Ze wordt er 'kriebelig' vanquote:Op zondag 27 maart 2005 12:39 schreef NewOrder het volgende:
[..]
De letterlijke tekst:
[..]
Ik zie hier geen jaloezie maar eerder ergernis aan zowel Hirsi Ali als haar rechtse aanhang.
Precies.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:04 schreef Ringo het volgende:
Femke heeft natuurlijk hartgrondig gelijk als ze zegt dat er een hoop middelbare mannen zijn die in de slipstream van Hirsi Ali zitten - en daarmee hun éigen gelijk rechtvaardigen. Ze zou zich alleen geloofwaardiger maken als ze haar aandacht niet richtte op dat stel dikbuikige meelopers maar op Hirsi Ali zélf; als zij iets gemakkelijker toe kon geven dat vrouwen in sommige gemeenschappen nog heel wat om voor te strijden hebben.
Dat doet ze toch ook, alleen citeert men liever slechts dat deel wat men graag wil horen.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:04 schreef Ringo het volgende:
Femke heeft natuurlijk hartgrondig gelijk als ze zegt dat er een hoop middelbare mannen zijn die in de slipstream van Hirsi Ali zitten - en daarmee hun éigen gelijk rechtvaardigen. Ze zou zich alleen geloofwaardiger maken als ze haar aandacht niet richtte op dat stel dikbuikige meelopers maar op Hirsi Ali zélf; als zij iets gemakkelijker toe kon geven dat vrouwen in sommige gemeenschappen nog heel wat om voor te strijden hebben. Op zo'n manier zouden deze twee prachtvrouwen elkaar van dienst zijn. Een gouden combinatie, die twee.
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht. De scherpe kantjes van beide partijen verdwijnen dan waardoor er een mooi sociaal-liberaal beleid zou kunnen ontstaan.quote:Sowieso het overdenken waard: VVD en GroenLinks in één coalitie. Ik zweer dat dat verbond potentieel heeft. Beide partijen hebben voldoende vrijdenkers aan boord die daar niet onwelwillend tegenover staan.
De mond snoeren? Het enige dat ze wil is een politieke move van Hirsi Ali; haar wegtrekken achter het rookgordijn der bolknaks.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze is gewoon jaloers op AHA, die wél voet aan de grond krijgt met haar stijl. Frappant dat ze een vrouw die het zelf allemaal van dichtbij heeft meegemaakt de mond wil snoeren.
Ach ja, het zijn maar vrouwen.... Wat zijn dat nu weer voor wezens om je druk over te maken.quote:Het brave meisje uit het beschermde milieu denkt het beter te weten en komt met een lachwekkend handtekeninglijstje van 7000 vrouwen. Nou, dat benne cijfers!
Dat is het beeld dat jij graag wenst te scheppen.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:37 schreef Ringo het volgende:
De mond snoeren? Het enige dat ze wil is een politieke move van Hirsi Ali; haar wegtrekken achter het rookgordijn der bolknaks.
Het ging om het getal, niet de vrouw zelf in persoon.quote:Ach ja, het zijn maar vrouwen.... Wat zijn dat nu weer voor wezens om je druk over te maken.
![]()
Ja, God.quote:(mannen zijn de sukkels van de schepping)
Dit vind ik nog je meest schokkende revelatie tot nu toequote:Op zondag 27 maart 2005 13:37 schreef Ringo het volgende:
(mannen zijn de sukkels van de schepping)
Dat is de kern van het venijn rond Femke, bij de users hier en bij Van Aartsen bv.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:37 schreef Ringo het volgende:
Ach ja, het zijn maar vrouwen.... Wat zijn dat nu weer voor wezens om je druk over te maken.
Exact. Je kan er maar 1 ding mee en voor de rest zijn ze waardeloosquote:(mannen zijn de sukkels van de schepping)
Voorlopig heeft Hirschi Ali het voor elkaar gekregen dat ook in Duitsland islamitische vrouwen op durven te staan jegens hun onderdrukkers. Die vrouw heeft LETTERLIJK gezegd dat Ali haar voorbeeld was.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
De mond snoeren? Het enige dat ze wil is een politieke move van Hirsi Ali; haar wegtrekken achter het rookgordijn der bolknaks.
Kijk, daar zit hem nu juist de crux in deze discussie.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:44 schreef Lemmeb het volgende:
Dit vind ik nog je meest schokkende revelatie tot nu toe.
Wat ben jij eigenlijk voor kerel, die z'n eigen soort afvalt?
Ga je ermee leven of komt er een operatie aan?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kijk, daar zit hem nu juist de crux in deze discussie.
Het is niet de moslim, het is de man. Er moet vaker manonvriendelijk worden opgetreden. Jaag die laffe prinsjes uit hun zetels.
Overigens, wat jij 'je eigen soort afvallen' noemt, kan je ook zelfkritiek, of in iedergeval zelfspot, noemen. Jouw redeneertrant is dezelfde als die van de felle AHA-criticasters uit de moslimwereld: je doet niet aan nestbevuiling. Wel, ik denk dat dat het enige is dat hier te weinig gebeurt. Steek de hand in eigen boezem.
En dus vind ik mannen de sukkels van de schepping. Overigens heb ik daar AHA niet voor nodig gehad, om dat te concluderen. Mannen zijn gewoon dommer, daar helpt geen moedertjelief aan.
Dat geloof ik graag. Wij Nederlanders zijn geneigd Hirsi Ali het middelpunt te maken van een laf partijpolitiek kaatsspelletje, maar uiteindelijk is haar rol veel belangrijker: avant-garde strijdster in de oorlog om het vrije woord.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:07 schreef -Famke- het volgende:
Voorlopig heeft Hirschi Ali het voor elkaar gekregen dat ook in Duitsland islamitische vrouwen op durven te staan jegens hun onderdrukkers. Die vrouw heeft LETTERLIJK gezegd dat Ali haar voorbeeld was.
Het is niet iemand die als Hirsi Ali in de voorste linies zal meevechten maar ik vind haar zeer intelligent en iemand die tegen de stroom in durft te bewegen, moedig dus.quote:Femke zie ik vooralsnog niets bereiken.
Alles blijft bij het oude.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ga je ermee leven of komt er een operatie aan?
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:38 schreef Ringo het volgende:
Overigens ben ik de uitzondering die de regel bevestigt.
Hier maak je een denkfout. Kut-Marokkanen zijn geen echte kerels, dus daar ga je al.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kijk, daar zit hem nu juist de crux in deze discussie.
Het is niet de moslim, het is de man. Er moet vaker manonvriendelijk worden opgetreden. Jaag die laffe prinsjes uit hun zetels.
Overigens, wat jij 'je eigen soort afvallen' noemt, kan je ook zelfkritiek, of in iedergeval zelfspot, noemen. Jouw redeneertrant is dezelfde als die van de felle AHA-criticasters uit de moslimwereld: je doet niet aan nestbevuiling. Wel, ik denk dat dat het enige is dat hier te weinig gebeurt. Steek de hand in eigen boezem.
Misschien in jouw werkveld.quote:En dus vind ik mannen de sukkels van de schepping. Overigens heb ik daar AHA niet voor nodig gehad, om dat te concluderen. Mannen zijn gewoon dommer, daar helpt geen moedertjelief aan.
Bijzonder slappe en armzalige opmerking. Die vrouw is gewoon een ongelofelijk slechte debater waardoor niemand haar meer serieus neemt. Zie die hele affaire met die complottheorieen in het debat omtrent De Graaf.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:03 schreef SCH het volgende:
Dat is de kern van het venijn rond Femke, bij de users hier en bij Van Aartsen bv.
Ach, deze opmerking van SCH past prima in de terreur van de politieke correctheid.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bijzonder slappe en armzalige opmerking. Die vrouw is gewoon een ongelofelijk slechte debater waardoor niemand haar meer serieus neemt. Zie die hele affaire met die complottheorieen in het debat omtrent De Graaf.
Het grappige is dat ik ergens in dit topic deze argumentatie voorspeld had. Hij kwam nog sneller uit dan verwacht.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:27 schreef Lemmeb het volgende:
Ach, deze opmerking van SCH past prima in de terreur van de politieke correctheid.
Het appelleert aan het gevoel voor goed en kwaad. De algemeen geaccepteerde vrouwenemancipatie leert ons dat het slecht is om vrouwen ongelijk te behandelen. En dus ben je op voorhand al een slecht mens als je kritiek hebt op Femke Halsema. Puur inspelen op sentimenten.
Treurig dat dit soort truukjes anno 2005 nog steeds worden gebruikt, maar we wisten al langer dat SCH een beetje in de jaren '80 is blijven hangen.
Nu is SCH ook niet zo heel moeilijk te voorspellenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik ergens in dit topic deze argumentatie voorspeld had. Hij kwam nog sneller uit dan verwacht.
Nee.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:35 schreef Lemmeb het volgende:
Nu is SCH ook niet zo heel moeilijk te voorspellen.
Jij denkt echt dat iedereen rechts is hequote:Op zondag 27 maart 2005 15:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bijzonder slappe en armzalige opmerking. Die vrouw is gewoon een ongelofelijk slechte debater waardoor niemand haar meer serieus neemt. Zie die hele affaire met die complottheorieen in het debat omtrent De Graaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |