Ow ze zijn dus allang bezigquote:Op zondag 13 maart 2005 11:33 schreef Renesite het volgende:
Tijdstip van beginnen
Als alles goed gaat beginnen we tussen half elf en elf uur met de werkzaamheden, dus rond die tijd of kort erna gaat FOK! plat. De verwachting is dat we in de loop van de middag weer online zijn.
Daarom gaan ze toch met de servers aan de hagelslag? Om de banners op z'n plaats te wijzen?quote:Op zondag 13 maart 2005 11:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ow ze zijn dus allang bezig
Offtopic, waarom staat die banner niet op zn plaats![]()
Binnen 2 uur 300 posts, moet te doen zijnquote:Op zondag 13 maart 2005 11:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan moeten we wel heel snel zijn denk ik..maar wie weet..
iedereen in de warquote:Op zondag 13 maart 2005 11:38 schreef BrauN het volgende:
Ik was eerder.
Maar de TT klopt niet.
Je laatste post voordat je koffie gaat drinken.
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:38 schreef BrauN het volgende:
Ik was eerder.
Maar de TT klopt niet.
Je laatste post voordat je koffie gaat drinken.
Valt hier wel mee hoor..quote:Op zondag 13 maart 2005 11:40 schreef hollander76 het volgende:
Het gaat al ellendig traag, maar das geen nieuws onder de zon![]()
hoezo, ga je naar buiten ?quote:Op zondag 13 maart 2005 11:40 schreef BrauN het volgende:
Ik hoop dat het vandaag niet gaat regenen hoor.
Soms gaat het snel, soms ellendig traag, als ik post hou ik mn hart vast dat ie er niet al uitligtquote:
Aantal posts: 668quote:Op zondag 13 maart 2005 11:43 schreef hollander76 het volgende:
Waar kan je je posts zien klonk?
Ik post vandaag meer dan normaal gesproken in een week
door op dit knopje te drukken:quote:Op zondag 13 maart 2005 11:43 schreef hollander76 het volgende:
Waar kan je je posts zien klonk?
Ik post vandaag meer dan normaal gesproken in een week
, daar staat je post aantal.
Tientallen. Gehaald met de legendarische 22:22-topics.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:43 schreef IM_Barney het volgende:
Wat is eigenlijk het record qua posts per minuut? We zitten al rond de 8
das waar, mag nu wel eens lente worden.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar gewoon, het zou toch zonde zijn?
"Mooi was die tijd!"quote:Op zondag 13 maart 2005 11:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tientallen. Gehaald met de legendarische 22:22-topics.
Ik ben meer de lurker dan de posterquote:
Volgens mij niet..quote:Op zondag 13 maart 2005 11:50 schreef Dead-Doll het volgende:
Is Fok! vannacht niet toevallig al down geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |