Ik denk ik. Hopelijk wel, want het is best irritant. Maar jullie hebben dat dus niet?quote:Op zondag 10 april 2005 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is denk ik iets met Engels en linksrijden enzo.
Bekend probleem. Fix:quote:Op zondag 10 april 2005 14:52 schreef mamamiep het volgende:
Goed zo.
Wat is er trouwens mis met het invoeren van een post. Steeds als ik druk op invoeren, dan krijg ik het scherm van quick-reply en dan kom ik niet normaal terug naar het topic
Je bent dan ook ultiem hip, Tom.quote:Op zondag 10 april 2005 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, ik heb er geen last van nee.
Uitvoeren en daarna IE opnieuw opstarten.quote:Op zondag 10 april 2005 15:03 schreef mamamiep het volgende:
Moet ik dat opslaan of uitvoeren? Ik neem aan opslaan en dan installeren en dan werkt het of moet ik er meer moeite voor gaan doen?
Dat nooit meerquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
allemaal vergeten te kicken gisteren
daarom wordt t ook vergetenquote:Op donderdag 14 april 2005 08:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo'n topic kicken lijkt enorm leuk, maar 't wordt toch een beetje overgewaardeerd. De spanning verdwijnt na een tijdje.
U hebt een punt.quote:
Nu?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:09 schreef dolle_hond het volgende:
mag ik nu een nieuwe vraag stelln?
Helemaal correct.quote:
Zo zijn wij Sai'en nou ook wel weerquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:35 schreef dolle_hond het volgende:
dank u voor deze vroege kick, heer sai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |