abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 17:18:50 #26
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_25809672
Hoezo groot


<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_25809709
Een dezer dagen ga ik een ongeveer 1*2 meer grote poster van de T282 op de deur van mijn werkkamer plakken
  maandag 28 maart 2005 @ 17:39:41 #28
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_25810160
quote:
Op maandag 28 maart 2005 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Een dezer dagen ga ik een ongeveer 1*2 meer grote poster van de T282 op de deur van mijn werkkamer plakken
Poster van schaal 1:5 en dan heb je meteen de hele muur vol
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_25810249
neh, daar komen de kasten met vrachtwagenboeken te staan...
  maandag 28 maart 2005 @ 20:42:24 #30
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_25814515
ja ik ben ook vanalles van plan..maar ik zal eerst maar weer eens aan het werk gaan...
ongenuanceerd wezen
pi_25815368
quote:
Op maandag 28 maart 2005 17:18 schreef RB het volgende:
Hoezo groot
[afbeelding]

[afbeelding]
Moet je eens proberen in de binnenstad van Amsterdam d'rmee te rijden
pi_25839223
hey, ik ben op zoek naar een soort formule voor de aslast bepaling.
Volgens mij heb ik zo iets geleerd voor mijn chauffeusdiploma, maar
dat ben ik ondertussen in de praktijk helemaal vergeten Maar nu vraagt een
goede klant van ons om zo iets op papier te zetten.... Iemand die er nog
iets van weet?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:42:05 #33
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_25839532
ehm.. was 't niet.. bij een motorwagen met 2 assen in ieder geval, 2/5 voor, en 3/5 achter?

dus met stel.. 5 ton, 2 ton op de vooras, 3 ton op de achteras..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:12:09 #34
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_25840378
Als je last gelijk verdeeld is over je laadvloer is dit vrij simpel te berekenen, als je tenminste ook de aslast van je lege auto weet, en natuurlijk het gewicht van je vracht
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_25840519
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je last gelijk verdeeld is over je laadvloer is dit vrij simpel te berekenen, als je tenminste ook de aslast van je lege auto weet, en natuurlijk het gewicht van je vracht
Ja maar het gaat er om zware maschine delen... ik dacht altijd dat er een soort van standaard formule was maar dat zal ik wel verkeerd hebben dan. Maar toch bedankt
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:19:13 #36
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_25840574
Misschien wat jofunu-kun zegt van 2/5 om 3/5 dat dat geldt voor de laadvloer tussen je assen in, en het overhangende deel van je laadvloer moet je dan natuurlijk nog bij de achteras optellen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:08:06 #37
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25841997
Zomaar even een Volvo NH12 van de firma Van Wees, lekker smerig vers uit de zand/grind groeve bij Belfeld.

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 30 maart 2005 @ 09:16:38 #38
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_25849006
Sinds deze week actief deelnemer aan 't LZV project:





Motorwagen + dolly + oplegger

ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:46:07 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25850703
wat een schoonheid
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25857823
Ik dacht dat ie al langer rondreed, maar de foto's die ik heb gezien zullen foto's van de opbouwfase zijn Strak bakkie in ieder geval
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:33:43 #41
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_25858435
Nou, het heeft een tijdje geduurd voordat de ontheffingen gegeven werden (nog niet alle btw), en tevens moest men een cursus + examen doen voordat ze hem mogen besturen op de openbare weg. En aangezien we een aantal man die cursus hebben laten doen heeft ie idd al flink wat kilometers vanuit Elsloo (limburg) afgelegd naar de testbaan en weer terug. Dus het kan best dat je hem al een paar keer gezien hebt in 't land.

Nu de afgelopen week de laatste man zijn papieren gehaald heeft hebben we vrijdag de eerste vracht geladen welke afgelopen maandag gelost is geworden.

Daar waar sommige andere deelnemers aan het LZV project een bestaande motorwagen gebruikt hebben als uitgangspunt voor hun combinatie, moesten wij speciaal motorwagen bestellen en een dolly + aangepaste oplegger laten maken. Dat kostte natuurlijk veel tijd.

