Ja, tis maar TV hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:18 schreef Monticola het volgende:
Haha tjong, ik vind d'r ook knap hoor..
Maar jullie zijn nu wel erg kansloos bezig..
Wil je dat echt weten?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:53 schreef Orginial het volgende:
@t Jorien: Van welk koppel kunnen we nog veel gaan verwachten?![]()
Boek? Welk boekquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:30 schreef jorienpe2 het volgende:
heeft iemand t boek al? wij hebben d'r allemaal 1 gekregen en ik vind 'm prachtig!
Aha, okéquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:55 schreef jorienpe2 het volgende:
-ik heb gepoogd hindi te leren (niet echt gelukt trouwens), omdat ik dacht dat we van bombay naar peking zouden gaan, kwam d'r vlak voordat we weggingen achter dat we in peking zouden starten en heb toen nog n poging gewaagt (zelfs boekje met chinees meegenomen in t vliegtuig!) maar t chinees heeft 4 tongvallen die voor mij allemaal op elkaar lijken en wat mij dus echt NIET lukte, daarnaast studeerde ik ook nog gewoon voordat we weg gingen en ik had dus ook nog gewoon tentamens en alle andere studenten-dingen, daardoor bleef d'r ook niet zoveel tijd over, moest bovendien ook nog aan m'n conditie werken
Lijkt mij ook wel... maar ik zat me af te vragen, stel je voor dat je écht een megabedrag aangeboden krijgt, hebben ze dat ook dicht zitten, dat je dat dan terug moet betalen of zo? Want anders, als iemand heel hoog biedt, word je toch wel een beetje verleidquote:- er staat n geldboete op het verklappen van dingen. lijkt me vrij logisch trouwens
Zag hem vandaag liggen bij de boekhandel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:30 schreef jorienpe2 het volgende:
heeft iemand t boek al? wij hebben d'r allemaal 1 gekregen en ik vind 'm prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |