Ik schrok me rot!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:29 schreef BVO het volgende:
Ik kom er maar niet uit..
Zie er 2, iemand die de derde ziet????
http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
Ik kende hem ook al,maar toch schrik ik elke keer weer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:01 schreef BVO het volgende:
Ik zag die link op hethindforum
en vond hem wel aardig.
.
oudquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:29 schreef BVO het volgende:
Ik kom er maar niet uit..
Zie er 2, iemand die de derde ziet????
http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
Daar zit normaal gesproken nooit een kip.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:05 schreef Airelle het volgende:
op het hind forum nog wel...
wat is ook alweer die link van de chatbox, beev?
vorige keer was het leuk....
Als jij Hind voor ik weet niet wat allemaal uitmaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat sowieso niet.. het waren mutsen..
En ze waren ook erg snel op hun teentjes getrapt.
Oh dat viel toch wel mee?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jij Hind voor ik weet niet wat allemaal uitmaakt..
Maar goed, het was wel vermakelijk ja...
Is dat een 3 voor 33 euro actie?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:28 schreef bar_rel het volgende:
Wie kan mij nog ff vertellen welke dvd ik nog meer moet bestellen, heb nu Shattered Glass en House of Sand & Fog, ik moet er nog eentje
Oh, ik weet het niet meer, meeste van de tijd was ik er niet..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dat viel toch wel mee?
Ik heb zelfs gezegt dat ik haar de beste vond van de Idolskandidaten.
Ja die actie jaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is dat een 3 voor 33 euro actie?
House of Sand and Fog is super.
Wat moet je er voor?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:01 schreef timbob het volgende:
ik zou het natuurlijk ook kunnen doen
maar ik heb geen zin
Volgens mij heb ik hem wel verdient hoe kwam jij anders aan je Evelienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |