je kopieerde een zinnetje uit word ofzo.. dan maakt hij van de leestekens datquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:25 schreef Habiba het volgende:
?!!!!!! hoe komt dat?!
ze wou graag een keer naar de chinees met jequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef _Steef het volgende:
maar eff sirrieus.. wat waren je bedoelingen met dit toppic habiba?
iets te technisch om het je gaan uitleggen maareh je zal het dus zelf moeten typen , of zo laten hequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef Habiba het volgende:
wat is dit voor domme ding, dat hij niet uit dat microsoft office word iets pakt?
open een nieuw toppic met die vraagquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef Habiba het volgende:
wat is dit voor domme ding, dat hij niet uit dat microsoft office word iets pakt?
serieus leuke mannen ontmoete ...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef _Steef het volgende:
maar eff sirrieus.. wat waren je bedoelingen met dit toppic habiba?
ik verveel mijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:28 schreef Fries het volgende:
Normaal kiezen de mannen toch een vrouw? Waarom denk jij het in ene andersom te mogen doen?
Post dan is een foto zo schiet het niet opquote:
denk je echt dat die er ooit komt ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Post dan is een foto zo schiet het niet op
Wel naakt hoop ik hequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef Habiba het volgende:
ik ga morgen mijn broer vrage voor die foto!
Heb je niet nog een half-broer of een neef die je nú kan helpen ofzo?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef Habiba het volgende:
Moet ik een hele dag lang met je usericon vermakenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef Habiba het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |