uhh ja, zoiets maar er zijn vooral ook veel mensen die totaal niet jaloers zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en wat is het onderwerp? wij zijn jaloers op Stefan..?
(vergeten te posten)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:40 schreef Jose1986 het volgende:
[..]
uhh ja, zoiets maar er zijn vooral ook veel mensen die totaal niet jaloers zijn natuurlijk.![]()
Anders ik wel!! Zullen we maar samen gaan dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Precies, ik zou best met hem willen ruilen.
Ben je ook echt van plan om weg te gaan dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Afscheid nemen van Nederland vind ik niet zo'n probleem, eerder een verlossing.
Ja. Als er een goede mogelijkheid is wel. Jij?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:33 schreef Jose1986 het volgende:
[..]
Ben je ook echt van plan om weg te gaan dan?
Idd als de mogelijkheid er is. En ik wil eerst m'n opleiding afmaken natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja. Als er een goede mogelijkheid is wel. Jij?
inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:42 schreef steve2003 het volgende:
en StefanP, we willen weer foto's of iets van je horen![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
2 weken heerlijk genoten van de mooie omgeving en de mooie taal.
Dat heeft geen enkele student hier (tenzij de ouders het betalen natuurlijk).quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik zou maar wat graag als arts in de VS me vestigen, maar je moet de examens van de amerikaanse artsenstudie Step 1-3 overdoen en nog een aantal duizend $ neerleggen, wat ik nu niet heb..
M.a.w. als iemand andere standpunten dan jou heeft, dan loopt 'ie te blaten. Hulde aan dit 20-jarige studentje dat nog niets van de wereld weet. Journalisten (in spé): zoooo onbevooroordeeld. Is SCH je grote voorbeeld?quote:En dat iets interessant is betekent nog niet dat je het meteen ook met hun standpunten eens moet zijn.
StefanP loopt bijvoorbeeld als een kip zonder kop rond te blaten op fok.
Kom terug naar PTA wij willen ZEKER weten jou foto's wel zien dat weet je!!!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef StefanP het volgende:
@PLAE@:
[..]
M.a.w. als iemand andere standpunten dan jou heeft, dan loopt 'ie te blaten. Hulde aan dit 20-jarige studentje dat nog niets van de wereld weet. Journalisten (in spé): zoooo onbevooroordeeld. Is SCH je grote voorbeeld?
Dat dit topic maar gauw vol mag zijn, ik ben de USA bashers beu en heb geen behoefte meer om hier nog leuke foto's en verhalen te posten.
StefanP.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef StefanP het volgende:
@PLAE@:
[..]
M.a.w. als iemand andere standpunten dan jou heeft, dan loopt 'ie te blaten. Hulde aan dit 20-jarige studentje dat nog niets van de wereld weet. Journalisten (in spé): zoooo onbevooroordeeld. Is SCH je grote voorbeeld?
Dat dit topic maar gauw vol mag zijn, ik ben de USA bashers beu en heb geen behoefte meer om hier nog leuke foto's en verhalen te posten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:59 schreef popolon het volgende:
[..]
StefanP.
Maar dat is jouw manier van posten en is ook niet erg, maar dan kun je zulke kinderachtige posts verwachten, vergeet niet dat half fok nog steeds schaamhaarloos en acné rijk is.
meneer is op z'n pikkie getraptquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef StefanP het volgende:
@PLAE@:
[..]
Dat valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat is zo voor de meerderheid van de usa gangers op dit forum.
Nee jij bent er ook geen voorbeeld van en maartena ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch?
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken maar ik wil wel even reageren als 't mag.
Op veel gebieden is NL gewoon waardeloos. Je verdient niks, belastingen zijn torenhoog, politici zijn vaatdoeken, criminaliteit wordt niet bestraft, presteren is fout, enz. Als het in een topic over deze items gaat dan zal ik niet nalaten om dit aan te kaarten of om aan te geven dat het veel beter kan. Maar ja, dat mag je natuurlijk niet zeggen hè. Ook weer zo typisch heikneuterig Nederlands. Bek houden en stug de andere kant op kijken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:27 schreef PLAE@ het volgende:
jou geblaat is het eeuwige gebash op Nederland en gepronk met je eigen situatie overal en nergens wanneer het totaal niet aan de orde is in een topic.
Iets wat de waarheid is, maar dat mensen niet realiseren omdat ze hun hele leven al in dat keurslijf worden gedrukt. Omdat ze het idee hebben dat het maar 'normaal' is, is het absoluut niet overbodig om ze soms te wijzen op het feit dat het ook heel anders kan en dat je niet gedwongen in een grauw, grijs (figuurlijk) land van eenheidsworst en ijzeren regels hoeft te wonen.quote:edit: die dus elke gelegenheid proberen aan te grijpen om ons Nederlanders te vertellen vanuit de usa hoe slecht wij het hier hebben en doen en hoe goed jullie het daar hebben en doen.
Ik heb al de tijd die ik in NL woonde al hard afgegeven op het in mijn ogen walgelijke burgertje pesten, de bekrompenheid, kortzichtigheid en afgunst, dus van "dan opeens" is absoluut geen sprake. Godzijdank was ik van mijn 7e tot mijn 17e het land uit en nu vanaf mijn 29e weer. Je komt er zelf wel achter als je student-af bent, er valt helemaal niks aan te doen omdat het land door en door rot is. Half Nederland stemt straks weer lekker op dezelde pruts partijen waardoor er geen ruk verandert. Belastingen blijven torenhoog, woningen blijven onbetaalbaar, criminelen en allochtonen zijn heilig, enz, enz ad nauseum. De enige ontsnapping is om het land te verlaten, maar daar kom je zelf ook nog wel eens achter als je je eerste auto, loonstrookje, verzekering e.d. krijgt of een huis of zelfs maar huurwoning gaat zoeken. Ik weet donders goed hoe het beter kan, maar probeer jij dat maar eens veranderd te krijgen. Ik ga mijn leven niet vergooien door op een nog net te betalen flatje 3 hoog te zitten, door als gemotiveerde, hoogopgeleide voor een hongerloontje te werken, door 75% van mijn geld af te dragen aan een verkwistende overheid en een leger mensen dat niet wil werken, noem maar op. Ze zoeken het maar uit, deze jongen maakt zelf wel iets van zijn leven zonder dat een legioen nutteloze ambtenaren voor hem bepalen wat hij mag doen en laten.quote:Wat mij betreft ben je dan vooral een schijtbak 1e klas dat je niet de ballen had om als je het hier zo slecht vond er iets aan te doen. Maar wel te verhuizen en dan opeens het hoogste woord te voeren over hoe het wel moet.
Sorry, maar ik heb hier nog nooit iemand horen zeggen "PLAE@, jongen, wat heb jij het slecht daar in Nederland"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
meneer is op z'n pikkie getrapt![]()
jou geblaat is het eeuwige gebash op Nederland en gepronk met je eigen situatie overal en nergens wanneer het totaal niet aan de orde is in een topic.
edit: die dus elke gelegenheid proberen aan te grijpen om ons Nederlanders te vertellen vanuit de usa hoe slecht wij het hier hebben en doen en hoe goed jullie het daar hebben en doen. Wat mij betreft ben je dan vooral een schijtbak 1e klas dat je niet de ballen had om als je het hier zo slecht vond er iets aan te doen. Maar wel te verhuizen en dan opeens het hoogste woord te voeren over hoe het wel moet.
overigens word ik geen journalist en ben ik heerlijk subjectief
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:28 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Ik woon al meer dan 15 jaar in de USA, heb het heel moeilijk gehad (ben zelfs echt homeless geweest, etc.) maar heb m'n leven voor elkaar hier. Ik wil NOOIT meer terug naar Nederland of Europa. Ik heb geen hekel aan Nederland, mijn attitude toward Nederland is: indifference, onverschillig.
Dus ik ben een van die gasten die Nederland verlaten heeft en ook niet meer terugkomt, (kan ik ook niet, want ik heb het Nederlanderschap opgegeven toen ik het Amerikaanse burgerschap aannam.)
Ik zie toch echt vloeiend geschreven Nederlands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 04:39 schreef StefanP het volgende:
How did you end up in the USA? School/work/significant other? Was it always your intention never to return? Do you still have relatives in the Netherlands? What's the story behind your being homeless for a while, if you don't mind sharing it?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 05:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
We hebben hier toch geen behoefte aan zwervers.
Dank je voor je sollicitatie, maar ik denk dat je qua algemene ontwikkeling nog iets tekort schiet om je daarvoor te kwalificeren; probeer het later nog eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 06:34 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Maar wel aan LOSERS, zo te zien!!!
Ik was 18 jaar oud, 12 dagen na m'n middelbare school diploma uitreiking meteen naar NYC verhuisd. Het was dus nooit echt m'n intentie om naar NYC/USA te gaan, ik wilde naar Parijs (nu hoeft dat echt niet meer). De minuut dat ik in NYC aankwam werd ik verliefd op die stad, daarna besloot ik wat meer tijd in Amerika door te brengen (buiten NYC) en werd ik verliefd op het land zelf. De homelessness was een periode in mijn leven, teveel partying, etc. ik raakte m'n baan kwijt, m'n huis, alles, door de minimum sociale voorzieningen, willingness to work any job kwam m'n leven weer in orde, m'n eerste baan was bloemenverzorger in L.A. daarna andere kansen gekregen en nu werk ik voor Shoah, ben bijna klaar met m'n bachelors en ben bezig met medical school applications, etc. Ik wist op het moment dat ik aankwam in NYC dat ik Amerika nooit meer wilde verlaten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 04:39 schreef StefanP het volgende:
How did you end up in the USA? School/work/significant other? Was it always your intention never to return? Do you still have relatives in the Netherlands? What's the story behind your being homeless for a while, if you don't mind sharing it?
Sorry, ik kan alleen niet zo goed tegen impulsievelingen die hun leven verkloten. That just g'naws at me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:03 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
What a dumb reply!! Ben je altijd zo saai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |