Ik weet ook niet waarom dat zo is, maar t is nou eenmaal zo...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:39 schreef Bombie het volgende:
Zelfkastijding is een duidelijk onderdeel van jouw leven.
Waarom willen mensen toch altijd rechthoekige blokken in stervormige gaatjes stoppen?
En waarom nog méér wanneer die stervormige gaatjes nog nauwer zijn dan normaal?
inderdaad. Dit gaat niet werken en dit wil je ook niet. Een vriendin met dit soort problemen moet je gewon niet hebben. Laat haar eerst haar problemen maar oplossen voordat ze uberhaupt aan relaties denkt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:40 schreef Moonah het volgende:
Heel simpel, jullie matchen niet.
We zijn ook echt tegenpolen op dat gebied. En ik begrijp haar echt wel... Alleen dan gaat het een paar uur goed om me in te houden en daarna loopt mn irritatie ontzettend hoog op. Ze heeft het denk ik idd niet goed verwerkt. Ze wil afentoe wel sex (naar mijn gevoel te weinig, zij vindt dat wel meevallen) maar bij echte penetratie kan ze niet echt genieten. Ik vind t ook zo dubbel, ze vindt het aan de ene kant echt niet leuk aan de andere kant komt ze wel klaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:50 schreef Natalie het volgende:
Jullie lijken wel complete tegenpolen op dat gebied.
Ik vraag me af: heeft ze alles mbt die aanranding wel helemaal verwerkt? Want het lijkt erop of ze daardoor alles mbt seks afkaatst.
Heeft ze zelf ook geen last van die reactie?
Wíl ze geen seks of kán ze er voor haar gevoel niet van genieten omdat ze eens aangerand is?
fouter!!??? -> ik zou eerder zeggen normaler!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:50 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Je 'verwacht sex'?
Heel veel fouter gaat het echt niet worden hoor.![]()
Juistquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:51 schreef ShaoliN het volgende:
Dumpen, heb je niks aan.
Dat is het dus precies! Ik weet dit maar al te goed en toch blijf ik doorzeiken. Het is gewoon moeilijk om haar de tijd te geven. En het is dus niet zo dat we nooit sex hebben maar ik vind het te weinig. Als ik haar bv 2 keer in de week zie vind ik t niet raar om het daarvan 1 keer te doen. Verder is die aanranding toch wel hele tijd geleden (5 jaar) en heb ik geen id hoe ik haar daarmee moet helpen...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:56 schreef ioor het volgende:
als je er steeds over begint en een discussie aanwakkert over waarom ze niet wilt, werkt dat alleen maar averechts en duurt het nog langer. gewoon een tijdje laten rusten en haar eventueel helpen met het verwerken van haar aanranding.
Het hoeft niet allemaal van jouw kant te komen. Als jij om haar geeft geef je haar de tijd, als zij om jou geeft gaat ze er mee aan de slag.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:04 schreef OoDaniëlOo het volgende:
Dat is het dus precies! Ik weet dit maar al te goed en toch blijf ik doorzeiken. Het is gewoon moeilijk om haar de tijd te geven. En het is dus niet zo dat we nooit sex hebben maar ik vind het te weinig. Als ik haar bv 2 keer in de week zie vind ik t niet raar om het daarvan 1 keer te doen. Verder is die aanranding toch wel hele tijd geleden (5 jaar) en heb ik geen id hoe ik haar daarmee moet helpen...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:40 schreef Moonah het volgende:
Nou nee.. daar ben ik het niet mee eens hoor Moonah !!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:40 schreef Moonah het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |