quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:56 schreef sir_dalord het volgende:
Waarom snapt niemand nou dat ik hier een muzieknummer mee bedoelde
quote:9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Johan-Derksen krijgt wel het meeste respect van mij. Met mijn plezier doet hij Fok!Hattrick-radio, en is hij vaak aanwezig op IRC, of op het forum. Daarnaast krijgen natuurlijk ook Qyn, SD, Hives, Grumpey, Engessa, Timmy, Goten, Matthijs, Sjarkie, Robar en diegenen die ik vergeten ben mijn respect, omdat ze altijd voor je klaar staan op IRC.
Waailapquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:15 schreef The_Hives het volgende:
ASSpirine, JJHelder en E.r.w.i.n, ik heb een leuke trainee voor 1 van jullie van 17 jaar
[..]
loopt vanavond af: 2k
Hmm sta niet in lijstjequote:9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Johan-Derksen krijgt wel het meeste respect van mij. Met mijn plezier doet hij Fok!Hattrick-radio, en is hij vaak aanwezig op IRC, of op het forum. Daarnaast krijgen natuurlijk ook Qyn, SD, Hives, Grumpey, Engessa, Timmy, Goten, Matthijs, Sjarkie, Robar en diegenen die ik vergeten ben mijn respect, omdat ze altijd voor je klaar staan op IRC.
zie mijn bericht eerder aan jou gericht in dit topicquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:52 schreef ASSpirine het volgende:
tvp
Ben al een tijd niet meer actief op fok geweest, hoe zou dat toch komen...
Morgen TU
met mijn nieuwe trainer, dus dat wordt hopelijk wel leuk
Heb nu ongeveer 4 17-jarigen, dus hopen op wat stijgers
haha, ach er is al 5k op gebodenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:56 schreef ASSpirine het volgende:
Niet zo'n interesse
kheb namelijk al 12 trainees voor 8 plaatsen...
Het is dat er 1 geblesseerd is, anders had ik nog een grotere dilemma om te kiezen wie mag spelen
Als je er nog eens één hebt met redelijk vleugel zal ik nog eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |