. Dat wil zeggen: accentueer. Als ik de collectie van Histor wil zien, ga ik wel bij de doe-het-zelvert om de hoek naar binnen.quote:Op maandag 14 maart 2005 23:13 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja, oke ik weet wat je bedoeltBeen there
Maar feit is wel dat make-up sommige vrouwen nog lekkerder maakt...
Wat werd er nou net gezegd over plamuurlagen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:07 schreef Snatzi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben het 100% met je eens K-man.
Een lekkere dikke reet is wat we willen!
Het gaat daar volgens mij om de kont en die is vast niet geplamuurdquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat werd er nou net gezegd over plamuurlagen?
Idd lekkere reet..maar waar zijn haar tieten?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:07 schreef Snatzi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben het 100% met je eens K-man.
Een lekkere dikke reet is wat we willen!
Ik zie slechts een verfraaiing van de omgeving van de ogen en op de lippen, ik zien nergens een plamuurlaag.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat werd er nou net gezegd over plamuurlagen?
Op maandag nachtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:12 schreef op_dreef het volgende:
Stelletje sick fuck's!
Ga een kroeg in en versier daar een lekker ding in plaats van je hier te "verlekkeren" aan een of ander onzeker sletje dat zo wanhopig is dat ze haar kont op internet showt.
M'n narcisme is algemeen bekend, maar ADHD?!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:23 schreef kaleidoscoop het volgende:
narcistisch ADHD-ertje denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |