Nog één?quote:Op zondag 13 maart 2005 21:05 schreef kinky_queen het volgende:
Waar blijft nou die foto van een naakte BS met dreadlocks?
BS stuurt mij regelmatig blootreportages van haar, heeft ze die nooit eerder gepost hier dan?quote:
worden steeds ge-edit door de modsquote:Op maandag 14 maart 2005 21:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
BS stuurt mij regelmatig blootreportages van haar, heeft ze die nooit eerder gepost hier dan?
Het is tegen de policy.quote:
je post van de dagquote:
En na het weekend mocht je van geluk spreken als je een keertje iets kon posten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je post van de dag
ik heb het al enkele dagen niet meer gedraaid, mijn scriptje, maar je had tot het weekend nog elke dag dit jaar gepost.
het lijkt wel wat op precisie-bombardement.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:09 schreef victorinox het volgende:
[..]
En na het weekend mocht je van geluk spreken als je een keertje iets kon posten.
Dat is jammer. Dan moet ik mezelf aan iemand anders geven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 06:18 schreef kinky_queen het volgende:
Sai is homo!?
Oh, ik dacht dat je een man was. Er zijn wel meer mannen die Marion heten, en ja, die foto...quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:15 schreef Marion_Cotillard het volgende:
Dat is jammer. Dan moet ik mezelf aan iemand anders geven.
Zal ik je even bitchslappen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:32 schreef California het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een man was. Er zijn wel meer mannen die Marion heten, en ja, die foto...
Is dat misverstand ook weer opgehelderd.
Zal ik je even He-Bitch Man-Slappen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:32 schreef California het volgende:
Oh, ik dacht dat je een man was. Er zijn wel meer mannen die Marion heten, en ja, die foto...
Is dat misverstand ook weer opgehelderd.
Ik heb liever dat zij dat doetquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zal ik je even bitchslappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |