Ik heb jou nog meegevraagd naar FS maar je wilde nietquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:27 schreef hallo_mensen het volgende:
ey vet ons cluppie heeft zn eigen topic
Fortuna heeft ook glorietijden gehadquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:28 schreef PogueMahone het volgende:
kwartfinale europa cup 2 in 85? dat wist ik niet, best knap
Al gaat het om een potje curling, als Maastricht maar verliest.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Al gaat het om een potje curling, als Maastricht maar verliest.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:39 schreef DarkShine het volgende:
Vriend van me zat in het uitvak, zal wel een k*tavond gehad hebben.
Ze waren heel stilquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:39 schreef DarkShine het volgende:
Vriend van me zat in het uitvak, zal wel een k*tavond gehad hebben.
quote:
Dat gebeurt anders veel te weinig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze waren heel stil
Normaal hoor je ze ook niet want ik was erbij tegen Emmen en Exelsior en toen er bijna niksquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat gebeurt anders veel te weinig.
Je bedoelt dat reepje tussen het uitvak en de Zuid-Tribune? De Zuid-Tribune is toch nog steeds dicht, dus een buffervak is ook niet meer nodig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:13 schreef Evertje het volgende:
Sinds wanneer is het buffervak trouwens gevuld met supporters, daar wordt het toch geen buffervak voor genoemd........
ja, maar laat mvv dan de hele zuid tribune hebben. Lijkt me ook niet echt klantvriendelijk om tegen twee hekken de hele wedstrijd aan te moeten kijken.....quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat reepje tussen het uitvak en de Zuid-Tribune? De Zuid-Tribune is toch nog steeds dicht, dus een buffervak is ook niet meer nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |