jaquote:
hier ook chello zaanstad.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:48 schreef devilish1980 het volgende:
msn down.... (chello/a'dam)
Dit is ook het eerste topic dat ik opzoek als ik me niet kan aanmelden op MSNquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:56 schreef MadGuy het volgende:
Funny. Als deze draad bovenstaan staat, kun je er donder op zeggen dat MSN down is!
opschepperquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:03 schreef tazmanian het volgende:
[..]
hier is tie niet uit geweestook Amsn niet
Hier ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dit is ook het eerste topic dat ik opzoek als ik me niet kan aanmelden op MSN
hier nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
liegenaar!![]()
Oh ja slowchat.
MSN is down volgens mij he?
gebeurt idd wel meer ja, ik heb vooralsnog geen problemenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:21 schreef Suikermais het volgende:
toch vaag....met msn zelf krijg ik geen verbinding. Als ik trillian opstart geeft ie gewoon connected aan.![]()
Nou er zijn 16 online en 49 niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:34 schreef Morgil het volgende:
Hier doet ie t nog steeds niet..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:38 schreef Black-Death het volgende:
Hier wéér niet
Als u het graag wilt zal ik mijn uitdrukkingen wat permiteren naar normale gedragsnormenquote:
DIe waren toch een keer in het programma "radar"?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:16 schreef ThE_ED het volgende:
heeft iemand anders hier af en toe probelemen met internet via Speedlinq ?
geen idquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
DIe waren toch een keer in het programma "radar"?
MAar niet over de vebinding zelfquote:Klanten van Speedlinq klagen steen en been over de hoge kosten van de helpdesk van deze internetprovider. Naast de kosten van 70 cent per minuut klagen de gedupeerden ook over de lengte van de wachttijd, die vaak langer dan tien minuten is. Hierdoor kost het wachten tot je iemand aan de lijn krijgt al snel 7 euro.
Veel klagers bellen Speedlinq vanwege problemen met de internetverbinding. Omdat de gebruiker zelf hier niets aan kan doen, vinden veel abonnees het onterecht dat zij voor het melden van hun probleem zo diep in de beurs moeten tasten.
Speedlinq belooft de buitensporige helpdeskkosten te vergoeden aan hun klanten. Dit maakt al deel uit van hun beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |