Oeh, LOTR marathon! De gewone versies of de extended editions? Die laatste is wel 11,5 uur kijkplezier!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaahh soms kan ie best lief zijn he.....of zal 't een charme-offensief zijn...
![]()
Trainspotting is [en blijft] grandioos, de soundtrack trouwens ook!!!
maar ik denk dat ik 'm vanavond ga skippen, ga straks een LOTR-marathon in........
Nou ja 16 keer hetzelfde.Ik heb maar een kleine klas,maar er zijn natuurlijk nog meer klassen.quote:
Plezier? Heb ook het voornemen gehad om ze alle 3 achter elkaar te kijken. Ik die dvd's kopen... en aanzetten. Na een uur heb ik de boel uitgezet en een week later de dvd's weer verkocht.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, LOTR marathon! De gewone versies of de extended editions? Die laatste is wel 11,5 uur kijkplezier!
Niet de enige.Ik ben er ook niet zo'n fan van.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Plezier? Heb ook het voornemen gehad om ze alle 3 achter elkaar te kijken. Ik die dvd's kopen... en aanzetten. Na een uur heb ik de boel uitgezet en een week later de dvd's weer verkocht.
Wat een crap... (heb natuurlijk die andere 10 uur niet gezien, maar vond 't niks)
Zal wel de enige zijn
Val altijd in slaap bij die filmsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Plezier? Heb ook het voornemen gehad om ze alle 3 achter elkaar te kijken. Ik die dvd's kopen... en aanzetten. Na een uur heb ik de boel uitgezet en een week later de dvd's weer verkocht.
Wat een crap... (heb natuurlijk die andere 10 uur niet gezien, maar vond 't niks)
Zal wel de enige zijn
dat heb ik een tijdje terug gedaan jaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, LOTR marathon! De gewone versies of de extended editions? Die laatste is wel 11,5 uur kijkplezier!
Als zelfs de apparatuur niet meer meewerkt ben je inderdaad echt té lang naar het scherm aan het kijken!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:13 schreef timbob het volgende:
[..]
dat heb ik een tijdje terug gedaan ja
dan zit je idd wel even
halverwege raakte de dvd speler overhit
Nieuwe single, nieuw album, tour (ze komen op Werchter!).quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nieuwe single, nieuw album, tour (ze komen op Werchter!).
En die Shirley Manson is echt een godsgruwelijk lekker wijf zeg.. En ik kwam er net achter dat ze al 38 (!!!) is.
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |