Mijn complimenten : binnen 1 minuut zo correct typen.... pet je af en drink er nog 1quote:Op zondag 13 maart 2005 03:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik let daar extra goed op.
Ik typ super langzaam en als ik een fout maak verbeter ik hem nog
Geen rum meer AUBquote:Op zondag 13 maart 2005 03:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Mijn complimenten : binnen 1 minuut zo correct typen.... pet je af en drink er nog 1
Dan ben je nog LANG niet dronken genoeg als je daar nog op kan lettenquote:Op zondag 13 maart 2005 03:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik let daar extra goed op.
Ik typ super langzaam en als ik een fout maak verbeter ik hem nog
alles beweegtquote:Op zondag 13 maart 2005 03:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ben je nog LANG niet dronken genoeg als je daar nog op kan letten*nog 1 inschenk* Zuipen kreng!
Of niet.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:37 schreef Ang3l het volgende:
Dan moet je net zo hard d'r tegenin draaiendan lijkt alles weer stil te staan (of je hangt binnen de kortste keren met je kop boven de plee
)
Heb je nou toch zitte draaien?quote:Op zondag 13 maart 2005 03:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik moet kotsen
Ja, hier ook en dan voornamelijk een kotsende kat (jezus lijkt wel een suske en wiske titel).quote:
mgs3quote:Op zondag 13 maart 2005 03:41 schreef Markster het volgende:
Ik niet, maar wel bezopen
Zometeen ff mgs3 spelen!
paprika van de edahquote:Op zondag 13 maart 2005 03:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Had ik maar chips. Dan zou ik het wel eten.
Mij niet!!!quote:Op zondag 13 maart 2005 03:45 schreef SanCoTec het volgende:
Ik ging allemaal mensen wakker bellen, vonden ze leuk
}:wquote:Op zondag 13 maart 2005 03:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mij niet!!!
Ik voel me gepasseerd. :}w
Ik heb je nummer nietquote:Op zondag 13 maart 2005 03:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mij niet!!!
Ik voel me gepasseerd. :}w
whehequote:Op zondag 13 maart 2005 03:45 schreef SanCoTec het volgende:
Ik ging allemaal mensen wakker bellen, vonden ze leuk
wiequote:Op zondag 13 maart 2005 03:48 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Echt nog nooit zon diepgaand gesprek gehad met Marina
(8)Slaaaaap kindje slaap. Daar buiten loopt een schaaaaaaaaaaaaaaaap. Een schaaaap met wihitte pooooooooooooooooooten die drinkt zijn melk zo...quote:
Meisje waarop ik verliefd ben en wie niet verliefd op mij is maar wel vorige week met 4 andere jongens zoentquote:
Mijn telefoon ligt in de slaapkamer.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:49 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Je hebt het nooit gegeven, dus als je het NU op msn geeft dan bel ik je nu
Stom wijf.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:50 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Meisje waarop ik verliefd ben en wie niet verliefd op mij is maar wel vorige week met 4 andere jongens zoent
quote:Op zondag 13 maart 2005 03:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
(8)Slaaaaap kindje slaap. Daar buiten loopt een schaaaaaaaaaaaaaaaap. Een schaaaap met wihitte pooooooooooooooooooten die drinkt zijn melk zo...
nee...
ohja.
Een schaap met wihitte voeeeeeeetjes, die drinkt zijn melluk zo zoooooeeeetjes.
Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap murray slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, daar buiten loopt een schaaaaaaaaaaaaaaaaap. (8)
![]()
dan mag je je nummer nog wel gevenquote:Op zondag 13 maart 2005 03:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mijn telefoon ligt in de slaapkamer.![]()
sterktequote:Op zondag 13 maart 2005 03:50 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Meisje waarop ik verliefd ben en wie niet verliefd op mij is maar wel vorige week met 4 andere jongens zoent
quote:Op zondag 13 maart 2005 03:51 schreef Biancavia het volgende:Marina, marina marina, marinademix tralala (8)
Ja, maar eenmaal in mijnslaapkamer aangekomen ga ik slapen natuurlijk.quote:
Moet ik je nu bellen of nietquote:Op zondag 13 maart 2005 03:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar eenmaal in mijnslaapkamer aangekomen ga ik slapen natuurlijk.![]()
![]()
En niet de eerste de bestequote:Op zondag 13 maart 2005 03:53 schreef the_legend_killer het volgende:
hoer !
dat zei ik net ook alquote:Op zondag 13 maart 2005 03:53 schreef the_legend_killer het volgende:
hoer !
quote:Op zondag 13 maart 2005 03:53 schreef Murray het volgende:
[..]
En een liedje zingen dan, heb je daar wel zin in?
Neeh hagelslag is lekkerderquote:Op zondag 13 maart 2005 03:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, lekker! Doe maar met pindakaas.
Kansloosquote:Op zondag 13 maart 2005 03:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik ben naar Tijdloos geweest!![]()
Je moet ook niet naar Exciting gaan. Je ziet nu wel weer wat je daar aantreft.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:56 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Tis gewoon een vuile kuthoer
maar wrom moest ik vliefd op dr worden
quote:Op zondag 13 maart 2005 03:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Exciting gaan. Je ziet nu wel weer wat je daar aantreft.![]()
Ohja?quote:Op zondag 13 maart 2005 03:57 schreef SanCoTec het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook leuke mensen ontmoet ik daar jah
volgende keer beterquote:Op zondag 13 maart 2005 03:56 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Tis gewoon een vuile kuthoer
maar wrom moest ik vliefd op dr worden
Ik zeg net al tegen je, je weet waar het isquote:Op zondag 13 maart 2005 03:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een jezusgoed idee.
Chocolaaaaaa is goed.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:58 schreef Bauhaus het volgende:
[..]
Biertje,
of liever een bord zuurkool met chocolaesuas
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:58 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Ik zeg net al tegen je, je weet waar het is
Nog heel erg jong dusquote:Op zondag 13 maart 2005 03:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En ik 24! Ja! Wrijf het er maar weer in!![]()
Anders doe je net zoals ik gister avond, en dat vertel ik niet op een forum maar alleen op msnquote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 04:00 schreef Twinkeltwin het volgende:
Lekkere vette patatjes met mega veel zout![]()
Oh, die ken ik niet.quote:Op zondag 13 maart 2005 04:00 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Praten met jezelf
Ik denk niet dat jij ze kent, ze is vandaag 18 geworden en niet dikkig
Wromnie?quote:Op zondag 13 maart 2005 04:01 schreef Bauhaus het volgende:
Ik kruijg geen patattne :/
Moe je komen halenquote:Op zondag 13 maart 2005 04:01 schreef Bauhaus het volgende:
Ik kruijg geen patattne :/
Ik ken er eentje. En dat is de dochter van de broer van mijn moeder.quote:Op zondag 13 maart 2005 04:01 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Mijn god ik ken alleen maar breezahs
Ik zeg toch niets.quote:Op zondag 13 maart 2005 04:02 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Wat zei ik nu over alleen op msn lullen
Herr von Trapp!quote:Op zondag 13 maart 2005 04:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Was weer bijna vvan de trapp gevallen
Wij moeten de trap nog op zien te komen.quote:Op zondag 13 maart 2005 04:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Was weer bijna vvan de trapp gevallen
Gelukt!quote:Op zondag 13 maart 2005 04:03 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga *nu* naar de wc.
Heb je er nou een foto van gemaakt?quote:Op zondag 13 maart 2005 04:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar kotsen was lekker
Blijkbaar toch wel.quote:Op zondag 13 maart 2005 04:05 schreef RavenShield het volgende:
Typen wil ook al niet meer zo goed, denk je wel?
Dan moet je bij michiel zijn, die maakt er fotos vanquote:Op zondag 13 maart 2005 04:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heb je er nou een foto van gemaakt?
nopquote:Op zondag 13 maart 2005 04:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heb je er nou een foto van gemaakt?
Wie?quote:Op zondag 13 maart 2005 04:06 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Dan moet je bij michiel zijn, die maakt er fotos van
Gelukkig hebben we nu dit geweldige forum dat heel erg leuk is!!!!quote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 04:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu dit geweldige forum dat heel erg leuk is!!!!
Glas water ondersteboven drinken, helpt echt.quote:Op zondag 13 maart 2005 04:09 schreef Twinkeltwin het volgende:
Oke, na een viandel, patat en een halve liter water heb ik nu de hik![]()
mja, soort frikadel maar dan met krokant korstje ofzoquote:Op zondag 13 maart 2005 04:10 schreef RavenShield het volgende:
viandel?
quote:Op zondag 13 maart 2005 04:12 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
mja, soort frikadel maar dan met krokant korstje ofzo
Na het hard indrukken van mn luchtpijp is t wwer overquote:Op zondag 13 maart 2005 04:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Glas water ondersteboven drinken, helpt echt.
Alleen is de kans wel groot dat je dan moet kotsen denk ik.
En hoe doe je dat dan met de zwaartekracht enzo?quote:Op zondag 13 maart 2005 04:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Glas water ondersteboven drinken, helpt echt.
Alleen is de kans wel groot dat je dan moet kotsen denk ik.
Dat helpt echt tegen alles, als je maar hard en lang genoeg drukt.quote:Op zondag 13 maart 2005 04:13 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Na het hard indrukken van mn luchtpijp is t wwer over![]()
Je zou zo rapper kunnen worden.quote:Op zondag 13 maart 2005 04:10 schreef Bauhaus het volgende:
En ik zit te proesten vant hoesten
Gewoon voorover bukken.quote:Op zondag 13 maart 2005 04:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan met de zwaartekracht enzo?
En versterkt het orgasmequote:Op zondag 13 maart 2005 04:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat helpt echt tegen alles, als je maar hard en lang genoeg drukt.
Goh ik gister ookquote:Op zondag 13 maart 2005 04:14 schreef tommytheman het volgende:
Mwaa, ik ben stronken
Kan je dat ook met illustraties toelichten?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 04:16 schreef Murray het volgende:
[..]
Kan je dat ook met illustraties toelichten?
Ik vind het e.a. nu wat vaag namelijk.
Ga je mijn winnende staatlot van mij jatten ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2005 04:18 schreef Biancavia het volgende:
Had ik al verteld dat ik rijk ging worden trouwens?
Nou, bier plus hasj = dronken en dat dus...quote:
Ook?quote:Op zondag 13 maart 2005 04:19 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Nou, bier plus hasj = dronken en dat dus...
daarom!
Nee.quote:Op zondag 13 maart 2005 04:19 schreef Murray het volgende:
[..]
Ga je mijn winnende staatlot van mij jatten ofzo?
U bedoelt?quote:Op zondag 13 maart 2005 04:23 schreef Mendelevium het volgende:
ow en dat dayzers ding is vervelend!!!!~~~!!!~!!tilde!!
quote:Op zondag 13 maart 2005 04:29 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Dat ding...
Je weet wel...
Duh...
enzo..![]()
spemquote:Op zondag 13 maart 2005 04:32 schreef Biancavia het volgende:
Ej, Mendeldinges jij bent nieuw!
Ik weet een veel leuker vorum. ! *KLIK HIER!*![]()
![]()
nou, ik ben hier nog nooit geweest hoor!!!quote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 04:34 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
nou, ik ben hier nog nooit geweest hoor!!!![]()
![]()
of toch wel???![]()
hmm...
Wist jhe dat jouw hond 4 ballen in z'n mond heeft??quote:
Neeee, da's Augie!quote:Op zondag 13 maart 2005 04:37 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Wist jhe dat jouw hond 4 ballen in z'n mond heeft??
of vijf??
joh, zo zie je maar hoe nieuw ik ben...quote:Op zondag 13 maart 2005 04:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Neeee, da's Augie!
Mijn hond is dood.
Je zei vijf!!!quote:Op zondag 13 maart 2005 04:40 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
joh, zo zie je maar hoe nieuw ik ben...![]()
gehgeh...quote:
Whehehe. Vok!ken natuurlijk!quote:Op zondag 13 maart 2005 04:43 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
gehgeh...
morgen downtime, wat ga jhij doen??
![]()
Van wie ben jij d'r eentje?quote:Op zondag 13 maart 2005 04:46 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
spammert!!!
k ga slapen, vok! ze!
![]()
Juist! En dat je vrienden dan de volgende dag moeten vertellen hoe je aan die blauwe plekken en krassen komt.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:57 schreef Tarmelane het volgende:
Als je dronken bent ga je toch in lantarenpalen klimmen, jezelf laten zakken, iemands hulp in roepen die je optilt, dan val je weer met je kin tegen het net wat dikkere gedeelte onderaan de lantarenpaal, begeef je je naar de bosjes toe waarop een maat van je vraagt of je er door heen wilt huppelen, struikel je over het prikkeldraad dat je wel zag maar niet op tijd op kon reageren, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |