minpuntje bedoel jequote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef keijz het volgende:
Manja vond trouwens Reinier en Clarinca (O+) het leukste koppel van PE1.. pluspuntje voor Manja dus
ik vind hem prachtig hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:00 schreef jorienpe2 het volgende:
wat vinden jullie trouwens van mijn foto? 't is gelukt, wel zonder fok-bord, maar is dit bewijs genoeg?
geen stomme vraag hoor elfje, wil ik ook wel wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:05 schreef haagse_elfje het volgende:
@ Jorien ja stom vraagje maareh is Roosjenou nog een beetje aardig ?
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef haagse_elfje het volgende:
zie je wel![]()
![]()
![]()
ach ben lichtelijk fan van haar
?We?? Spreek voor jezelf!quote:[b]
@ jorien: we hebben het hier niet zo op die nederlandse presentator. Hoe kwam die bij jou over?
Ja en Roos rijmt op doos....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:41 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb het ook niet zo zitten met die Art als je zijn letters doorelkaar gooit heb je ook rat
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je mischien zelf ook messenger ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef jorienpe2 het volgende:
wij hebben nog geen enkele aflevering gezien, niks, noppes. nada, extra info geef ik graag, maar morgenavond ben ik niet bij internet in de buurt, dus dat wordt dan wel pas maandag. je reist natuurlijk samen met de cameraman, maar het meeste contact hda ik toch echt gewoon met rinck, met hem heb ik gereist en beslissingen genomen als dat moest, de camera registreert alleen. ik zeg niks over welk koppel jullie nog wat kunnen verwachten, dat moet je zelf maar zien. en ik heb gewoon nooit blind leren typen en ben verder gewoon niet zo compu-minded, vind internet leuk en handig voor email, dit soort dingen en dingen opzoeken, maar verder... nee, comnputers zijn niet m'n hobby
Déal men.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:13 schreef haagse_elfje het volgende:
als ik volgend jaar mee doe en doorheen kom mag je wel met mij msnen Orgi
ik zou het maar ff opnemen :pquote:Op zondag 13 maart 2005 02:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kom er net achter dat ik het morgen niet kan zien. Wordt het nog herhaald of moet ik het opnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |