Alsof ze in China een tekort hebben aan textiel, had Rienk een beetje van de Beerenburg gesnoept ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2005 19:54 schreef MissX het volgende:
gatver echt ranzig dat die Rink ze shirt ging geven
Volgende week die Kris met z'n pa.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi die homo's eruit.
Ach ja, die Belgen hebben wel leuke mensen er tussen zitten. Gelukkig waren die S&S totaal niet in beeld.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat met die geslachte kip![]()
![]()
en met die badmuts
![]()
![]()
Maar wat mij wel irriteert is dat we voor zeker 2/3'e van de tijd naar Belgen zitten te kijken
Wel mooi dat die zeiknichten weg zijn![]()
Het nadeel als koppels, zoals bijvoorbeeld S&S, in het begin niet of nauwelijks in beeld komen kan zijn dat ze nog ver gaan komen. Dan komen ze namelijk later nog wel genoeg in beeld.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach ja, die Belgen hebben wel leuke mensen er tussen zitten. Gelukkig waren die S&S totaal niet in beeld.
Steven & Sofie. Ik heb ze niet gemist.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:43 schreef --Globe-- het volgende:
Je zag wel erg weinig van die Sofie en Sthephan.. dat vond ik wel jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |