abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:34:24 #1
107760 OoDaniëlOo
Altijd even lief...
pi_25489290
Weet echt niet meer wat ik hier mee aan moet. Heb sinds kort een vaste relatie met een meisje... Alles is helemaal leuk behalve op sexueel vlak...

Zij is aangerand in het verleden en heeft daardoor een behoorlijke aversie van sex gekregen. Ze vindt het gewoon ech niet leuk om te doen. Maakt niet uit wat alles vindt ze niet echt leuk.

Ik daarentegen heb het omgekeerde. Ik vind sex helemaal geweldig en kan ook echt niet zonder.

Nu probeer ik me altijd in te houden en rekening met haar te houden. Ik vind haar echt helemaal geweldig en heb niet eens zin om sex met een meisje te hebben die het eigenlijk niet leuk vindt.

Maar ik kan mn frustraties gewoon niet voor me houden. Ik blijf erover zeiken totdat we er beide ziek van zijn. Zij ziet mij als een sex-verslaafde ik vind dat overdreven. Ik zie haar 1 a 2 keer in de week en misschien egoistisch (of niet???) verwacht dan ook sex. Zij vindt mij overdrijven.

Denk dat ik het nu trws al flink verpest heeft dus waarschijnlijk heeft het al geen zin meer, maar wat moet ik hier nou mee...

Aan ene kant wil ik haar graag begrijpen en het wat rustiger aan doen aan andere kant is het gewoon een basisbehoefte van me.

Toen ik vrijgezel was had ik gewoon een stuk meer sex dan nu en t zou toch andersom moeten zijn
Raadsel: Het is christelijk, tegen abortus, zit in de sex addicts crew en heeft zich ongelovelijk hard laten uitwonen door WeirdMicky?
pi_25489375
Zelfkastijding is een duidelijk onderdeel van jouw leven.

Waarom willen mensen toch altijd rechthoekige blokken in stervormige gaatjes stoppen?
En waarom nog méér wanneer die stervormige gaatjes nog nauwer zijn dan normaal?
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:40:37 #3
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25489383
Heel simpel, jullie matchen niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:46:11 #4
107760 OoDaniëlOo
Altijd even lief...
pi_25489457
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:39 schreef Bombie het volgende:
Zelfkastijding is een duidelijk onderdeel van jouw leven.

Waarom willen mensen toch altijd rechthoekige blokken in stervormige gaatjes stoppen?
En waarom nog méér wanneer die stervormige gaatjes nog nauwer zijn dan normaal?
Ik weet ook niet waarom dat zo is, maar t is nou eenmaal zo...

Mn verstand zegt wel van laat dr gewoon gaan je vindt sowieso iemand anders...
Alleen mn gevoel zegt probeer het nog even, misschien lukt het je om je even in te houden en 'het' gewoon langzaam op te bouwen...

Verliefd zijn is kut!
Raadsel: Het is christelijk, tegen abortus, zit in de sex addicts crew en heeft zich ongelovelijk hard laten uitwonen door WeirdMicky?
pi_25489502
Je 'verwacht sex'?

Heel veel fouter gaat het echt niet worden hoor.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:50:31 #6
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_25489503
Jullie lijken wel complete tegenpolen op dat gebied.

Ik vraag me af: heeft ze alles mbt die aanranding wel helemaal verwerkt? Want het lijkt erop of ze daardoor alles mbt seks afkaatst.
Heeft ze zelf ook geen last van die reactie?
Wíl ze geen seks of kán ze er voor haar gevoel niet van genieten omdat ze eens aangerand is?
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:51:51 #7
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25489521
Dumpen, heb je niks aan.
pi_25489562
allebei andere wensen, wat er ook aan ten grondslag mag liggen, en mij lijkt het dus dat zoiets gewoon niet werkt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_25489563
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:40 schreef Moonah het volgende:
inderdaad. Dit gaat niet werken en dit wil je ook niet. Een vriendin met dit soort problemen moet je gewon niet hebben. Laat haar eerst haar problemen maar oplossen voordat ze uberhaupt aan relaties denkt.

Je krijgt er alleen maar ellende van als je hiermee doorgaat.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:55:42 #10
88900 jvnkie
Old Skool Rocker
pi_25489570
Zo'n 20 jaar geleden heb ik me bijna vier jaar ingehouden voor zo'n type meisje.. achteraf helemaal voor nix! Op een gegeven moment had ze er geen zin meer in.. en ik zat daar met mijn goed fatsoen.
Als ik het nu over moest doen: "Gelijk dumpen die hap!"
Klinkt hard.. maar ik zou er niet meer in trappen.. Van de andere kant kan ik jouw gevoel ook wel begrijpen.. ik was toen ook verliefd en probeerde ondanks het chronische tekort aan fysieke 'liefde' toch om haar zo gelukkig mogelijk te maken.... Verliefdheid verandert een brein in pudding..
Women.. I just can't seem to trust any creature that can bleed for a whole week every month(!!) and still doesn't f*ckin' die!
pi_25489582
als je er steeds over begint en een discussie aanwakkert over waarom ze niet wilt, werkt dat alleen maar averechts en duurt het nog langer. gewoon een tijdje laten rusten en haar eventueel helpen met het verwerken van haar aanranding.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:00:22 #12
107760 OoDaniëlOo
Altijd even lief...
pi_25489632
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:50 schreef Natalie het volgende:
Jullie lijken wel complete tegenpolen op dat gebied.

Ik vraag me af: heeft ze alles mbt die aanranding wel helemaal verwerkt? Want het lijkt erop of ze daardoor alles mbt seks afkaatst.
Heeft ze zelf ook geen last van die reactie?
Wíl ze geen seks of kán ze er voor haar gevoel niet van genieten omdat ze eens aangerand is?
We zijn ook echt tegenpolen op dat gebied. En ik begrijp haar echt wel... Alleen dan gaat het een paar uur goed om me in te houden en daarna loopt mn irritatie ontzettend hoog op. Ze heeft het denk ik idd niet goed verwerkt. Ze wil afentoe wel sex (naar mijn gevoel te weinig, zij vindt dat wel meevallen) maar bij echte penetratie kan ze niet echt genieten. Ik vind t ook zo dubbel, ze vindt het aan de ene kant echt niet leuk aan de andere kant komt ze wel klaar.
Zij vindt het zelf geen probleem om weinig sex te hebben en snapt mijn irritatie dan ook helemaal niet. Ik daarentegen snap haar tot op een zeker niveau maar weet niet wat ik er mee moet.

Ik voel me ook best vaak schuldig omdat ik mn bek niet gewoon kan houden. Verder is het ook zo dat ik graag intiem met haar wil zijn, dus niet puur om het neuken maar juist omdAT het iets moois hoort te zijn wat je samen doet...
pi_25489636
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:50 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Je 'verwacht sex'?

Heel veel fouter gaat het echt niet worden hoor.
fouter!!??? -> ik zou eerder zeggen normaler!

Ik vind sex toch wel erg vanzelfsprekend in een relatie. Anders is het ook geen relatie, maar een normale vriendschap.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:00:49 #14
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_25489643
Tja, of je het nou wilt of niet, maar goeie sex is toch een vitaal onderdeel van een relatie. Dus als er na een paar maanden (?) echt geen vooruitgang zit op dit gebied kan je er volgens mij beter mee stoppen en goede vrienden blijven/worden. Dat is iig veel beter dan de frustratie veels te hoog te laten oplopen...want dat hou je toch nooit vol
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_25489674
Volgens mij gaat het niet werken.. Ik kan me voorstellen dat haar eerst sexuele ervaring geen pretje was. Hoe meer jij je nu opdringt hoe meer afkeer zij krijgt.

Probeer er met haar rustig over te praten. Als je echt 100% voor die meid gaat, geef haar dan de tijd die ze nodig heeft.. Steun haar ipv jezelf op te dringen.
pi_25489678
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:51 schreef ShaoliN het volgende:
Dumpen, heb je niks aan.
Juist
Jupiler is goed
pi_25489680
Als haar aversie tegen sex door de aanranding komt vind ik het voor haar nog rotter dan voor jou. Ik denk dat ze op een of andere manier in het reine moet zien te komen met het verleden. Of dat met of zonder jou is, da's aan jullie. Het zou natuurlijk mooi zijn als je haar de tijd geeft om het uit te zoeken, maar zou je ook prima kunnen begrijpen wanneer je er een punt achter zet.
Kortom, the usual.
pi_25489683
Klassiek conditioneren die hap.
Nu associeert ze sex met iets vervelends, je moet ervoor zorgen dat dat iets prettigs wordt, geef dr ontspanningsoefeningen (of lekker snoep, haar favo muziek weet ik t) terwijl je langzaam de intensiteit opschroeft.
Dat is de manier waarop er met angststoornissen wordt opgegaan...
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:04:26 #19
107760 OoDaniëlOo
Altijd even lief...
pi_25489700
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:56 schreef ioor het volgende:
als je er steeds over begint en een discussie aanwakkert over waarom ze niet wilt, werkt dat alleen maar averechts en duurt het nog langer. gewoon een tijdje laten rusten en haar eventueel helpen met het verwerken van haar aanranding.
Dat is het dus precies! Ik weet dit maar al te goed en toch blijf ik doorzeiken. Het is gewoon moeilijk om haar de tijd te geven. En het is dus niet zo dat we nooit sex hebben maar ik vind het te weinig. Als ik haar bv 2 keer in de week zie vind ik t niet raar om het daarvan 1 keer te doen. Verder is die aanranding toch wel hele tijd geleden (5 jaar) en heb ik geen id hoe ik haar daarmee moet helpen...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:05:21 #20
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_25489718
Zoek er eentje bij voor de sex!
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_25489753
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:04 schreef OoDaniëlOo het volgende:
Dat is het dus precies! Ik weet dit maar al te goed en toch blijf ik doorzeiken. Het is gewoon moeilijk om haar de tijd te geven. En het is dus niet zo dat we nooit sex hebben maar ik vind het te weinig. Als ik haar bv 2 keer in de week zie vind ik t niet raar om het daarvan 1 keer te doen. Verder is die aanranding toch wel hele tijd geleden (5 jaar) en heb ik geen id hoe ik haar daarmee moet helpen...
Het hoeft niet allemaal van jouw kant te komen. Als jij om haar geeft geef je haar de tijd, als zij om jou geeft gaat ze er mee aan de slag.
Kortom, the usual.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:10:33 #22
107760 OoDaniëlOo
Altijd even lief...
pi_25489779
Probleem is ook dat ze zelf niet weet wat er 'mis' met haar is. Ze loopt bij hulpinstanties, maar heb niet echt t id dat t werkt. Verder weet ik dat ze niet gelukkig met dr zelf is, terwijl ik echt het omgekeerde ben.

Ik vind het ook moeilijk om me in haar in te leven, aangezien ze voor mijn gevoel alles heeft. Goede opleiding lieve ouders, lieve vriendinnen... Maar zij voelt dat niet... Als ik eerlijk ben heb ik soms het gevoel dat ze niet voelt en dat doet me best verdriet.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:12:59 #23
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_25489802
quote:
Daar ben ik het mee eens
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2005 @ 15:18:13 #24
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_25489885
1 keertje toch doen, en dan met veel beleid voor haar. zodat ze het leuk gaat vinden.
:')
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:18:47 #25
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_25489894
quote:
Nou nee.. daar ben ik het niet mee eens hoor Moonah !!
Of hij houdt zich in, brengt geduld op en werkt langzaam aan naar een hopelijk beter sex-leven met dit meisje.
Of hij kapt gewoon met deze relatie en zoekt iemand die hem blauw neukt.

Niet matchen geloof ik niet. Zo te lezen heeft ie het allemaal leuk met 'r!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')