abonnement Unibet Coolblue
pi_26790705
Sittard
pi_26791922
3-0 gewonnen

Sparta zat vandaag bij van der Valk, te Urmond in het hotel.
Zeg nog tegen een collega, moet je zien gaan ze vanavond verliezen omdat ze hier gegeten hebben en voilla
pi_26793758
Jaja, het was super
Zoals altijd heeft Fortuna weer een beslissende rol in de competitie.

Mooiste was nog wel Vitesse uit paar jaar terug. Spelen we daar 2-2 in de laatste wedstrijd van het seizoen en Vitesse behaalt daardoor geen Champions league. Schitterend!
  vrijdag 13 mei 2005 @ 08:45:52 #66
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26966049
Vanaf vanmiddag 16:00 zijn de spelers van Fortuna Sittard transfervrij...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_26975713
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:53 schreef AirRaid het volgende:
3-0 gewonnen

Sparta zat vandaag bij van der Valk, te Urmond in het hotel.
Zeg nog tegen een collega, moet je zien gaan ze vanavond verliezen omdat ze hier gegeten hebben en voilla
Ik ga vandaag naar de Valk
Een gala
pi_26996777
0-0 1 puntje
pi_26997007
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
0-0 1 puntje
Jaja

Ben net terug uit veendam. Wedstrijd was helemaal niks maar wel super veel gelachen op de tribune. We hebben een paar iets te kritische Veendam-supporters helemaal gek gemaakt haha.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 08:00:29 #70
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_26998041
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 02:46 schreef Evertje het volgende:

[..]

Jaja

Ben net terug uit veendam. Wedstrijd was helemaal niks maar wel super veel gelachen op de tribune. We hebben een paar iets te kritische Veendam-supporters helemaal gek gemaakt haha.
veendam uit is altijd lachen, toch.
al was t maar dat je hartstikke melig wordt van die enorme reis
pi_27100998
nog 1 wedstrijd..
pi_27104232
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
nog 1 wedstrijd..
yep, hopelijk is het niet de laatste........

ik wil volgend seizoen gewoon weer naar de lange leegte
pi_27113985
En de allerlaatste denk ik niet

Volgend jaar speelt Fortuna gewoon !
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:09:47 #74
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_27114280
hoe is t nu afgelopen met die salarissen van de spelers?
OJAAJOH?
pi_27118570
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:09 schreef hellmondunited het volgende:
hoe is t nu afgelopen met die salarissen van de spelers?
Nog steeds niet betaald. De spelers zijn vanaf vorige week vrijdag 16.00u transfervrij...
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:44:55 #76
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_27118727
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:40 schreef meami het volgende:

[..]

Nog steeds niet betaald. De spelers zijn vanaf vorige week vrijdag 16.00u transfervrij...
en die vergadering heeft ook niks opgeleverd?
OJAAJOH?
pi_27118851
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:44 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

en die vergadering heeft ook niks opgeleverd?
Er wordt elke week gezegd: volgende week is er nieuws. Tja, en dat gaat dus al een aantal weken zo door. De onderhandelingen tussen 3w en Fortuna lopen voor geen meter. Voor 31 mei moet er iets geregeld zijn, anders is het gedaan.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_27153903
quote:
Persconferentie

Vanmiddag om 17:30 uur zal er in het stadion van Fortuna Sittard een persconferentie worden gehouden. Door de afgevaardigden van Fortuna Sittard, de gemeente Sittard-Geleen en het consortium van marktpartijen wordt een toelichting gegeven op de onderhandelingen rondom de doorstart van Fortuna Sittard en bedrijvenpark Fortuna. De persconferentie is uitsluitend toegankelijk voor de genodigde pers.

Voor de supporters van Fortuna Sittard is vanaf 16:30 uur het supportershome geopend en dit is uitsluitend toegankelijk via de officiële ingang van het supportershome aan de voorkant van het stadion. De persconferentie is vanuit het supportershome live te volgen op de aldaar aanwezige TV's. Na afloop van de officiële persconferentie zal voorzitter Emmo Meijer de supporters in het supportershome rechtstreeks informeren.
quote:
De onderhandelende partijen (3W, Fortuna Sittard, Wessels en de Gemeente Sittard-Geleen) hebben gisteravond laat een akkoord bereikt over de doorstart van Fortuna Sittard. Vandaag zijn de laatste handtekeningen gezet, waardoor Fortuna Sittard van een dreigende ondergang is gered. Alle partijen hebben water bij de wijn gedaan, waardoor het toch tot een akkoord is gekomen.
bron: officiele site + fortuna-online.nl

[ Bericht 20% gewijzigd door meami op 19-05-2005 16:14:42 ]
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_27160060
quote:
De toekomst van voetbalclub Fortuna Sittard is gewaarborgd.

Dat hebben officials van de club uit de Gouden Gids Divisie meegedeeld. De selectie krijgt het achterstallig salaris uitbetaald, net als het vakantiegeld. Fortuna werd lange tijd bedreigd door een faillissement. De club liet weten principe-afspraken te hebben gemaakt met een consortium van projectontwikkelaars en de gemeente Sittard/Geleen.Dit consortium maakt nog voor het weekeinde 300.000 euro over aan Fortuna. Daarmee kan het achterstallige loon worden betaald. Verder steekt het consortium zeven miljoen in de bedrijvenstad rond het Fortuna-stadion. Drie miljoen daarvan zijn bedoeld als schuldsanering.
Gelukkig krijgen de spelers weer geld en hopelijk blijven ze dan ook bij de club . Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen...
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:30:51 #80
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27160470
24,5 - 3 = 21,5

Wat gebeurt er met die andere 21,5 miljoen schuld? Of is dit weer een tijdelijke redding?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_27161008
Samenvatting van de persconferentie (bron: Fortunahome.com)

Kortlopende schulden
- 3W betaalt deze vrijdag de salarissenschulden aan de spelers, staff, etc
- Indien de belasting akkoord gaat met halvering van de belastingschuld betaalt 3W de 4 ton (50% van 8 ton)

Langlopende schulden/politiek
Bedrijvenpark Fortuna dient de komende 2 jaar ontwikkeld te worden. De gemeente dient hiervoor het voorgenomen besluit van de laatste raadsvergadering, te weten bestemmingplan Fortunapark voor "Sport& Leasure met beperkte detailhandel" op 28/29 juni te bekrachtigen. Indien dit bekrachtigd is betaalt het consortium (bestaande uit 3W, gemeente en Sponsorclub Noa Veure) 7 miljoen aan Fortuna uit. Met dit geld kan Fortuna 2 jaar overbruggen met een begroting welke vergelijkbaar is met het huidige (3,2 miljoen?). Na die 2 jaar dient het bedrijvenpark ingericht te zijn en zou Fortuna de vruchten moeten gaan plukken van extra sponsorgelden en/of extra inkomsten.

Overige feiten.
- Stadion wordt de komende jaren afgebouwd oa dmv vestiging van Jan Linders (06/07) onder Noord (3000 m3) en Brandweer (2007) en Supergame (06/07)
- De gemeente is bereid de schuld(!) van 1.8 miljoen te laten vallen omdat ze dat eenvoudig terugverdienen door extra belastinggeld
- Supergame zal waarschijnlijk de nieuwe shirtsponsor gaan worden
- Wil Paes zal zeer waarschijnlijk zitting nemen in Raad van Commissarissen
- Roda is nooit in welke deal dan ook betrokken geweest
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  donderdag 19 mei 2005 @ 20:52:18 #82
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27163133
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef meami het volgende:
Samenvatting van de persconferentie (bron: Fortunahome.com)

- Roda is nooit in welke deal dan ook betrokken geweest
Volgens de geruchten aan onze kant heeft Fortuna geinformeerd wat er mogelijk was op het gebied van samenwerking (nee geen fusie!)...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:01:50 #83
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_27166207
en dat was dan weer de volgende aflevering van de soap rondom fortuna, wanneer is de volgende aflevering?
OJAAJOH?
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:19:44 #84
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27166968
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:01 schreef hellmondunited het volgende:
en dat was dan weer de volgende aflevering van de soap rondom fortuna, wanneer is de volgende aflevering?
Als de licenties uitgedeeld worden.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:22:10 #85
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_27167073
en dan beginnen we weer vanaf voor af aan

fortuna in de problemen - Fortuna bijna dood - iedereen huilen - Fortuna weer gered
OJAAJOH?
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:28:28 #86
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27167372
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:22 schreef hellmondunited het volgende:
en dan beginnen we weer vanaf voor af aan

fortuna in de problemen - Fortuna bijna dood - iedereen huilengenieten - Fortuna weer gered
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:47:51 #87
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_27168338
En weer een ronde overleefd voor Fortuna. Hopelijk verandert er structureel iets. Fortuna is nu nog de enige club die de financiele problemen maar niet achter zich kan laten.
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:05:47 #88
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_27169223
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef meami het volgende:
Samenvatting van de persconferentie (bron: Fortunahome.com)

Kortlopende schulden
- 3W betaalt deze vrijdag de salarissenschulden aan de spelers, staff, etc
- Indien de belasting akkoord gaat met halvering van de belastingschuld betaalt 3W de 4 ton (50% van 8 ton)

Langlopende schulden/politiek
Bedrijvenpark Fortuna dient de komende 2 jaar ontwikkeld te worden. De gemeente dient hiervoor het voorgenomen besluit van de laatste raadsvergadering, te weten bestemmingplan Fortunapark voor "Sport& Leasure met beperkte detailhandel" op 28/29 juni te bekrachtigen. Indien dit bekrachtigd is betaalt het consortium (bestaande uit 3W, gemeente en Sponsorclub Noa Veure) 7 miljoen aan Fortuna uit. Met dit geld kan Fortuna 2 jaar overbruggen met een begroting welke vergelijkbaar is met het huidige (3,2 miljoen?). Na die 2 jaar dient het bedrijvenpark ingericht te zijn en zou Fortuna de vruchten moeten gaan plukken van extra sponsorgelden en/of extra inkomsten.

Overige feiten.
- Stadion wordt de komende jaren afgebouwd oa dmv vestiging van Jan Linders (06/07) onder Noord (3000 m3) en Brandweer (2007) en Supergame (06/07)
- De gemeente is bereid de schuld(!) van 1.8 miljoen te laten vallen omdat ze dat eenvoudig terugverdienen door extra belastinggeld
- Supergame zal waarschijnlijk de nieuwe shirtsponsor gaan worden
- Wil Paes zal zeer waarschijnlijk zitting nemen in Raad van Commissarissen
- Roda is nooit in welke deal dan ook betrokken geweest
Goed even een serieuze reactie van mij:

Ik heb bovenaan even wat dik gemaakt over die schuld van de belasting. Ik kan me herinneren dat eerdere pogingen tot (gedeeltelijke) kwijtscheldingen van de belastingschuld geen gehoor hebben gekregen.. maken ze nu wel kans ineens?

ook snap ik niet waar de rest van de schuld ineens blijft.. dit zal toch een doorn in het oog blijven voor de KNVB denk ik..
OJAAJOH?
pi_27169309
Ik vind niet dat de belastingdienst zomaar 4 ton moet kwijt schelden aan Fortuna, dan vind ik dat ik ook geen belasting meer hoef te betalen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:07:52 #90
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_27169332
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind niet dat de belastingdienst zomaar 4 ton moet kwijt schelden aan Fortuna, dan vind ik dat ik ook geen belasting meer hoef te betalen.
juist.
OJAAJOH?
pi_27169435
4 ton belastingschuld + 1,8 mio schuld van de gemeente. Zo maar even 2,2 mio wat kwijt gescholden moet gaan worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:12:44 #92
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27169565
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:47 schreef Stpan het volgende:
En weer een ronde overleefd voor Fortuna. Hopelijk verandert er structureel iets. Fortuna is nu nog de enige club die de financiele problemen maar niet achter zich kan laten.
In Arnhem laten ze die ook niet echt achter zich, maar de structuur daar is dat de gemeente dan wel weer bijspringt...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 20 mei 2005 @ 09:28:42 #93
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27175751
quote:
Reddingsplan Fortuna afgeschoten

Het met veel bombarie aangekondigde reddingsplan voor het noodlijdende Fortuna Sittard is gisteravond door een meerderheid in de gemeenteraad van Sittard-Geleen afgeschoten. Burgemeester en Wethouders beraden zich vanochtend op de ontstane situatie en sluiten een definitief einde van Fortuna nadrukkelijk niet uit.

Na het signaal van de gemeenteraad dat volgens verantwoordelijk wethouder P. Geenen (CDA, Financiën) aan duidelijkheid niets te wensen overlaat, resteren er drie mogelijkheden. De eerste, zo op het oog minst aantrekkelijke optie is dat het college op de ingeslagen weg doorgaat en het gistermiddag gepresenteerde reddingsplan op 28 juni aan de gemeenteraad voorlegt. Een andere mogelijkheid is dat de onderhandelingen met projectontwikkelaar 3W en de bouwbedrijven Jongen en Meulen opnieuw worden geopend en dat op korte termijn een nieuw reddingsplan in elkaar moet worden gestoken. Het zou echter ook kunnen dat de gemeente het dossier Fortuna sluit en constateert dat voor redding van de club het draagvlak ontbreekt. Het college komt vandaag tijdens een extra zitting bijeen om zich over de ontstane situatie te beraden, aldus Geenen. Op de uitkomst van dat debat wilde hij gisteravond na de voor het college en Fortuna teleurstellend verlopen commissievergadering niet vooruitlopen. ,,Alle opties zijn weer open'', stelde hij.

De gemeente Sittard-Geleen, de betrokken projectontwikkelaars en de raad van commissarissen van Fortuna hadden gistermiddag nog enthousiast het plan gepresenteerd dat werd gezien als een belangrijke stap in de definitieve redding van Fortuna. Belangrijk onderdeel van het plan was de intentie van de Maastrichtse ontwikkelaar 3W, bouwbedrijf Jongen uit Landgraaf en het bedrijf Meulen uit Weert om per direct drie ton op tafel te leggen, waarmee achterstallige spelerssalarissen bij Fortuna Sittard vandaag zouden worden betaald. Dit consortium is ook bereid om Fortuna 3,2 miljoen euro te schenken.

Bron: De Limburger
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')