Maar ik moet zeggen, hij is mooi geworden

edit:

Voordeel van deze is dat mocht de LZV-proef afgelopen zijn, en er komt geen vervolg op, dan kan de oplegger iig nog gebruikt worden als 'normale' oplegger ookal heeft ie 1 as minder.

[ Bericht 10% gewijzigd door JaJoah op 30-03-2005 17:49:56 ]
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
pi_25858532
Is dat niet dat bedrifj wat ook een Freightliner had/heeft?
  woensdag 30 maart 2005 @ 17:42:52 #44
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_25860239
Geen Freightliner, enkel een Volvo NH (1 exemplaar)
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
pi_25860281
Ja die weetik me wel te herinneren ja

Wat was dan het limburgse bedrifj met een Freightliner? Hadden ook rood-witte striping
  woensdag 30 maart 2005 @ 17:51:02 #46
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_25860412
Humz ... ik ken weinig bedrijven hier met rood witte striping in de bulksector. Kan het misschien de Firma Langen uit Geleen geweest zijn (oranje ipv rood)

edit:

plaatje ter verduidelijking


[ Bericht 11% gewijzigd door JaJoah op 30-03-2005 18:57:38 ]
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
pi_25860627
Volgens mij was dat m ja
pi_26248178
Staat weer mooi spul te koop in Dubai



Cifa B5S28/25 Concrete Pump Truck
c/w 28cbm capacity, boom, mounted on 6x4 Ssangyong Chassis No. CPW028L076-00020, 6-cyl dsl engine, 11.00x20





Cifa B5R32/28 Concrete Pump Truck
c/w 32cbm capacity, mounted on 6x4 Ssangyong DA50 Chassis No. CPW032L077-00061, 6-cyl dsl engine, 11.00x20



Liebherr LTM1030 30 Ton All Terrain Crane


Kato KR25H-III 25 Ton Rough Terrain Crane
c/w 2 blks, 4 section boom, swingaway jib, 16.00x25




Kobelco RK70M-5 4.9 Ton Rough Terrain Crane
c/w 2 blks, 5 section boom, insert jib, 10.00x20




PPM Rough Terrain Crane
c/w lattice boom, 14.00x25




Datsun Nissan FMD21 4x4 Double Cab Pickup
c/w 4-cyl petrol engine, P/S, RHD, sunroof, red



Bedford 330 MKP 4x4 Flatbed Truck
c/w 6-cyl dsl engine, folding sides, 10.00x20



GMC Recovery Truck
c/w crane, 8-cyl petrol engine, 9.00x20




Hino 4x4 Flatbed Truck
c/w 6-cyl dsl engine, folding sides, 14.00x20 sand tires



1997 Tata LPT 709/38 4x2 Flatbed Truck
c/w 7.50x16



1995 Tata 608 4x2 Flatbed Truck
c/w dsl engine



1996 Leyland FA45160B10RH 4x2 Cab No. Chassis Truck
c/w 6-cyl dsl engine, RHD



Ssangyong DA50 6x4 Cab No. Chassis Truck
c/w 6-cyl dsl engine, suitable to 28cbm capacity Concrete Pump



Daihatsu V116 4x2 Cargo Truck
c/w dsl engine, RHD, 7.00x16



Komatsu HD460-1 Off-Highway Dump Truck
c/w cab, 21.00x35



Komatsu HD320-2 Off-Highway Dump Truck
c/w cab, 18.00x25



Komatsu Moxy 5222B 6x6 Articulated Dump Truck
c/w 20.5x25



Iveco-Magirus 232 4x2 Fire Truck
c/w 8-cyl dsl engine, 60m ladder, man basket, 11.00x20



Magirus 23262 6x4 Asphalt Sprayer Tanker Truck
c/w 8-cyl dsl, 2-cyl dsl engine pump, 7500ltr Rincheval Tank, 12.00x20
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:28:25 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26248248
die tata busjes, zijn dat nou mercedes klonen of is het gewoon ehmmm, toeval ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_26248310
Tata is begonnen met het bouwen van Mercedes-Benz licenties. Daar zijn ze mee gestopt. Zeggen ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')