uhh ja, zoiets maar er zijn vooral ook veel mensen die totaal niet jaloers zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en wat is het onderwerp? wij zijn jaloers op Stefan..?
(vergeten te posten)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:40 schreef Jose1986 het volgende:
[..]
uhh ja, zoiets maar er zijn vooral ook veel mensen die totaal niet jaloers zijn natuurlijk.![]()
Anders ik wel!! Zullen we maar samen gaan dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Precies, ik zou best met hem willen ruilen.
Ben je ook echt van plan om weg te gaan dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Afscheid nemen van Nederland vind ik niet zo'n probleem, eerder een verlossing.
Ja. Als er een goede mogelijkheid is wel. Jij?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:33 schreef Jose1986 het volgende:
[..]
Ben je ook echt van plan om weg te gaan dan?
Idd als de mogelijkheid er is. En ik wil eerst m'n opleiding afmaken natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja. Als er een goede mogelijkheid is wel. Jij?
inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:42 schreef steve2003 het volgende:
en StefanP, we willen weer foto's of iets van je horen![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
2 weken heerlijk genoten van de mooie omgeving en de mooie taal.
Dat heeft geen enkele student hier (tenzij de ouders het betalen natuurlijk).quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik zou maar wat graag als arts in de VS me vestigen, maar je moet de examens van de amerikaanse artsenstudie Step 1-3 overdoen en nog een aantal duizend $ neerleggen, wat ik nu niet heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |