Zondag zit er altijd als een zombie achter de PC bij. Zonder ook maar werkelijk waar iets nuttigs te doen. Dag erna weet ik niet meer wat ik heb gedaan...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Ja nogal en dan loop je weg en dan weet je weer wat je gaat doen Ik zit zo 3 uur achter een pc en als ik me dan later afvraag wat ik nou heb gedaan kom ik meestal uit op "nix " Geestdodend een PC met internet je word er sloom van depri als je er te lang achterzit en er gaat vanalles pijn doen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step. Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
Op zaterdag 12 maart 2005 14:38 schreef SanyoSoft het volgende: ja...ik word tegengehouden in mijn ontwikkeling doordat internetten mn hersenen min of meer uitschakelt.